Acasa Admitere Contact Informatii
           Noutati
Cursuri IATA
publicat: 2017-11-17

Curs "Agent de turism - ghid"
publicat: 2017-11-14

Erasmus+ STARS - Conferinta de lansare
publicat: 2017-11-08

Conferinta Nationala "Nutritia Sportiva de la educatie la performanta"
publicat: 2017-10-09


           Incearca si tu!

           Cine e online
Exista in mod curent, 16 vizitator(i).



Arhiva - 2009





IANUARIE 2009

Dr.Mohamed Latib - "guest speaker" la Universitatea Romano-Americana

Dr. Mohamed Latib, de la Universitatea DeSales University - SUA, va conferentia la Universitatea Romano-Americana pe globalizarii.
Evenimentul va avea loc marti, 13 ianuarie 2009, ora 14, la Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.
Cercul stiintific studentesc "Metode si instrumente de marketing ale firmelor moderne"

In perioada noiembrie 2008 - ianuarie 2009, in cadrul Facultatii de Studii Economice Europene s-a desfasurat a doua editie a cercului stiintific studentesc "Metode si instrumente de marketing ale firmelor moderne", coordonat de lect.univ.drd. Andreea Budacia si prep.univ. Alexandra Perju.
Lucrarile cele mai valoroase au fost prezentate in luna ianuarie, in cadrul unui simpozion stiintific menit sa dezvaluie care sunt strategiile, tacticile si instrumentele utilizate de profesionistii marketingului. Tematica abordata in cadrul simpozionului a fost extrem de generoasa, vizand subiecte din domeniul marketingului serviciilor, publicitate, merchandising, comportamentul consumatorului, marketing online, toate abordate dintr-o alta perspectiva decat cea clasica. O perspectiva in care companiile care au succes astazi o fac cu ajutorul unor specialisti inovativi, una care cauta solutia corecta la provocarile afacerilor de astazi studiindu-i mai ales pe cei care au curajul sa riste cu noi instrumente si strategii de marketing, despre care unii spun ca nu le-a venit inca momentul. In ciuda temelor grele, discutiile au fost foarte relaxate si amuzante, in deja cunoscutul spirit participativ cu care ne-au obisnuit profesorii din cadrul Facultatii de Studii Economice Europene, corespunzator de altfel si sensurilor de evolutie a invatamantului centrat pe student si preocuparilor generale ale Universitatii Romano-Americane de a oferi studentilor un climat intelectual ales.

Studentii premiati in cadrul simpozionului - premiile au fost acordate pe echipe - sunt:

Bordei Alexandra II
Ciocodeica Gabriel I
Diaconu Mircea II
Ionescu Loredana III
Nemtescu Cristina III
Pastravanu Robert II
Stanescu Cristina I
Stanisteanu Anca III
Stefanescu Maria I
Vladescu Ana-Maria I


Lucrarile premiate vor fi publicate in primul numar al revistei MARKETING CLUB, noua revista de marketing holistic a studentilor Universitatii Romano- Americane, revista al carei mentor este chiar rectorul fondator al universitatii, prof.univ.dr. Ion Smedescu, dascalul care a trait pentru si va continua sa traiasca prin studentii sai.



Dr.Mohamed Latib - "guest speaker" la Universitatea Romano-Americana

Dr. Mohamed Latib, de la Universitatea DeSales University - SUA, a conferentiat la Universitatea Romano-Americana pe globalizarii.
Evenimentul a avut loc marti, 13 ianuarie 2009, ora 14, in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.


FEBRUARIE 2009

Oportunitati de angajare la BCR!

Centrul de Consiliere si Orientare in Cariera din cadrul Universitatii Romano-Americane va prezinta noi oportunitati de angajare la Banca Comerciala Romana.

Pentru detalii apasati pe imaginea posterului de mai jos.


Reuniune AFER la Universitatea Romano-Americana

ASOCIATIA FACULTATILOR DE ECONOMIE DIN ROMANIA - AFER, a organizat Conferinta Nationala "COMPETENTA - CALITATE - PERFORMANTA" in Bucuresti, in perioada 30 ianuarie 2008 - 13 februarie 2009.

Universitatea Romano-Americana a participat activ la acest eveniment, fiind gazda Rundei a III-a - "Relatii interuniversitare si evenimente stiintifice" - in data de 6 februarie 2009.


Dr.Mohamed Latib - "INFO SESSION" despre programul MBA in PROJECT MANAGEMENT

Dr. Mohamed Latib, de la Universitatea DeSales University - SUA, va sustine doua SESIUNI INFORMATIVE despre oportunitatile legate de programul MBA in Project Management oferit in parteneriat de DeSales University si Universitatea Romano-Americana.
Intalnirile vor avea loc in datele de 16 si 17 martie 2009, la ora 18:00, in Salonul "Club Meeting Room" al hotelului Intercontinental din Bucuresti.

Evenimentul va incepe cu o prezentare generala a intregului proiect iar in continuare vor urma dezbateri si discutii libere - atat profesorii din SUA cat si co-organizatorii din cadrul Universitatii Romano-Americane vor fi la dispozitia auditoriului pentru a raspunde la orice intrebare legata de programul MBA in Project Management.

Sunt invitati toti cei care au in vedere o extindere a optiunilor profesionale prin intermediul unor programe de tip MBA, sustinute de unele dintre cele mai cunoscute personalitati in domeniile educatiei si afacerilor din SUA.
Vizita profesorului american Douglas Michele Turco de la Universitatea Drexel, Philadelphia

In perioada 5-10 februarie 2009 a avut loc vizita profesorului american Douglas Michele Turco de la Universitatea Drexel, Philadelphia.

Scopul vizitei a fost:

- efectuarea unei cercetari comune asupra evenimentului Finala Cupei Mondiale la Escalada pe Gheata (intocmirea unor chestionare, traducerea lor, completarea la fata locului, intervievarea participantilor, spectatorilor, rezidentilor, contactul cu organizatorii, cu autoritatile locale etc.); cercetarea are ca scop inceputul unei colaborari in domeniul managementului evenimentelor sportive pentru turism: cercetare, workshopuri, cursuri etc.
- participarea la Simpozionul Redescopera Romania - intre necesitate si dezvoltare durabila, organizat de catre Primaria Busteni cu sprijinul Ministerului Turismului cu comunicarea: Managementul evenimentelor sportive pentru un turism de succes, autori prof. univ. dr. D. M. Turco si prof. univ. dr. Dinu Mihaela Sofia; a participat Ministrul Turismului, d-na Elena Udrea, reprezentanti ai altor ministere etc.
- discutarea continutului Acordului de colaborare intre Universitatea Romano-Americana si Universitatea Drexel, Philadelphia (domeniile colaborarii).


Instruire personal didactic LIVE@EDU

Miercuri, 25.02.2009, ora 10:30, in cadrul MICROSOFT INNOVATION CENTER - sala 517, va avea loc instruirea personalului didactic privind utilizarea serviciilor puse la dispozitie de catre MICROSOFT prin programul LIVE@EDU.

Persoanele interesate sunt rugate sa confirme participarea la decanatul Facultatii de Informatica Manageriala sau la adresa:


O noua editie a cursurilor predate de profesori din SUA

23 MARTIE - 3 APRILIE, 2009

orele 9,00 - 11,50

Cursul: "APPLIED BUSINESS MANAGEMENT"

Profesor: JAMES K. McCOLLUM, Ph.D.
University of Alabama in Huntsville, SUA

Conditii de participare:

  • studenti anii II - III
  • masteranzi
  • cunostinte de limba engleza - AVANSAT
  • media de promovare an(i) de studii - minim 8,00


  • Informatii suplimentare si inscrieri:

    Biroul Relatii Internationale - corp C, Etaj 3 / 305
    Cursuri de limba si cultura japoneza

    Centrul de Studii Romano-Japoneze organizeaza cursuri de limba si cultura japoneza, cu sprijinul JTI si cu participarea doamnei Profesor Sasaki Setsuko.

    Inscrierile pentru grupa de incepatori se fac pana pe data de 1 martie 2009, la telefon +4-0372.120.185 sau la sediul Universitatii Romano- Americane din bulevardul Expozitiei nr. 1B, corp B, etajul 3/322.

    Cursul de limba japoneza se desfasoara pe durata a doua semestre cu un tarif de 400 RON/an universitar si este structurat urmarind doua obiective distincte:

  • obtinerea atestatului de competenta lingvistica (Noryokushiken)
  • dezvoltarea abilitatilor de comunicare in limba japoneza, la nivelul conversatiei de zi cu zi.


  • Doritorii se pot inscrie si la cursuri de Ceremonia Ceaiului si Ikebana (aranjament floral).
    Vino cu noi in Europa! Burse Erasmus pentru studii si plasamente

    Te asteptam la intalnirea de informare care va avea loc miercuri 4.03.2009 la ora 16.30, sala 117

    Pentru mai multe detalii apasa pe imaginile de mai jos:




    Experienta unei functii publice - prelegere sustinuta de consilierul prezidential Sebastian Lazaroiu

    Centrul de Consiliere si Orientare in Cariera lanseaza o campanie de comunicare sociala avand ca obiectiv informarea studentilor cu privire la insertia pe piata muncii in domeniul de studii pe care il vor absolvi.
    In cadrul acestei campanii, miercuri, 25 februarie 2009, orele 18:00, la Sala Senatului, domnul Sebastian-Laurentiu Lazaroiu, Consilier Prezidential, a sustinut o prelegere cu tema "Experienta unei functii publice".

    La eveniment au participat in special studentii Facultatii de Drept si ai Facultatii de Studii Economice Europene.


    MARTIE 2009

    O noua prezenta publica a Grupului Folk Atlantis

    Grupul Folk Atlantis, invitat sa deschida spectacolul dedicat zilei de 8 Martie care va avea loc la Palatul Sutu, orele 18,00.
    "Rebranding Romania" - tema cu care va debuta "Cercul de lectura"

    "Rebranding Romania" - tema cu care va debuta "Cercul de lectura", joi, 12 martie 2009, orele 18, sala 326.
    "Despre Mentalitatea Romaneasca" - tema "Cercului de lectura"

    "Despre Mentalitatea Romaneasca" - tema "Cercului de Lectura", joi, 19 martie, orele 18.00, sala 326.
    Universitatea Romano-Americana la RIUF-2009

    Universitatea Romano-Americana a participat in perioada 14-15 Martie 2009 la RIUF - Romanian International University Fair, eveniment organizat in incinta Teatrului National Bucuresti.


    "Performance" - prima revista a studentilor din Universitatea Romano-Americana

    Studentii Clubului Studentesc CS-URA au editat si publicat primul numar al propriei lor reviste: PERFORMANCE Pentru mai multe detalii apasati AICI
    "Calea Samuraiului Astazi" - lansare de carte in cadrul Centrului de Studii Romano-Japoneze

    Centrul de Studii Romano-Japoneze va asteapta la evenimentul de lansara a cartii-audio "Calea Samuraiului Astazi", autor Yukio Mishima, in lectura lui Constantin Codrescu.


    Facultatea de Economia Turismului Intern si International participa din nou la Targul de Turism al Romaniei

    In perioada 19.03 - 21.03.2009 in cadrul Targului de Turism al Romaniei, editia XXI, organizat in cadrul ROMEXPO Bucuresti, studentii si cadrele didactice din cadrul Facultatii de Economia Turismului Intern si International a Universitatii Romano-Americane participa in calitate de expozant si membru ANAT-Romania.

    Devenita deja o traditie a facultatii, prezenta la targul de turism are ca scop principal promovarea ofertei educationale din domeniul turismului si al administrarii afacerilor in turism. Speram ca participarea Facultatii de Economia Turismului Intern si International sa genereze, ca in fiecare an, deschiderea de noi colaborari cu mediul de afaceri dar si crearea de experiente noi si unice pentru studentii implicati.
    Experienta unei functii publice - prelegere sustinuta de consilierul prezidential Catalin Avramescu

    In cadrul campaniei de comunicare sociala organizata de Centrul de Consiliere si Orientare in Cariera pentru informarea studentilor privind insertia pe piata muncii, miercuri, 18 martie 2009, orele 18:00, la Sala Senatului, domnul Catalin Avramescu, Consilier Prezidential, a sustinut o prelegere in cadrul temei "Experienta unei functii publice".
    La eveniment au participat in special studentii Facultatii de Drept si ai Facultatii de Studii Economice Europene.


    "Ieri cu vedere spre azi" - noua tema a Cercului de Lectura pentru 26 martie 2009

    "Ieri cu vedere spre azi" - o noua tema de dezbatere si discutii pentru Cercul de Lectura - joi, 26 martie, orele 18.00, sala 326.
    IMPREUNA PENTRU CATALINA! - Campanie umanitara

    Matei Catalina Andreea, studenta in anul I
    la Facultatea de Management-Marketing, a fost diagnosticata cu malformatie arterio- venoasa cerebrala profunda parieto- occipitala dreapta.

    Sansa Catalinei este o interventie chirurgicala la clinica "International Neuroscience Institute" - Hanovra, Germania. Catalina s-a reprogramat pentru a treia oara in acest an, deoarece costul de 25.000 de euro este prea mare pentru posibilitatile familiei sale.

    TU esti mana de ajutor de care are nevoie.

    IMPLICA-TE, pentru ca suntem ultima ei sansa!






    Conturi BRD, sucursala Triumf:

  • RON - RO 12 BRDE 445 SV 3076 5404 450
  • EUR - RO 51 BRDE 445 SV 3076 5594 450
  • SWIFT: BRDEROBU

  • Demonstratie de Ceremonia Ceaiului organizata la Centrul de Studii Romano-Japoneze

    In data de 28 martie 2009, la Centrul de Studii Romano-Japoneze, din cadrul Universitatii Romano-Americane, va avea loc o demonstratie de ceremonia ceaiului.
    Aceasta va fi sustinuta de doamna Kazuko Diaconu, presedinta Fundatiei Nipponica.


    APRILIE 2009

    Conferinta Nationala a Universitatilor Particulare din Romania

    Luni, 30 martie 2009, la sediul Universitatii Romano-Americane a avut loc cea de-a doua Conferinta Nationala a Universitatilor Particulare din Romania.


    "Lumea dincolo de cuvinte"

    O noua tema pentru Cercul de Lectura, joi 2 aprilie, orele 18.00 - 21.00, sala 326.


    Comunicat de presa comun Microsoft - Universitatea Romano-Americana

    Universitatea Romano-Americana a ales platforma online gratuita Microsoft Live@edu pentru a stimula accesul studentilor la resursele didactice in format electronic.
    Microsoft Live@edu le permite studentilor si profesorilor sa colaboreze cu usurinta, sa stocheze diverse resurse didactice, sa gestioneze orarele de cursuri si sa ramana permanent in legatura unii cu altii.

    Comunicat de Presa MICROSOFT ROMANIA - U.R.A.


    "Investeste in tine astazi, ca sa devii povestea de succes a zilei de maine!"

    Daca esti student si vrei sa vorbim despre viitorul profesional, vino marti, 7 aprilie a.c., orele 12, la sala 117.

    Care este relatia dintre scoala si cariera, care sunt sansele de angajare ale unui absolvent, cat conteaza pentru un angajator performanta academica, sunt intrebari la care va vor raspunde:

  • Radu Topliceanu, Lending Area Director, Raiffeisen Bank
  • Mihaela Feodorof, Director de gestiune individuala si recrutare, BRD Groupe Societe Generale
  • Dragos Farmazon, Director de marketing, Galeria de Arta si Casa de Licitatii ArtMark


  • "Investeste in tine astazi, ca sa devii povestea de succes a zilei de maine!" - campanie initiata de MentorshipNet si CS-URA.
    O noua promotie de absolventi ai cursului "Applied Business Management"

    Vineri, 3 aprilie 2009 s-a incheiat cursul "Applied Business Management" predat de profesor James K.McCollum de la University of Alabama in Huntsville.
    Prin acest curs, studentilor de la toate facultatile universitatii si studentilor straini din programul Erasmus, li s-a oferit inca o oportunitate profesionala deosebita in pregatirea lor pentru a deveni manageri de succes pentru economia romaneasca si internationala.

    Profesorul James K.McCollum a folosit ca material didactic cartea in limba engleza, editata in colaborare cu prof.univ.dr. Ana-Maria Preda de la Universitatea Romano-Americana, "Applied Business Management".
    Studentii au beneficiat de un adevarat curs participativ, s-a lucrat in echipe, s-a invatat din exemple, din succese si esecuri ale unor mari firme americane.


    Investeste in tine astazi, ca sa devii povestea de succes a zilei de maine!

    "Investeste in tine astazi, ca sa devii povestea de succes a zilei de maine!" - campanie initiata de MentorshipNet si CS- URA, marti 7 aprilie, orele 12:00, sala 117.

    Care este relatia dintre scoala si cariera, care sunt sansele de angajare ale unui absolvent, cat conteaza pentru un angajator performanta academica, sunt intrebari la care au raspuns:

  • Radu Topliceanu, Lending Area Director, Raiffeisen Bank

  • Mihaela Feodorof, Director de gestiune individuala si recrutare, BRD Groupe Societe Generale

  • Dragos Farmazon, Director de marketing, Galeria de Arta si Casa de Licitatii ArtMark



  • Reprezentanti ai mediului de afaceri - "guest speakers" la Universitatea Romano-Americana

    Joi, 9 aprilie, ora 10, la Sala Senatului, domnul Calin ROTARUS, Managing Director - ARBOinteractive, a sustinut prelegerea "Industria publicitatii - evolutii si perspective profesionale".

    La eveniment au fost prezente cadre didactice si studenti ai Facultatii de Management-Marketing.


    Dependenta de putere a dictatorului universal

    Cercul de Lectura, joi, 9 aprilie 2009, sala 326: "Dependenta de putere a dictatorului universal"
    Calendarul Evenimentelor Aniversare - 17 Aprilie 2009

    Pentru a vizualiza calendarul evenimentelor dedicate aniversarii Universitatii Romano-Americane, va rugam sa apasati pe imaginea de mai jos


    Impactul crizei economice mondiale asupra Romaniei

    Vineri, 10 aprilie, orele 12, la Sala Senatului, va avea loc masa rotunda cu tema "Impactul crizei economice mondiale asupra Romaniei".

    Au participat in calitate de invitati:

  • Eugen DIJMARESCU, Deputy Governor

  • Radu Gratian GHETEA, President of the Romanian Banking Association

  • Radu TITIRCA, Business Development Executive - IBM

  • James McCOLLUM PhD, University of Alabama in Huntsville



  • Instantanee de la evenimentele sportive

    Instantanee de la evenimentele sportive derulate sambata, 11 aprilie, in cadrul manifestarilor aniversare dedicate implinirii a 18 ani de existenta ai Universitatii Romano-Americane:


    Globalizarea 1.0 - Globalizarea 2.0 - Globalizarea 3.0

    In cadrul evenimentelor dedicate aniversarii Universitatii, marti, 14 aprilie a.c., membrii Cercului de Lectura au abordat tema "Globalizarea 1.0 - Globalizarea 2.0 - Globalizarea 3.0".


    Expozitie si lansare de carte

    Miercuri, 15 aprilie a.c., la Sala Senatului a avut loc lansarea lucrarilor:

  • Prof.univ.dr. Ion SMEDESCU, coordonator - "Marketing. Aspecte teoretice. Studii de caz. Aplicatii. Teste", Editura Universitara, Bucuresti

  • Prof.univ.dr. Dumitru PATRICHE, coordonator - "Dictionar explicativ de management comercial", Editura Universitara, Bucuresti


  • La eveniment au participat alaturi de cadre didactice apartinand comunitatii universitare, James Mc.Collum, PhD, University of Alabama in Huntsville si reprezentanti ai mediului academic romanesc - prof.univ.dr. Constantin Rosca, prof.univ.dr. Gheorghe Orzan, prof.univ.dr. Octvian Botez, conf.univ.dr. Dumitru Bortun, conf.univ.dr. Ioana Chitu, lect.univ.dr. Alina Tecau, lect.univ.dr. Cristi Constantin.


    Senat Festiv

    Joi, 16 aprilie a.c., Senatul Universitatii Romano-Americane s-a reunit intr-o sedinta festiva dedicata implinirii a 18 ani de existenta.
    Cu acest prilej, a fost evocata personalitatea regretatului Presedinte Fondator - Prof.univ.dr. Ion SMEDESCU, in memoria caruia au fost lansate doua volume omagiale:

  • "La trecerea in eternitate a unui mare OM, profesorul universitar doctor Ion SMEDESCU", Editura Universitara, Bucuresti

  • "Prof.univ.dr. Ion SMEDESCU - Expuneri, Alocutiuni, Mesaje - 1991-2008", Editura ProUniversitaria, Bucuresti


  • La eveniment au participat personalitati marcante ale invatamantului superior romanesc si american:
  • Prof.univ.dr. Alexandru Puiu - Rector, Universitatea "Constantin Brancoveanu", Pitesti

  • Prof.univ.dr. Aurel Ardelean - Rector, Universitatea "Vasile Goldis", Arad

  • Prof.univ.dr. Dumitru Miron - Prorector, Academia de Studii Economice, Bucuresti

  • Prof.univ.dr. Constantin Rosca - Director, Asociatia Facultatilor de Economie din Romania

  • James McCollum, PhD - University of Alabama in Huntsville



  • Inaugurarea Muzeului Universitatii Romano-Americane

    In cadrul evenimentelor dedicate aniversarii Universitatii, joi, 16 aprilie a.c., a fost inaugurat Muzeul Universitatii Romano- Americane, in care sunt evocate momentele reper ale celor 18 ani de existenta.
    Pentru a dainui peste timp, in cadrul muzeului a fost reconstituit biroul Prof.univ.dr. Ion SMEDESCU, Presedinte Fondator, care poarta amprenta personalitatii sale si in care se regaseste, sufletul sau traind pentru posteritate.


    Itinerar cultural in imagini

    In cadrul evenimentelor culturale dedicate aniversarii Universitatii, marti, 14 aprilie, membrii CS-URA au vizitat o serie de muzee din capitala.


    Demonstratie de ikebana organizata de Centrul de Studii Romano-Japoneze

    Centrul de Studii Romano-Japoneze si Universitatea Romano-Americana va invita sambata, 25 aprilie 2009, sa participati la o demonstratie de ikebana, sustinuta de doamna Sanda Lazur.


    Studenti ai Universitatii Romano-Americane participanti la cros

    Duminica, 26 aprilie a.c., la cea de-a XVII-a editie a Crosului Universitatii Bucuresti, printre cei 2000 de participanti s-au aflat si studenti ai Universitatii Romano-Americane, 6 dintre acestia clasandu-se in primele 100 de locuri.
    Membrii CS-URA participanti la cros sunt: Cristian Retegan, Mihai Naghi, Eduard Lazarescu, Viorica Gaitan, Diana Grigoras, Razvan Patache, Laurentiu-Eduard Croitoru, George Handuc si Sorin Radulescu.


    Burse de studiu in Norvegia si Islanda

    Biroul pentru Programe Comunitare al Universitatii Romano-Americane, in colaborare cu Agentia Nationala pentru Programe Comunitare in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale (ANPCDEFP), lanseaza Apelul pentru bursele de studii finantate prin proiectul Schema de finantare pentru mobiliati universitare in Spatiul Economic European (Mecanismul Financiar SEE).

    Studentii vor putea beneficia de mobilitate de o durata de minimum 5 luni in Norgevia si Islanda. Bursele acordate sunt de 1000 euro/luna/student (sau echivalentul in lei).

    Inscrierile se pot face pana pe data de 7 mai 2009, la Biroul Programe Comunitare (cam 306, etaj 3, Corp C).
    Listele cu beneficiarii burselor SEE se vor alcatui strict in ordinea ierarhica a punctajelor obtinute in urma analizarii dosarului si a interviului. Ceilalti candidati ramasi pe liste vor putea pleca in mobilitati cu granturi Erasmus la nivelul practicat de Universitatea Romano-Americana, in limita locurilor disponibile la fiecare institutie de invatamant superior.

    Documentele necesare inscrierii:
  • Cerere de inscriere

  • CV

  • Instructiuni completare CV

  • Scrisoare de recomandare



  • Pentru mai multe puteti accesa si materialele urmatoare:
  • Poster promotional

  • Pliant

  • Lista locurilor pe facultati


  • Scoala Internationala de Vara 2009

    Universitatea Romano-Americana impreuna cu University of Alabama in Huntsville organizeaza o scoala de vara internationala dedicata temei "Dezvoltarea Afacerilor in Contextul Integrarii Europene si al Globalizarii".

    Cursurile vor avea loc in perioada 15-26 iunie 2009, sunt deschise tuturor studentilor si absolventilor de studii superioare, sunt organizate in mod interactiv iar realizarea temelor se face prin promovare colaborarii in cadrul unor echipe de studenti. Cursurile se finalizeaza cu "Certificat de Absolvire".

    Programul activitati:

  • Cursuri in limba engleza:
  • - World Economy
    - International Trade and Policies
    - European Monetary Policy
    - International Business Management
    - Applied Business Management

  • Prelegeri si ateliere de lucru:
  • - Globalization
    - Negotiation and International Business
    - New Challenges of the European Construction
    - European Union and International Relations

  • Activitati social-culturale:
  • - Vizite si intalniri de lucru
    - Seri culturale
    - Turul orasului Bucuresti si excursii in weekend

    Cursurile, cazarea si masa sunt organizate in modernul campus al Universitatii Romano-Americane. Transportul de la/catre aeroportul Otopeni sunt asigurate de catre organizatori.

    Termenul limita pentru inscrieri: 1 iunie 2009

    Pentru mai multe detalii va rugam contactati Departamentul de Relatii Internationale:

    Corp C, etaj 3, camera 305
    Telefon: +4-021-202.95.09 | +4-0372.120.121

    Noi cursuri predate de profesori din SUA

    Profesor Gai Ferdon, PhD - de la Helms School of Government, Liberty University, Virginia, SUA - va sustine in perioada 13 - 27 mai 2009 doua cursuri in limba engleza pentru studentii si masteranzii Universitatii Romano-Americane: "American Constitutional History, American Government (National and State Government)" si "American and Early Modern British History".

    Conditii de participare:

    - studenti (in orice an de studii)
    - masteranzi
    - cunostinte de limba engleza - AVANSAT
    - media de promovare an(i) de studii - minim 8


    Pentru mai multe detalii va rugam contactati Departamentul de Relatii Internationale:

    Corp C, etaj 3, camera 305
    Telefon: +4-021-202.95.09 | +4-0372.120.121

    Saptamana Facultatii de Studii Economice Europene

    Facultatea de Studii Economice Europene organizeaza in perioada 4 - 8 mai 2009 "Saptamana Facultatii".
    Sub aceasta egida sunt grupate mai multe evenimente, grupate conforma programului detaliat in continuare.


    Pentru programul detaliat al evenimentelor apasati AICI.

    Ziua Centrului de Studii Romano-Japoneze

    CSRJ organizeaza miercuri, 6 mai 2009, cu sprijinul JTI, "Ziua Centrului de Studii Romano-Japoneze".
    In cadrul acestei manifestari vor fi prezente dezbateri, workshop-uri, karaoke, bucatarie japoneza, concert de shamisen, teatru.


    Demonstratie de Ikebana, in cadrul Centrului de Studii Romano-Japoneze

    Sambata, 25 aprilie 2009, la Universitatea Romano-Americana a fost organizata in cadrul Centrului de Studii Romano-Japoneze o demonstratie de ikebana sustinuta de doamna Sanda Lazur.
    La eveniment au participat iubitori ai artei japoneze traditionale, studenti ai Universitatii Romano-Americane, cursanti ai Centrul de Studii Romano-Japoneze, etc.

    Cei ce doresc sa fie initiati in tainele acestei forme de cultura pot contacta Centrul de Studii Romano-Japoneze.


    MAI 2009

    BALUL ABSOVENTILOR 2009 - Facultatea de Informatica Manageriala si Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Internationale

    Facultatile de INFORMATICA MANAGERIALA si RELATII COMERCIALE SI FINANCIAR-BANCARE INTERNE SI INTERNATIONALE anunta organizarea in comun a BALULUI ABSOLVENTILOR 2009 in data de 22 mai 2009, in locatia Aristocrat Events Hall.



    Pentru mai multe detalii va rugam contactati sefii de grupe sau accesati locatia dedicata evenimentului pe forumul universitatii: http://forum.rau.ro
    Romania in fata provocarilor economice si de securitate din Europa si din lume

    Joi, 7 mai, la Universitatea Romano-Americana a avut loc "Sesiunea anuala de comunicari stiintifice - editia 2009", organizata in parteneriat cu "Asociatia Romana de Politica Externa - ARPE".


    Programul detaliat al evenimentului


    La eveniment, au participat:

  • Prof. univ. dr. GHIORGHI PRISACARU, Presedinte al ARPE


  • Prof. univ. dr. ADRIAN NASTASE - Vicepresedinte al Camerei Deputatilor


  • TITUS CORLATEAN, Presedintele Comisiei de politica externa a Senatului


  • LASZLO BORBELY, Presedintele Comisiei de politica externa a Camerei Deputatilor


  • ROMULUS DORU COSTEA, Secretar de Stat, Ministerul Afacerilor Externe


  • ILIE SERBANESCU, Analist economic


  • BOGDAN CHIRIEAC, Analist de politica externa



  • Conferinta Internationala ITS Romania Conference eCall Workshop14-15 Mai 2009

    Conferinta ITS Romania reuneste participanti implicati in Sistemele Inteligente de Transport din sectorul public (guverne nationale, autoritati locale, organizatii pan- europene, autoritati de transport public, institutii academice) si din sectorul privat (operatorii de transport si marfuri, operatori de transport public, constructori de masini, furnizorii de servicii, operatori de telecomunicatii, integratori de sistem, propietari de flota, operatori rutieri, organizatii de automobilism), precum si experti internationali in domeniu.
    Vor fi prezentate si discutate cele mai noi descoperiri si tehnologii.

    Se vor trata urmatoarele arii tematice:
  • Infrastructura IT&C
  • Servicii de informare pentru calatori si trafic
  • Servicii de management al traficului
  • Dezvoltarea si arhitectura ITS
  • Siguranta si securitate



  • Finantare prin Programe Operationale Sectoriale si Fonduri Europene de Armonizare pentru fiecare din urmatoarele domenii:
  • ITS rutier
  • ITS pe ape interioare si maritim
  • ITS feroviar
  • ITS aerian
  • ITS urban



  • Ariile tematice pentru seminarul eCall sunt:
  • Strategii UE
  • Platforma europeana/nationala de implementare eCall
  • Situatia Statelor Membre privind implementarea E112, eCall si MoU
  • Cercetare Nationala si Europeana
  • Tehnologii
  • Probleme de implementare pentru vehicule si Centrul de primire al apelurilor de urgenta
  • Standardizare (Set minim de date, Cerinte de functionare, Calitatea serviciilor)
  • Constatarea Protectiei datelor
  • Actiuni/corelari cu ITS Action Plan - Directiva ITS
  • Foi de parcurs pentru implementare



  • Programul detaliat al manifestarilor

  • Instantanee de la Ziua Centrului de Studii Romano-Japoneze

    Miercuri, 6 mai 2009, la Universitatea Romano-Americana a fost organizata Ziua Centrului de Studii Romano-Japoneze. Cu aceasta ocazie au avut loc dezbateri pe tema: "Japonia contemporana - aspecte esentiale ale mediului economic si cultural nipon", recital de shamisen, karaoke, workshop-uri (origami, caligrafie, bucatarie japoneza), teatru.





    De asemenea a fost acordat premiul "Studentul Anului" de catre Rectorul Universitatii Romano-Americane, prof.univ.dr. Ovidiu Folcut si de catre reprezentantul companiei JTI, doamna Alina Marinescu, studentelor Georgeta Oprea si Alexandra Stroe.


    Cercul Stiintific Studentesc de Marketing

    In perioada martie-mai 2009, in cadrul Universitatii Romano-Americane, a avut loc a III-a editie a CERCULUI STIINTIFIC STUDENTESC DE MARKETING din cadrul FACULTATII DE STUDII ECONOMICE EUROPENE, coordonat de lect.univ. drd. Andreea Budacia si prep.univ.Alexandra Perju.

    Tema acestei editii a fost "Marketingul serviciilor ecleziastice", cele mai valoroase lucrari ale studentilor fiind prezentate pe 5 mai, in cadrul unui simpozion stiintific menit sa identifice tendinta de modernizare a bisericii si instrumentele specifice utilizate de profesionistii marketingului in acest domeniu.

    Lucrarile premiate sunt:

    Nume si prenume Titlul lucrarii Premiul
    1. Ciocodeica Gabriel, Costin Mihnea, Diaconu Mircea, Pastravanu Robert Marketingul religios in principalele religii ale lumii Premiul I
    2. Bordei Alexandra, Nemtescu Cristina, Stanisteanu Anca Religia - metoda de construire a brandului personal Premiul II
    3. Stanescu Cristina, Stefanescu Maria Marketing religios - produse religioase Premiul III
    4. Botan Roxana, Eftene Alexandra, Tanase Georgiana, Tene Corina Promovarea tainelor crestinatatii Mentiune



    Eveniment cultural organizat de Libraria Carturesti cu participarea Centrului de Studii Romano-Japoneze

    Libraria Carturesti organizeaza pe perioada lunii mai o serie de evenimente culturale pentru public - evenimente in cadrul carora vor apare o serie de invitati speciali.
    Sambata, 16 mai 2009, doamna Setsuko Sasaki - profesor de limba japoneza in cadrul Centrului de Studii Romano-Japoneze al Universitatii Romano-Americane - va citi o poveste in limba japoneza intitulata Crabul si maimuta - poveste interpretata simultan de Cerasela Constantin, actrita a teatrului Ion Creanga.

    In cadrul aceluiasi eveniment studentii Centrului de Studii Romano-Japoneze al Universitatii Romano-Americane vor prezenta piesa Povestea Soarelui, o poveste cu personaje mitologice nipone.


    Sesiunea anuala de comunicari stiintifice studentesti

    Joi, 15 mai a.c., orele 9:00, se desfasoara "Sesiunea anuala de comunicari stiintifice studentesti".

  • Programul detaliat al evenimentului

  • Un an de proiecte CS-URA!

    Clubul Studentilor din Universitatea Romano-Americana - CS-URA are placerea sa va invite la dezbaterea "Un an de proiecte CS-URA" care va avea loc in Sala Senatului, joi, 14 mai, incepand cu orele 15:00.

    Temele supuse dezbaterii sunt:

  • raportul de evaluare 2008-2009 privind proiectele finalizate de catre CS-URA
  • impactul creat de activitatile si evenimentele CS-URA asupra educatiei non-formale atat la nivelul Universitatii Romano-Americane cat si la nivelul mediului organizatiilor studentesti bucurestene
  • perspective de dezvoltare a proiectelor pentru anul 2009-2010


  • Speakeri:
    - Laurentiu Petre - Presedinte fondator al CS-URA
    - Andreea Capatana - Membru fondator al CS-URA
    - Cristian Retegan - Presedinte CS-URA



    Va multumim si va asteptam!

    Mini-concert organizat de Centrul de Studii Romano-Japoneze

    Centrul de Studii Romano-Japoneze din cadrul Universitatii Romano-Americane va invita la un mini-concert de koto, care va fi urmat de un workshop.
    Evenimentul este sustinut de Tomoku KONDOU in data de 20 mai 2009, orele 11:00 - 12:00.


    Finalizarea lucrarilor conferintei ITS Romania

    Conferinta ITS Romania a reunit participanti implicati in Sistemele Inteligente de Transport din sectorul public (guverne nationale, autoritati locale, organizatii pan- europene, autoritati de transport public, institutii academice) si din sectorul privat (operatorii de transport si marfuri, operatori de transport public, constructori de masini, furnizorii de servicii, operatori de telecomunicatii, integratori de sistem, propietari de flota, operatori rutieri, organizatii de automobilism), precum si experti internationali in domeniu.

    In cadrul celor doua zile ale manifestari au fost tratate mai multe teme de maxim interes:
  • Infrastructura IT&C
  • Servicii de informare pentru calatori si trafic
  • Servicii de management al traficului
  • Dezvoltarea si arhitectura ITS
  • Siguranta si securitate


  • Seminarul eCall a acoperit urmatoarele arii tematice:
  • Strategii UE
  • Platforma europeana/nationala de implementare eCall
  • Situatia Statelor Membre privind implementarea E112, eCall si MoU
  • Cercetare Nationala si Europeana
  • Tehnologii
  • Probleme de implementare pentru vehicule si Centrul de primire al apelurilor de urgenta
  • Standardizare (Set minim de date, Cerinte de functionare, Calitatea serviciilor)
  • Constatarea Protectiei datelor
  • Actiuni/corelari cu ITS Action Plan - Directiva ITS
  • Foi de parcurs pentru implementare



  • Conferinta JURINDEX

    Joi, 21 mai a.c., orele 14:00, in Aula Magna se desfasoara Conferinta JURINDEX, eveniment care marcheaza lansarea publica a celui mai important proiect de jurisprudenta nationala.

    Organizatori:

  • Societatea de Studii Juridice (SSJ)
  • Universitatea Romano-Americana (URA)
  • Transparency International Romania (TI-RO)
  • Uniunea Nationala a Judecatorilor din Romania (UNJR)
  • Centrul de Studii de Drept European (CSDE)



  • "Este timpul meu!"

    Universitatea Romano-Americana in parteneriat cu Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, organizeaza miercuri, 20 mai a.c., orele 15:00, in Aula Magna, dezbaterea cu tema "Este timpul meu!", avand ca tema orientarea si consilierea in cariera.

    Pentru viitorii absolventi de liceu, consilierea joaca un rol esential in elaborarea unui plan coerent de cariera. Identificarea mediului educational universitar, autocunoasterea, concordanta dintre aspiratii, competente si aptitudini, reprezinta doar cateva repere ale dezbaterilor privind orientarea si consilierea in cariera.

    Sunt invitati sa participe elevii de liceu si cadrele didactice cu responsabilitati de consiliere a acestora in alegerea traseului educational.
    Cursuri predate de profesori din SUA

    Doamna profesoara Gai Ferdon, PhD - de la Helms School of Government, Liberty University, Virginia, SUA - sustine in perioada 13 - 27 mai 2009 doua cursuri in limba engleza pentru studentii si masteranzii Universitatii Romano-Americane: "American Constitutional History, American Government (National and State Government)" si "American and Early Modern British History".


    Participare activa a Centrului de Studii Romano-Japoneze la evenimente culturale

    Libraria Carturesti a gazduit sambata, 16 mai 2009, un eveniment cultural in cadrul caruia doamna Setsuko Sasaki - profesor de limba japoneza in cadrul Centrului de Studii Romano- Japoneze al Universitatii Romano-Americane - a citit o poveste in limba japoneza intitulata Crabul si maimuta - poveste interpretata simultan de Cerasela Constantin, actrita a teatrului Ion Creanga.

    In cadrul aceluiasi eveniment studentii Centrului de Studii Romano-Japoneze al Universitatii Romano-Americane au prezenta piesa Povestea Soarelui, o poveste cu personaje mitologice nipone.


    Dezbaterea "E timpul meu!"

    Universitatea Romano-Americana in parteneriat cu Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti a organizat miercuri, 20 mai a.c., dezbaterea cu tema "Este timpul meu!", avand ca tema orientarea si consilierea in cariera.

    Pentru viitorii absolventi de liceu, consilierea joaca un rol esential in elaborarea unui plan coerent de cariera. Identificarea mediului educational universitar, autocunoasterea, concordanta dintre aspiratii, competente si aptitudini, reprezinta doar cateva repere ale dezbaterilor privind orientarea si consilierea in cariera.


    "Primavara, muzica si poezie"

    "Primavara, muzica si poezie", eveniment cultural organizat in Aula Magna, vineri, 22 mai a.c., orele 12:00.

    Invitati:

  • Rodica Anghelescu
  • Eugen Stan
  • Carina Adam
  • Marin Voican Ghioroiu


  • In cadrul acestui eveniment, Grupul folk "ATLANTIS" va lansa CD-ul "Cu dor nestins".
    Prima Conferinta JURINDEX

    In data de 21 mai 2009, s-au desfasurat la Bucuresti lucrarile primei conferinte JURINDEX, care a marcat oficial lansarea serviciului de publicare online a hotararilor judecatoresti, gratuit si integral.

    Programat pentru ora 14:00, evenimentul s-a desfasurat in Aula Universitatii Romano-Americane din Bucuresti si s-a bucurat de o participare generoasa. Au fost prezenti reprezentanti de marca ai institutiilor cu interes special in mediul juridic, avocati de renume, judecatori, oameni de stiinta, reprezentanti ai mediului de afaceri precum si jurnalisti.

    Membrii prezidiului: proc. Laura Codruta Kovesi, Procuror General al Romaniei, prof. univ. dr. Nicolae Popa, presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie, jud. Virgil Andreies, presedintele Consiliului Superior al Magistraturii, prof. univ. dr. Ovidiu Folcut, rectorul Universitatii Romano-Americane, jud. Adrian Neacsu, manager proiect JURINDEX, av. dr. Gheorghe Florea, presedintele Uniunii Nationale a Barourilor din Romania.

    Au prezentat mesaje din partea conducatorilor institutiilor: dr. Stefan Deaconu, Administratia Prezidentiala, consilier al Presedintelui Romaniei, Alina Bica, secretar de stat in cadrul Ministerului Justitiei si Libertatilor Cetatenesti.
    Au sustinut alocutiuni si interventii membrii prezidiului precum si: Titus Corlatean, senator, presedinte al Comisiei de Politica Externa a Senatului, fost vicepresedinte al Comisiei Juridice a Parlamentului European, Iulian Urban, senator, vicepresedinte al Comisiei Juridice a Senatului, Bogdan Olteanu, deputat, vicepresedintele Camerei Deputatilor, jud. dr. Diana Ungureanu, director adjunct al Institutului National al Magistraturii, Bogdan Dumitrache, director Revista Romana de Jurisprudenta, jud. Cristi Danilet, vicepresedinte Societatea pentru Justitie, dr. Victor Alistar, director executiv Transparency International Romania, jud. Dragos Calin, vicepresedinte Uniunea Nationala a Judecatorilor din Romania, director revista Forumul Judecatorilor, conf. univ. dr. Mihai Sandru, presedintele Societatii de Studii Juridice.

    Partea a doua a lucrarilor, dedicata discutiilor, s-a concentrat pe intrebari adresate managerului JURINDEX, jud. Adrian Neacsu, presedintele Tribunalului Vrancea. Dezbaterile au fost interesante si s-au desfasurat intr-un climat de maxim interes fata de proiectul JURINDEX. Lucrarile conferintei s-au prelungit pana dupa ora 18:00. La final, prof. univ. dr. Florea Magureanu a multumit participantilor si a exprimat deplina disponibilitate a Universitatii Romano-Americane din Bucuresti pentru sustinerea viitoarelor conferinte JURINDEX.


    General Electric - "Scholar-Leaders"

    "Scholar-Leaders", primul program de burse de acest fel din Europa Centrala, este sponsorizat de organizatia filantropica a General Electric Company, GE Foundation, in cadrul deciziei ferme a GE de a derula proiecte de caritate la nivel corporativ, in intreaga lume.

    Programul este conceput pentru a dezvolta potentialul de lideri al studentilor si pentru a contribui la dezvoltarea in Romania a unei forte de munca de orientare internationala. Seminariile de vara de la Budapesta ii va reuni pe acesti studenti remarcabili, pentru a le oferi o imagine din interior asupra lumii angajatilor si a mediului de lucru al GE, conferindu-le astfel un avantaj cand vor incepe sa isi dezvolte propriile cariere. Seminarul va fi condus de directori din esalonul de varf al General Electric si lideri respectati din diverse domenii de interes.

    In cadrul programului, cincisprezece castigatori vor fi selectati dintr-un esantion divers si competitiv de candidati, cu ajutorul unui comitet de selectie independent si neutru, in cadrul unei competitii deschise. Castigatorii vor fi studenti cu rezultate universitare remarcabile, care isi vor fi castigat distinctiile nu numai prin realizari academice, ci si prin activitati extrascolare.
    Fiecare castigator va primi anual suma de 1.000 Euro, timp de trei ani. Mai important este faptul ca, in cadrul acestei burse, ei se vor implica in activitati voluntare in cadrul comunitatilor locale, vor participa la un seminar pe tema spiritului de lider, derulat la Budapesta, alaturi de alti studenti din Europa Centrala si vor castiga o perspectiva unica, din interior, asupra companiei GE, beneficiind de o zi in care sa insoteasca "din umbra" un director GE, asistand la programul sau obisnuit.

    Pe 10 iunie 2009, ora 14:00, va avea loc in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane decernarea premiilor pentru studentii implicati in programul GE "Scholar- Leader" 2008, prilej cu care Universitatea Romano-Americana va fi inclusa oficial in cadrul programului, dand posibilitatea studentilor sa interactioneze si sa cunoasca beneficiile programului de la semenii lor.
    Incheierea cursurilor "AMERICAN CONSTITUTIONAL HISTORY and GOVERNMENT"

    Marti, 27 mai 2009 s-au incheiat cursurile avand ca tema "AMERICAN CONSTITUTIONAL HISTORY and GOVERNMENT" predate de prof.dr. Gai Ferdon de la Liberty University-Virginia, SUA.
    Studentii si masteranzii participanti la curs au avut ocazia sa-si consolideze viziunea fata de valorile traditionale americane, fata de o tara in care libertatea, oportunitatea, prosperitatea si societatea civila infloresc.


    Universitatea Romano-Americana sustine performanta

    Luni, 1 iunie 2009, Universitatea Romano-Americana lanseaza campania "Universitatea Romano-Americana sustine performanta" prin acordarea de premii olimpicilor din sectorul 1 al Capitalei.
    Evenimentul, organizat in colaborare cu Primaria Sectorului 1 si Inspectoratul Scolar al Sectorului 1, va avea loc in Sala Senatului din B-dul Expozitiei nr. 1B, incepand cu ora 13.00.

    Tinerii premianti sunt membri ai delegatiei romane la olimpiadele internationale care vor avea loc in toamna, in domeniile informatica, geografie, limbi straine, limba romana, chimie, logica si argumentatie. Este vorba despre Tobosaru Manuela, Octean Sabina, Maria Mitu, Andra Stancu si Paraschiv Alexandru de la Colegiul National Sf. Sava si Litu Laura, Belciu Fiorella, Galateanu Adelina, Bojica Alexandru, Zurac Bogdan de la Liceul Teoretic Ion Neculce.
    in cadrul festivitatii vor fi acordate diplome de excelenta si profesorilor coordonatori: Ioan Grosu, Marilena Milian, Gabriel Sandoiu, Adrian Costache si Lina Chiru de la Colegiul National Sf. Sava si Gasnas Georgeta, Cotabita Ioana si Boca Alina de la Liceul Teoretic Ion Neculce.

    Premiile vor fi inmanate de Rectorul Universitatii Romano-Americane, prof. univ. dr. Ovidiu Folcut si Primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman.

    De asemenea, Universitatea Romano-Americana ofera premiantilor posibilitatea de a participa, gratuit, in anul academic 2009-2010, la cursuri sustinute de renumiti profesori americani in domenii de interes precum management, marketing, turism, comportament organizational, psihologie, tehnologia informatiei si stiintele comunicarii, administratie publica sau economie.

    Campania initiata de Universitatea Romano-Americana chiar de Ziua Internationala a Copilului, se doreste a fi un proiect de sustinere a performantei si excelentei in educatie, prin promovarea de manifestari si actiuni menite sa conduca la cresterea calitatii in invatamant si dezvoltarea potentialului creativ al tinerilor.
    Campania, care se va derula timp de un an, va oferi tinerilor liceeni si studentilor posibilitatea de a participa la manifestari instructiv- educative si cultural-sportive, organizate de Universitate, in care sa se regaseasca sub aspect vocational.
    IUNIE 2009

    Campania "Universitatea Romano-Americana sustine performanta"

    Luni, 1 iunie 2009, Universitatea Romano-Americana a lansat campania "Universitatea Romano- Americana sustine performanta" prin acordarea de premii olimpicilor din sectorul 1 al Capitalei.
    Evenimentul a fost organizat in colaborare cu Primaria Sectorului 1 si Inspectoratul Scolar al Sectorului 1 si a strans impreuna tineri premianti, membri ai delegatiei romane la olimpiadele internationale care vor avea loc in toamna, in domeniile informatica, geografie, limbi straine, limba romana, chimie, logica si argumentatie.



    Este vorba despre Tobosaru Manuela, Octean Sabina, Maria Mitu, Andra Stancu si Paraschiv Alexandru de la Colegiul National Sf. Sava si Litu Laura, Belciu Fiorella, Galateanu Adelina, Bojica Alexandru, Zurac Bogdan de la Liceul Teoretic Ion Neculce.



    In cadrul festivitatii au fost acordate diplome de excelenta si profesorilor coordonatori: Ioan Grosu, Marilena Milian, Gabriel Sandoiu, Adrian Costache si Lina Chiru de la Colegiul National Sf. Sava si Gasnas Georgeta, Cotabita Ioana si Boca Alina de la Liceul Teoretic Ion Neculce.

    Premiile si diplomele au fost inmanate de Rectorul Universitatii Romano-Americane, prof. univ. dr. Ovidiu Folcut, Primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman si doamna profesoara Lucia Damian, Inspector pentru management educational, evaluare si dezvoltare institutionala, asigurarea calitatii in cadrul Inspectoratului Scolar Sector 1 Bucuresti.


    Festivitatea de absolvire a cursului de "Microeconomie"

    In cadrul parteneriatului dintre Universitatea Romano-Americana si DeSales University of Pennsylvania, o noua serie de studenti a absolvit cursul de "Microeconomie" predat de Tahereh Hojjat, PhD.


    Noi evenimente Microsoft pentru studenti in Universitatea Romano-Americana

    In perioada 9 - 12 iunie, intre orele 9.30 - 14.30, te invitam la standul Microsoft din holul de la parterul universitatii pentru a-ti activa contul personal pe noul domeniu @student.rau.ro, al studentilor si masteranzilor din Universitatea Romano-Americana.

    Toti studentii care isi vor activa contul personal @student.rau.ro la standul Microsoft vor castiga premii si vouchere gratuite pentru examene de certificare Microsoft (MCTS).
    Vor primii premii si cei care si-au activat deja contul personal @student.rau.ro si viziteaza standul Microsoft din universitate in perioada mentionata.
    Decernarea premiilor "Scholar Leaders" ale "Fundatiei GE"

    Pe data de 10 iunie 2009, in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane, Fundatia GE si Institutul International pentru Educatie - IIE au anuntat public castigatorii programului regional "Scholar Leaders" - program de burse ajuns la a treia editie.
    Premiile au fost acordate de catre domnul Cristian Colteanu, Director Executiv al GE pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova, si domnul Wagaye Johannes, Director Adjunct la Biroului European al Institutul International pentru Educatie.
    Dintre personalitatile prezente la ceremonie amintim doar pe domnul profesor universitar doctor Ovidiu Folcut, Rector al Universitatii Romano-Americane, pe doamna Julie O'Reagan, Atasatul Cultural al Ambasadei SUA la Bucuresti si pe domnul Sorin Mandrutescu, Presedintele Camerei de Comert Romano-Americane.

    In cadrul aceluiasi eveniment s-a semnat si un acord oficial de colaborare intre Universitatea Romano- Americana si Fundatia GE.


    Romania in contextul actualei crize economice si financiare

    Universitatea Romano-Americana continua dezbaterile si analizele stiintifice referitoare la contextul economic national si mondial actual, avand ca invitati personalitati marcante ale mediului economic si institutiilor publice.

    Vineri, 12 iunie, orele 11, la Sala Senatului, a avut loc masa rotunda cu tema "Romania in contextul actualei crize economice si financiare", la care a participat domnul Nicolae Vacaroiu, presedinte al Curtii de Conturi.


    Scoala Internationala de Vara "Dezvoltarea Afacerilor in Contextul Integrarii Europene si al Globalizarii"

    Luni, 15 iunie 2009, s-a deschis oficial o noua editie a Scolii Internationale de Vara cu tema "Dezvoltarea Afacerilor in Contextul Integrarii Europene si al Globalizarii", organizata de Universitatea Romano-Americana in colaborare cu University of Alabama in Huntsville.


    Conferinta "Efectele crizei financiare in Romania"

    Centrul de Studii si Documentare Europeana si Departamentul de Relatii Internationale au organizat vineri 19 iunie 2009, in Sala Senatului din cadrul Universitatii Romano-Americane, conferinta cu tema "Efectele crizei financiare in Romania" sustinuta de viceguvernatorul Bancii Nationale a Romaniei, domnul Eugen Dijmarescu.

    La conferinta au participat studentii Scolii Internationale de Vara organizata de Universitatea Romano- Americana in colaborare cu University of Alabama in Huntsville si cursanti ai Advancia Negocia.


    Cursuri de perfectionare


    IULIE 2009




    AUGUST 2009




    SEPTEMBRIE 2009

    CCE lanseaza o noua serie de cursuri intensive de perfectionare in domeniul managementului

    In cadrul Centrului de Cercetari Economice al Universitatii Romano-Americane se va derula o noua serie de cursuri intensive de perfectionare in domeniul managementului.

    Informatii privind programul si specificul cursurilor:

    1. Perioada de inscriere: 15 Septembrie - 15 Octombrie.
    2. Perioada de derulare a cursurilor: 1 Noiembrie - 15 Noiembrie.
    3. Structura cursului:
         a. 24 de ore de pregatire teoretica - se va desfasura pe parcursul a 4 zile, in cadrul universitatii, in zilele de sambata si duminica, sau 6 zile dupa orele 16.00 in intervalul de luni pana vineri (programul final va fi stabilit in functie de optiunile cursantilor, mentionate in formularul de inscriere);
         b. 40 de ore de pregatire practica - tutoriat pentru realizarea proiectului in vederea sustinerii examenului de absolvire (on line si/sau intalniri periodice cu formatorul/trainerul, la sediul universitatii).
    4. Specificul cursurilor:
         a. Managementul Resurselor Umane - Evaluare, Motivare, Dezvoltare
         b. Managementul Investitiilor
         c. Management de Proiect
         d. Managementul Relatiilor Industriale si Dialog Social Autonom
    5. Regimul cursurilor: autorizate CNFPA.
    6. Conditii pentru inscrierea la cursuri: vezi documentul anexat prin link-ul de mai jos
    7. Documentul obtinut la finalul cursurilor, dupa examenul de absolvire: Certificat de absolvire, atestat de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii si Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale + supliment pentru certificarea competentelor dobandite.
    8. Examenul de absolvire: proba teoretica + proba practica, la 2 saptamani de la finalizarea cursului.
    9. Taxa de participare: 1.200 de lei.
    10. Numarul minim de persoane pentru constituirea unei grupe de curs: 10.
    11. Daca se inscriu la cursuri mai multe persoane cu adeverinta de la acelasi loc de munca, taxa de participare se reduce cu 20%, pentru fiecare cursant.
    12. Inscrierile se vor face prin intermediul unui e-mail, la adresa daniela.zirra@gmail.com, persoana de contact Prof.univ.dr. Daniela Zirra, telefon 0721296649 sau 0749031949.


  • Taxe si Documente necesare pentru inscriere


  • Formular de Inscriere



  • Pentru mai multe detalii puteti accesa anuntul oficial al inceperii cursurilor:
    ANUNT CURSURI NOIEMBRIE 2009
    Noi perspective internationale - colaborare cu Universitatea Nationala din Singapore

    Vineri, 4 septembrie 2009, o delegatie a Universitatii Nationale din Singapore, condusa de prof.univ.dr. Amirthalingam Kumaralingam - Prodecan pentru Programe Internationale al Facultatii de Drept si Director al Institutului Asiatic de Studii Juridice a vizitat Universitatea Romano- Americana in vederea incheierii unui parteneriat menit sa contribuie la cresterea calitatii programelor de studii si cercetarii stiintifice in domeniul juridic.


    Deschiderea anului universitar 2009-2010

    Deschiderea noului an universitar 2009-2010 va avea loc in cadrul campusului Universitatii Romano-Americane, pe 1 si 2 octombrie a.c.

  • Programul complet al festivitatilor

  • Universitatea Romano-Americana in Topul universitatilor din Romania

    Studiul "University Ranking" efectuat de compania germana Kienbaum Management Consultants in colaborare cu Revista Capital a cuantificat calitatea ofertei educationale a universitatilor romanesti din perspectiva absolventilor si mediului de afaceri.

    Universitatea Romano-Americana s-a pozitionat pe locul 7 in Topul universitatilor pentru specializarile economice.

  • Topul universitatilor din Romania - specializarile cu profil economic

  • Cursuri de ikebana

    Vineri 16 octombrie, orele 17: Deschiderea cursurilor de Ikebana, sustinute de D-na Sanda Lazur.
    Perioada de inscriere: 15 septembrie - 15 octombrie 2009, la sediul CSRJ



    OCTOMBRIE 2009

    Festivitatea de deschidere a anului universitar 2009-2010

    Joi, 1 octombrie, in Aula Magna, studentii Universitatii Romano-Americane au participat alaturi de personalitati din Romania si SUA, masteranzi, absolventi si cadre didactice, la festivitatea de deschidere a anului universitar 2009-2010.



    "Deschidem astazi un nou an universitar, urcand inca o treapta pe scara infinita a timpului si pasim cu demnitate, speranta si incredere pe un nou drum caracterizat de o deschidere din ce in ce mai profunda a invatamantului superior romanesc catre mediul extern", a mentionat Rectorul Universitatii Romano-Americane, prof. univ.dr. Ovidiu Folcut in discursul sau de deschidere a noului an academic.



    Referindu-se la anul universitar care s-a incheiat, Rectorul Ovidiu Folcut sustine ca acesta a marcat un real success in evolutia Universitatii prin "finalizarea procesului de acreditare a tuturor programelor de studii universitare de licenta de catre Agentia Romana de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Superior, precum si crearea si acreditarea a 6 noi programe de masterat". In opinia sa, "pentru a satisface exigentele unei societati globalizate, cu o cultura intemeiata pe valorile democratiei, o institutie de invatamant superior, trebuie sa asimilieze conceptul de calitate, asigurand indeplinirea unor standarde minime pentru fiecare activitate pe care o desfasoara si propunandu-si imbunatatirea continua a acestora, avand drept deziderat excelenta. Calitatea educatiei universitare devine un subiect de importanta definitorie nu numai pentru ca piata fortei de munca impune noi exigente, ci pentru ca in prezent, o diploma obtinuta nu mai garanteaza angajarea in domeniul de studiu al absolventului".



    La eveniment au participat personalitati ale mediului universitar si de afaceri din Romania si SUA, printre care:

  • Ronald E. Carrier, PhD, Presedinte Emerit al Universitatii James Madison din SUA
  • Dr. Radu-Gratian Ghetea, Presedintele Asociatiei Romane a Bancilor
  • Gabriel Liviu Ispas, Director General, Directia Generala Juridica si Control - Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii




  • Parteneriatul incheiat cu James Madison University a reprezentat un pas important in dezvoltarea strategica a Universitatii Romano-Americane, prin adaptarea si implementarea valorilor educationale ale invatamantului superior american, prin derularea unor programe de mobilitati pentru cadre didactice si studenti, prin organizarea de cursuri on-line, prin transferul bilateral de cunostinte si tehnici educationale.






    O noua editie a cursurilor predate de profesori din SUA






    26 octombrie - 6 noiembrie 2009
    orele 9:00 - 11:50

    Cursul "PROJECT MANAGEMENT"

    Profesor: JAMES Mc.COLLUM, PhD
    University of Alabama in Huntsville, SUA


    Conditii de participare:

    * studenti anii II - III
    * masteranzi
    * cunostinte de limba engleza - AVANSAT
    * media de promovare an(i) de studii - minim 8.00


    Perioada de inscriere: 09.10. - 22.10.2009

    Informatii suplimentare si inscrieri:
    Biroul Relatii Internationale - corp C, Etaj 3 / 305

    Reuniunea internationala a Asociatiei Consilierilor Juridici din Europa

    Vineri, 9 octombrie a.c., Universitatea Romano-Americana a fost gazda Reuniunii Internationale a Asociatiei Consilierilor Juridici din Europa.

  • Ecouri media



  • La eveniment au participat Alain - Marc Irissou, Presedintele AFJE (Association Francaise des Juristes d'Entreprise), Paul de Jonge - Director Executiv AFJE, Dan Stoica - reprezentantul Romaniei la ECLA si Presedintele Forumului Consilierilor Juridici "EFCcons", alaturi de reprezentanti ai Germaniei, Belgiei, Italiei, Norvegiei, Irlandei, Bulgariei, etc.



    Olimpiada Studentilor Economisti, editia 2009, Sectiunea Marketing

    Brief:

    In perioada 20-22 noiembrie 2009, Facultatea de Management-Marketing, Universitatea Romano-Americana, si Asociatia Facultatilor de Economie din Romania (AFER), organizeaza a IV-a editie a Olimpiadei Studentilor economisti, sectiunea Marketing.

    Informatii detaliate: Facultatea de Management-Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane, organizeaza in perioada 20-22 noiembrie 2009 faza nationala a Olimpiadei Studentilor Economisti, sectiunea Marketing. Cu aceasta ocazie va invitam sa participati cu lucrari de interes din domeniul Marketing.

    Calendarul manifestarii

    1 - 16 octombrie 2009 inscrierea lucrarilor in competitie
    17 - 25 octombrie 2009 trimiterea electronica a lucrarilor
    26 - 31 octombrie 2009 confirmarea acceptarii lucrarilor, publicarea programului
    20 - 22 noiembrie 2009 desfasurarea competitiei


    Competitia de comunicari se organizeaza pe urmatoarele subsectiuni:

    1. Cercetari de marketing
    2. Marketing online
    3. Politici si strategii de marketing


    Conditii de participare

    La aceasta competitie pot participa:

    - Studentii care au fost selectionati de facultati la faza locala. Facultatea este cea care atesta inscrierea studentilor pentru faza nationala, mentionand titlul lucrarii, specializarea, nivelul de pregatire (licenta sau master) si anul de studiu;
    - Alti studenti ai facultatilor membre AFER, care isi exprima individual intentia de participare si care vor obtine acordul facultatii organizatoare;
    - Studentii facultatilor care nu sunt membre AFER, numai daca facultatea acestora isi manifesta in scris, anticipat competitiei, dorinta de a deveni membra AFER;
    - Studentii facultatilor similare din strainatate, care propun lucrari ce se incadreaza in profilul sectiunii, cu conditia platii unei taxe de participare;
    - Facultatile se pot prezenta cu cel mult doi studenti pe subsectiune.


    Inscrierea lucrarilor la Olimpiadei Studentilor economisti, sectiunea Marketing

    Competitia de comunicari consta in trimiterea unei lucrari de cercetare, care va fi sustinuta public in fata Comisiei de Jurizare.
    Pentru a fi admise in concurs, lucrarile trebuie sa respecte criteriile de redactare, mentionate mai sus si sa fie trimise organizatorilor la urmatoarea adresa de e-mail:
    olimpiada.marketing@rau.ro

    Data limita de inscriere la olimpiada este 19 octombrie 2009, iar data limita a trimiterii lucrarilor este 25 octombrie 2009.


    Redactarea lucrarii

    Redactarea lucrarilor trebuie sa fie realizata respectandu-se urmatoarele cerinte:
    1. Lucrarile pot fi elaborate individual sau in echipa si pot avea maxim 15 pagini, redactate in Microsoft Word 2003;
    2. Formatul paginii - A4, iar marginile: stanga 2,5 cm, sus, jos si dreapta 2 cm;
    3. Titlul lucrarii: font Times New Roman, marime 14, bold, centrat, cu majuscule; titlurile capitolelor sau subtitlurile: Times New Roman, marime 12, bold, centrat;
    4. Autorul lucrarii: font Times New Roman, marime 12, bold; intre titlul lucrarii si numele autorului se lasa un rand;
    5. Abstract: maxim 300 de cuvinte; font Times New Roman, marime 10; intre numele autorului si abstract se lasa un rand liber;
    6. Cuvinte cheie: maxim 6, font Times New Roman, marime 10; intre abstract si cuvintele cheie se lasa un rand liber;
    7. Continutul lucrarii: font Times New Roman, marime 12, spatiere la 1,5;
    8. Tabelele si graficele se vor numerota si insera in text;
    9. Concluzii: font Times New Roman, marime 12;
    10. Bibliografia se va plasa la sfarsitul lucrarii.


    Rezultatele Olimpiadei Studentilor economisti, sectiunea Marketing

    In urma evaluarii lucrarilor si a sutinerii acestora pe baza criteriilor stabilite prin Regulamentul AFER, Comisia de Jurizare va acorda:
    - Marele premiu "CONSTANTIN FLORESCU" - cu o valoare de 2000 RON (se acorda un singur premiu pe sectiune);
    - Premiul special "Prof.univ.dr. ION SMEDESCU"- cu o valoarea de 1500 RON (se acorda un singur premiu pe sectiune);
    - Premii I, II, III - cu valori de 1300, 1000, 700 RON (se acorda pe fiecare subsectiune);
    - Mentiune - cu valoarea de 500 RON (se acorda pe fiecare subsectiune).
    - Premii in obiecte (carti, echipamente de calcul si birotica, CD-uri etc.); se acorda pe fiecare subsectiune.

    Alte informatii

    - Potrivit Regulamentului Olimpiadei, Comisia de Jurizare va fi stabilita de catre conducerea AFER in luna octombrie 2009.
    - Lucrarile sustinute in cadrul olimpiadei vor fi publicate in volumul conferintei: cele premiate in intregime, iar la celelalte se va publica doar abstractul.
    - Cheltuielile pentru masa si cazarea participantilor vor fi suportate de catre organizatori.
    - Informatii detaliate privind desfasurarea olimpiadei si conditiile de participare se afla pe site-urile Web ale AFER (www.afer.ase.ro) si Facultatii de Management-Marketing (www.rau.ro).


  • Invitatie

  • Programul Sectiunii



  • Contact

    Secretar olimpiada: Lector.univ.drd. Costel Negricea
    Facultatea de Management-Marketing, Universitatea Romano-Americana
    Bd. Expozitiei 1B, Sector 1, Bucuresti
    Tel: 0372 120 133
    Email: costel.negricea@rau.ro
    Web: www.afer.ase.ro, www.rau.ro

    Cerc de lectura "In apararea indezirabililor"

    Miercuri, 14 octombrie a.c., ora 16:30, sala 223, prima intalnire in noul an universitar a membrilor Cercului de Lectura, intr-o dezbatere cu tema "In apararea indezirabililor".
    15 studenti americani au calatorit in Romania sa studieze afaceri

    Articol, publicat in luna august 2009, in revista Universitatii Alabama din Huntsville, cu privire la participarea unui grup de studenti americani la Scoala Internationala de Vara organizata la Universitatea Romano-Americana, in luna iunie 2009.

  • Articolul original din revista Universitatii Alabama din Huntsville



  • Preselectie pentru echipa de baschet

    Pe data de 23 octombrie 2009, la ora 15:30, va asteptam in Sala de Sport a Liceului Aurel Vlaicu la preselectia pentru echipa de baschet (masculin).

    Persoane de contact:

  • Lector universitar doctorand Serban Georgescu - 0372.120.185, Sala 322
  • Coordonator echipa: Igor Roznovschi - 0723.583.871


  • Poster preselectie
    Facultatea de Economia Turismului Intern si International la Targul National de Turism

    Din dorinta de a fi mereu in mijlocul specialistilor, Facultatea de Economia Turismului Intern si International a onorat invitatia Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc de a participa la Targul National de Turism organizat in perioada 15.10-18.10.2009, in cadrul Romexpo Bucuresti.
    La eveniment au participat importanti furnizori de servicii turistice din toate regiunile Romaniei.

    Standul Facultatii de Economia Turismului Intern si International s-a bucurat de atentia vizitatorilor mai ales tineri dornici de perfectionare in domeniu dar si a specialistilor interesati de dezvoltarea parteneriatelor de practica, intership si cercetare aplicativa. Subliniem implicarea studentilor Facultatii de Economia Turismului Intern si International care au participat la eveniment in calitate de expozanti si care au reprezentat cu succes imaginea Universitatii Romano-Americane.


    Cursuri de Limbi Straine

    Doriti sa va initiati intr-o limba straina?



    Departamentul de Limbi Straine va ofera cursuri intensive de limba engleza, franceza, germana si spaniola.
    Nivel avansat, mediu si incepatori.

    Durata: 3 luni
    Perioada: 14 noiembrie 2009 - 30 ianuarie 2010
    Organziare: 40 de ore, cate 4 ore in fiecare sambata, intre orele 9:00 - 13:00
    Taxa de participare: 350 lei (platibili la casieriile Universitatii Romano-Americane)
    Finalizare: Certificat de absolvire


    Inscrierile se fac in perioada 26 octombrie 2009 - 13 noiembrie 2009 la Departamentul de Limbi Straine - Corp C, sala 310 - cu chitanta de achitare a taxei.


    Testul de stabilire a nivelului de studiu va avea loc pe 6 noiembrie 2009, ora 18:00 sala 310.



    NOIEMBRIE 2009

    Burse de studii la James Madison University, Virginia, SUA

    James Madison University
    Virginia, SUA
    Anul universitar 2010-2011



    Numar de locuri: 5

    Cerinte:
    - Studenti anul II
    - Limba engleza - Avansat
    - Media de promovare a anului I de studii - minim 8

    Perioada de inscriere: 2.10.2009 - 20.01.2010

    Inscrieri si informatii suplimentare:
    Biroul Relatii Internationale
    Etaj 3/305, Dna. Despina Barbieru

    Workshop de "Halloween"

    Scopul workshopului:
    Dezvoltarea activitatilor extra-curriculare si promovarea valorilor occidentale in cadrul Universitatii Romano-Americane.

    Planul general:
    - introducerea in tema: Eduard Lazarescu (student anul III, Facultatea IM)
    - scurta prezentare a sarbatorii in Europa: Irina Popescu (studenta anul III, Facultatea MM)
    - Halloween-ul in USA: James McCollum
    - exercitiu practic: sculptare dovleci de Halloween
    - social netwoking

    Temele discutiei:
    - Istoria sarbatorii
    - Simboluri
    - Particularitatile in Europa si Romania
    - Jocuri si activitati de Halloween

    Rezultate:
    Informarea unui numar de aproximativ 60 de studenti in legatura cu sarbatoarea de Halloween si modurile de celebrare a ei in lume.

    Organizatori: CS-URA (Clubul Studentilor din Universitatea Romano-Americana).


    Cursuri Ikebana

    Centrul de Studii Romano-Japoneze organizeaza saptamanal cursuri de ikebana pentru orice nivel, folosind metode de predare si dotari moderne.
    Cursurile sunt sustinute de catre doamna Sanda Lazur (stilul Sogetsu) in fiecare vineri, incepand cu orele 17:00, la sediul CSRJ.

    Va asteptam!


    Incheierea cursului "Project Management" - curs predat de profesor doctor James McCollum

    Vineri, 6 noiembrie a.c., a avut loc finalizarea oficiala a cursului de "Project Management" predat de Dr. James McCollum, University of Alabama in Huntsville, SUA.
    Studentii absolventi ai acestui curs au primit diplomele care atesta promovarea acestui curs.



    Simpozionul International "Performanta, tendinte si riscuri in turismul mondial"

    Vineri, 6 octombrie a.c., Facultatea de Economia Turismului Intern si International din cadrul Universitatii Romano-Americane a organizat a IV-a editie a simpozionului international "Performanta, tendinte si riscuri in turismul mondial".
    Tematica simpozionului a acoperit o arie larga de probleme care vizeaza performanta si riscurile in turismul international, beneficiind de prezenta a numerosi specialisti in domeniu.



    Conferinta Nationala "Forta juridica a hotararilor pronuntate in recursul in interesul legii"

    Universitatea Romano-Americana a fost vineri, 6 noiembrie 2009, gazda conferintei nationale "Forta juridica a hotararilor pronuntate in recursul in interesul legii".

    La eveniment au participat judecatori, avocati, consilieri juridici si alti profesionisti.
    Moderator: dr. Andrei Savescu, Universitatea Romano-Americana.

    Moderatorul stiintific al evenimentului a fost jud. Florin Costiniu, presedintele Sectiei Civile a Inaltei Curti de Casatie si Justitie.

    Printre participanti s-au numarat jud. Lidia Barbulescu, presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie, jud. Gabriela Birsan, presedintele Sectiei de contencios administrativ a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, jud. Anton Pandrea, presedintele Sectiei penale a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, proc. Tiberiu Nitu, prim-adjunct al Procurorului General al Romaniei, jud. dr. Constantin Branzan, judecator ICCJ, directorul Institutului National al Magistraturii, av. dr. Traian Briciu, directorul Institutului National de Pregatire si Perfectionare a Avocatilor, dr. Mihai Sandru, presedintele Societatii de Studii Juridice.

    Au sustinut prezentari: jud. Lidia Barbulescu, jud. dr. Dan Lupascu, membru CSM, jud. Dragos Calin, Curtea de Apel Bucuresti, jud. dr. Marius Andreescu, Curtea de Apel Pitesti, av. Cristina Duvlea, Baroul Gorj.

    Numeroasele interventii si replici au conturat o intalnire animata, interesanta, care s-a prelungit vineri dupa-amiaza cu mult peste ora programata.



    BALUL BOBOCILOR 2009

    In vederea participarii la preselectia pentru concursul MISS & MISTER BOBOC 2009, va rugam sa completati formularul online!

    Inscrierile se fac pana miercuri, 18.11.2009, ora 10:00 - exclusiv ONLINE.
    Preselectia va avea loc miercuri, 18.11.2009, ora 12:00, sala 017.

    Pentru mai multe detalii, urmariti anunturile online si posterele afisate in campus!

    Te-ai hotarat sa vii la preselectie? ...


    Dezbaterea "Urmatorii 100 de ani. Previziuni pentru secolul XXI"

    Centrul de Studii si Documentare Europeana va invita marti 17 noiembrie, ora 15.00, sala 223, la dezbaterea cu tema "Urmatorii 100 de ani. Previziuni pentru secolul XXI" moderata de prof. Florin Bonciu.
    Dezbaterea isi propune sa abordeze principalele schimbari majore ce vor avea loc pe mapamond in secolul 21 potrivit previziunilor directorului general al agentiei de analiza geopolitica STRATFOR, George Friedman in cartea sa.
    BALUL BOBOCILOR 2009






    CLUBUL STUDENTILOR CS-URA iti da permis de acces! Contacteaza-i!

    Infodesk - Corpul B, parter



    Rezervare masa: 175 lei
    Persoana de contact: Natalia Pirlog
    Telefon: 0724-503.657 | 0766-470.087

    "SPATIU SI AER - o proiectie a lumii de maine (Strategii de adaptare ale Toyota Motor Corporation)"

    Pe data de 2 decembrie 2009, intre orele 10:30 si 12:00, va avea loc in Aula Magna a Universitatii Romano-Americane conferinta "SPATIU SI AER - o proiectie a lumii de maine (Strategii de adaptare ale Toyota Motor Corporation)", sustinuta de domnul Tetsuya Kaida, General Manager of Corporate Value Development Project Department, Toyota Motor Corporation (Japonia), eveniment inclus in cadrul "Japan- Danube Friendship Year 2009".

    Domnul Tetsuya Kaida este bine-cunoscut pentru talentul sau de a integra concepte filosofice in design-ul final al produselor. El a adus idei inovatoare in departamentul de proiectare a valorilor corporatiste, pledand pentru modele inspirate din cultura japoneza axata pe armonia dintre om si natura. Domnul Tetsuya Kaida prezinta modul Ón care Toyota inglobeaza viata, cultura si sufletul.



    Pentru relatii suplimentare puteti contacta Centrul de Studii Romano-Japoneze
    e-mail: office@csrj.ro
    telefon: +4-0372.120.185.
    Conferinta "Implicatii ale Globalizarii si Integrarii Romaniei in Uniunea Europeana asupra Finantarii si Derularii Schimburilor Comerciale Externe"

    Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Internationale a organizat vineri, 20 noiembrie 2009, simpozionul international "Implicatii ale Globalizarii si Integrarii Romaniei in Uniunea Europeana asupra Finantarii si Derularii Schimburilor Comerciale Externe", editia a III-a.


    Olimpiada Studentilor Economisti - Sectiunea Marketing

    In perioada 20-21 noiembrie 2009, Facultatea de Management-Marketing, Universitatea Romano-Americana, si Asociatia Facultatilor de Economie din Romania (AFER), au organizat a IV-a editie a Olimpiadei Studentilor Economisti, sectiunea Marketing.

    Cu acest prilej, Universitatea Romano-Americana a decernat in memoria Presedintelui-Fondator, Premiul Special "Ion Smedescu".



  • Deschiderea oficiala a evenimentului stiintific




  • Prezentarea lucrarilor stiintifice pe sectiuni




  • Festivitatea de decernare a premiilor



  • Balul Bobocilor 2009 in imagini

    Universitatea Romano-Americana a organizat marti, 24 noiembrie a.c. la Clubul Fratelli Studios, Balul Bobocilor 2009.

    Parteneri: Orange, Ambition, Radio 21, Music Channel
    Invitati: Simplu, Alex, The Kittens
    Prezentatori: Cristi Stanciu si Marian Soci, Radio 21






    Adelina-Ioana Bisca si Ciprian Hutanu


    Elena Prodanescu si Andreea Casaro


    Alexandra Marin si Cristian Virtejaru


    Luana-Evelina Runceanu si Sebastian George Padure


    Alexandra Erbatu si George Alexandru Deliu












    DECEMBRIE 2009

    SPATIU SI AER - o proiectie a lumii de maine - Strategii de adaptare ale Toyota Motor Corporation

    Pe data de 2 decembrie 2009, intre orele 10:30 si 12:00, a avut loc in Aula Magna a Universitatii Romano-Americane conferinta "SPATIU SI AER - o proiectie a lumii de maine (Strategii de adaptare ale Toyota Motor Corporation)", sustinuta de domnul Tetsuya Kaida, General Manager of Corporate Value Development Project Department, Toyota Motor Corporation (Japonia), eveniment inclus in cadrul "Japan-Danube Friendship Year 2009".

    Domnul Tetsuya Kaida este bine-cunoscut pentru talentul sau de a integra concepte filosofice in design-ul final al produselor. El a adus idei inovatoare in departamentul de proiectare a valorilor corporatiste, pledand pentru modele inspirate din cultura japoneza axata pe armonia dintre om si natura. Domnul Tetsuya Kaida prezinta modul Ón care Toyota inglobeaza viata, cultura si sufletul.


    Campania de Sarbatori "Daruieste din suflet!"

    Un proiect initiat de Clubul Studentilor din Universitatea Romano-Americana, dedicat copiilor cu nevoi speciale din centrele de plasament.

    Daca vrei sa te implici ...
    - cauta urnele cu mesajul "Daruieste din suflet!"
    - contacteaza un reprezentant al CS - URA
    - participa la evenimente




    Criza economico-financiara si impactul sau asupra redefinirii polilor de putere economica

    Universitatea Romano-Americana lanseaza un amplu proiect de comunicare sociala al carui element central il constituie viziunea diplomatiei asupra viitorului economiei globale.

    Lansarea proiectului a avut loc miercuri, 9 decembrie, la Sala Senatului, in prezenta Domnului LIU ZENGWEN, Ambasadorul Chinei la Bucuresti.


    Magia Sarbatorilor de Iarna

    Universitatea Romano-Americana a organizat joi,
    17 decembrie 2009, o serie de evenimente dedicate sarbatorilor de iarna.
    Au participat ca invitati toti membrii comunitatii noastre academice insotiti de copii si l-au asteptat impreuna pe Mos Craciun!














    © Universitatea Romano-Americana / Romanian-American University - Toate drepturile rezervate.

    Publicat la: 2010-01-04 (18039 citiri)

    [ Inapoi ]
      Check Google Page Rank   Contact administrator        URA Protectia Datelor