Acasa Admitere Contact Informatii
           Limba
Select Language:


           Noutati
Cursuri extracurriculare cu profesori internationali - sem.2, 2018-2019
publicat: 2019-10-01


           Incearca si tu!

           Cine e online
Exista in mod curent, 24 vizitator(i).



Prezentare - MM





Prezentare Oferta educationala Perspective profesionale Managementul Facultatii



Facultatea de Management-Marketing (MM)




web: www.rau.ro
telefon: +4-0372.120.134
Bd.Expozitiei 1B, Bucuresti, Sector 1, Etaj 3

CINE SUNTEM ?

Facultatea de Management-Marketing a luat fiinta in cadrul Universitatii Romano-Americane in anul 1991. Ideea crearii unei facultati cu un asemenea profil apartine profesorului universitar doctor Ion Smedescu, fondatorul Universitatii Romano-Americane, reputat dascal si specialist in marketing, care cunostea, din bogata sa experienta practica, legatura organica existenta intre management si marketing - domenii cheie, inseparabile, in orice tip de organizatie, intr-o economie concuretiala.


CE DORIM ?

Misiunea Facultatii de Management-Marketing este de a forma specialisti in stiinte economice, economisti cu competente in management si marketing, cu o larga pregatire teoretica si aplicativa, capabili sa se integreze rapid si eficient in corporatii, pe diferite niveluri ierarhice. Misiunea Facultatii de Management-Marketing este in concordanta cu misiunea de invatamant si cercetare asumata de Universitatea Romano-Americana.


CE VA OFERIM ?

Facultatea de Management-Marketing a fost creata ca alternativa complementara in spatiul invatamantului economic superior din Romania, fiind singura facultate cu un asemenea profil din cadrul acestui sistem. Caracterul de unicat al facultatii a rezultat din imbinarea armonioasa a cunostintelor de management cu cele de marketing, imbinare justificata de orientarea tot mai pragmatica a agentilor economici, care solicita specialisti cu o cat mai larga deschidere. Profilul management-marketing, profil complex ce insumeaza doua specializari economice distincte: management si marketing, raspunde mai bine cerintelor economiei romanesti si confera absolventilor facultatii un avantaj competitiv in insertia pe piata muncii, prin paleta mai larga de cunostinte teoretice, abilitati si deprinderi practice pe care le poseda, fata de cele dobandite in alte institutii de invatamant economic superior de stat si private.
Aceste aspecte au fost de altfel, confirmate de toate promotiile de licentiati ai facultatii, care s-au integrat foarte bine pe piata muncii.
Universitatea Romano-Americana si implicit Facultatea de Management-Marketing si-a reformat oferta educationala pentru a asigura un invatamant de calitate, centrat pe student.

Pasul decisiv a constat in adoptarea unui sistem educational integrat, pe doua niveluri: licenta (ciclul I) si masterat (ciclul II) .

Ciclul I - licenta - cu durata de 3 ani este organizat pe domenii definite prin cunostinte si competente generale si de specialitate. Domeniile de licenta sunt Management si Marketing. Fiecare domeniu de licenta cuprinde o specializare universitara respectiv, Management si Marketing. Ciclul I se finalizeaza cu obtinerea titlului de licentiat in stiinte economice, asigurand fundamentele teoretice si aplicative specifice fiecarei specializari.

In actualul an universitar, programele de studii universitare de licenta organizate de Universitatea Romano-Americana in conformitate cu prevederile legale pentru aprobarea nomenclatorului domeniilor, a structurilor institutiilor de invatamant superior si a specializarilor si programelor de studii universitare de licenta acreditate sau autorizate sa functioneze provizoriu organizate de acestea sunt urmatoarele:

Programe de studii universitare de licenta - ciclul I
Facultatea Domeniul de studii universitare de licenta Specializare acreditata (A) sau autorizata sa functioneze provizoriu (AP) Forma de organizare Nr. de credite
Management-Marketing Management Management (A / A) ZI / FR 180
Marketing Marketing (A / A) ZI / FR 180


Ciclul II - masterat - cu durata de 2 ani asigura aprofundarea in domeniul studiilor de licenta sau intr -un domeniu apropiat, constituind o baza pregatitoare obligatorie pentru studiile doctorale. Ciclul II conduce la obtinerea diplomei de master si asigura formarea pe specializari, cursantii dobandind cunostinte avansate, competente de analiza si sinteza.

Structura programelor de studii universitare de masterat acreditate organizate de Universitate in conformitate cu prevederile legale in vigoare privind aprobarea programelor de studii universitare de masterat evaluate de autoritatile competente este urmatoarea:

Programe de studii universitare de masterat - ciclul II
Facultatea Domeniul de licenta Programul de studiu de master acreditat (A) Forma de invatamant Nr. de credite
Management-Marketing Management Managementul Informatiilor ZI 120
Managementul Logisticii ZI 120
Managementul si Marketingul Organizatiei ZI 120
Managementul Strategic al Firmei ZI 120
Marketing Marketing in Afaceri ZI 120
Strategic Marketing [EN] ZI 120



De pregatirea studentilor facultatii se ocupa un valoros corp didactic, care foloseste metode moderne de predare, cultivand o relatie de parteneriat cu studentii, incuranjand initiativa, creativitatea, dialogul si implicarea activa a acestora in procesul instructiv-educativ.

Baza materiala de care dispune Facultatea de Management-Marketing - formata din amfiteatre, sali de curs si seminar, laboratoare dotate cu aparatura informatica moderna, retroproiectoare, video-proiectoare - ofera studentilor posibilitatea de a studia in conditii optime, la standarde occidentale.

Prin intermediul bibliotecii, facultatea pune la dispozitia studentilor sai un bogat fond documentar, constituit din cursuri si manuale universitare, tratate, monografii, carti, reviste de specialitate atat in limba romana, cat si in limbi de circulatie internationala. De asemenea, ofera acces la documentare prin Internet si materiale didactice on-line pe site-ul Universitatii.

Facultatea de Management-Marketing desfasoara o bogata activitate in plan international, prin derularea unor programe de compatibilizare europeana a planurilor de invatamant din domeniul managementului si marketingului, a unor programe de mobilitati, precum si a unor programe de cercetare in domeniul educational. In acest sens, Facultatea de Management-Marketing a colaborat cu universitati prestigioase din SUA si din tarile membre ale UE, cum sunt: Universitatea James Madison, Universitatea Alabama, Universitatea DeSales, Institutul Superior de Gestiune din Paris, s.a.

Cei mai buni studenti ai Facultatii de Management-Marketing au participat la cursurile sustinute in Universitatea Romano-Americana de catre profesori americani, respectiv:

  • STEPHEN R. BOWERS
    Professor of Government
    Liberty University, USA
    Course: "PSYCHOLOGICAL OPERATIONS: Applications for Business and Intelligence".
  • JAMES K. McCOLLUM
    Emeritus Professor of Management
    University of Alabama in Huntsville, USA
    Course: "PROJECT MANAGEMENT"
  • JOANNA SYMMS
    Senior Partner Fraser Lloyd & Partners LLP UK
    Course: Growth Strategies for Banks and Companies
  • FILIPE CARRERA
    Professor, ISEG, University of Lisbon
    Courses: Art of Networking - Communicating in the 21st Century
  • MICHAEL WITT
    University of Michigan-Flint, USA
    Course: "Entrepreneurship, Technology and Innovation Management."
  • SEYED MEHDIAN
    University of Michigan-Flint, USA
    Course: Financial Management
  • JAMES MCCOLLUM
    University of Alabama in Huntsville, USA
    Course: APPLIED BUSINESS MANAGEMENT
  • FILIPE CARRERA
    University of Lisbon
    Course: Digital Marketing (Now Marketing is Social - Be a Marketer 2.0)
  • NICHOLAS DIMA
    Courses: Intercultural Communication
  • NICHOLAS DIMA
    Courses: Global Business and the Sustainability Challenge
  • NICHOLAS DIMA
    Courses: Comunicare si negociere in afaceri
  • WILLIAM PERTTULA
    San Francisco University
    Course: Internet Marketing
  • Matthew Lee
    James Madison University, USA
    Course: Psychology of Culture


Prof.Kent Zimmerman si Prof.Pauline Cushman

Prof.James McCollum

Prof.Mohamed Latib

Prof.Galen Godbey


Sefi de Promotie
  • 1996 Dimofte Alexandra, Lazar Gh. Ionel
  • 1997 Calin Veronica Adriana, Atineu Mihail
  • 1998 Cohal Gruia Alexandru, Blanculescu Ionel
  • 1999 Ilie Natalia, Vilcu Constantin, Croitoru Carmen
  • 2000 Al-Qutob Marwan Ioan, Andreescu Mihail Gabriel
  • 2001 Movila-Regiulis Raluca, Tiganila Elena Iuliana
  • 2002 Bugeaclau Roxana, Nita Eduard Valeriu
  • 2003 Ioana Eugen-Bogdanel, Muscalu (Diaconescu)
  • 2004 Condea Florentina, Erbasu Tatiana
  • 2005 Niculescu Florentina, Morgan Anne Marie Stefania
  • 2006 Caracas Cristina, Munteanu Daniel
  • 2007 Tanase-Gheorghiu George Cosmin, Dragota Monica
  • 2008 Popescu Diana, Balaban Oana Alexandra, Dumitrascuta Ioana
  • 2009 Para Victoria
  • 2010 Alexa Ioana-Maria, Ifrim Andeea Laura
  • 2011 Matei Ruxandra Cristina, Antal-Bacso (Rosu) Monica
  • 2012 LICENTA: Calimache-Avramescu S.O. Larisa-Mirela; MASTERAT: Alexa A. Ioana-Maria Grigore; M.A. Larisa-Alexandra; Kadar V. Wilford-Alexandru; Burlacu G. Raluca Maria; Pancu I. Mihaela; Pirvan P. Cosmina-Manuela; Tara C. Monica; Simedrea F. Adela-Alexandra; Vlad C. Carmen-Mihaela
  • 2013 LICENTA: Munteanu P. Razvan Petre, Varlan A. Filip; MASTERAT: Matei B. Catalina Andreea; Baloiu T. Ionut-Adrian; Bunea M.C. Adrian; Matei C.L. Ruxandra Cristina
  • 2014 LICENTA: Lita M. Mihai-Adrian; Dragan Gh. Mihaela; MASTERAT: Centov V. Alexandrina; Tibichi D. Daniel; Smedescu I. Elena
  • 2015 LICENTA: Tache I.C. Catalina-Florentina, Zirra V.V. Ilinca; MASTERAT: Munteanu P. Razvan-Petru; Alexandrescu C. Valentina-Andreea; Serban I. Victor-Ionut
  • 2016 LICENTA: Vlasceanu N. Carmen Florentina, Purcarea Th.V. Ioan-Matei; MASTERAT: Zorica I. Teodora Elena; Benga G. Claudia-Maria; Amato S. Antonino
  • 2017 LICENTA: Mosu M. Catalin-Alexandru, Tetu M.G. Alexandru-George; MASTERAT: Kuropka Z.M. Gabriela, Bohan M. Alexandra, Carp-Rusu V. Marian, Gheorghian M. Danut-Alexandru
  • 2018 LICENTA: Pintilie C.I. Andana-Ioana; Comanita C.S. Vlad-Corvin; Tanase L. Iulia; Naciu I. Dana-Raluca; MASTERAT: Szocs A. Augustin; Radulescu A. Alexandra-Renata; Purcarea T.V. Ioan-Matei; Luca G. Roxana-Maria.
  • 2019 LICENTA: Caragea G. Bianca-Ioana, Oprea G. Dragos Ionut; MASTERAT: Tetu M.G. Alexandru-George; Leahu A. Ecaterina; Dragila C. Lorena-Denisa; Pancov I. Dinu; Moldovan O.A. Roxana-Elena.


Imbunatatirea calitatii procesului de invatamant, parteneriatele cu universitati prestigioase din SUA si UE si cooperarea cu mediul de afaceri sunt factori-cheie ai succesului de care depinde pozitionarea ca lider, in cadrul pietei de profil, a Facultatii de Management-Marketing si implicit formarea unor adevarati profesionisti in domeniul managementului si marketingului.



Revista "Holistic Marketing Management", revista stiintifica a Facultatii de Management-Marketing, si-a asumat provocarea transformarii in realitate a viziunii Fondatorului, Profesorul Ion Smedescu, straduindu-se sa se adapteze la lumea in miscare accelerata.









© Universitatea Romano-Americana / Romanian-American University - Toate drepturile rezervate.

Publicat la: 2006-04-12 (214865 citiri)

[ Inapoi ]
  Check Google Page Rank   Contact administrator        URA Protectia Datelor