Acasa Admitere Contact Informatii
           Noutati
Cursuri IATA
publicat: 2017-11-17

Curs "Agent de turism - ghid"
publicat: 2017-11-14

Erasmus+ STARS - Conferinta de lansare
publicat: 2017-11-08

Conferinta Nationala "Nutritia Sportiva de la educatie la performanta"
publicat: 2017-10-09


           Incearca si tu!

           Cine e online
Exista in mod curent, 16 vizitator(i).



Managementul facultatii - MM





Prezentare Oferta educationala Perspective profesionale Managementul Facultatii Secretariat
MM



Conducerea Facultatii este exercitata de Consiliul Facultatii, care functioneaza in baza competentelor atribuite prin Carta Universitatii Romano-Americane si are ca Presedinte pe Decan.


Decan: Iliuta Costel Negricea, conf.univ.dr.


Prodecan: Alexandru Ionescu, conf.univ.dr.


In cadrul facultatii, functioneza Departamentul de Management-Marketing.

In realizarea misiunii si obiectivelor sale, Facultatea de Management-Marketing se bazeaza pe un set de principii, in deplina concordanta cu obiectivele incluse in Carta Universitatii Romano-Americane, respectiv:

1. Facultatea promoveaza gandirea libera si libertatea academica, fiind atasata principiului universalitatii valorilor cunoasterii;
2. Admiterea la cele doua forme de invatamant din cadrul facultatii se face in conformitate cu prevederile legale. Organizarea si desfasurarea concursului de admitere se reglementeaza printr-o metodologie aprobata de Senatul Universitatii;
3. Autoritatea academica este bazata exclusiv pe competenta profesionala (didactica si de cercetare stiintifica);
4. Facultatea promoveaza parteneriatul cu facultati de profil si dezvolta cooperarea academica nationala si internationala;
5. Organele de conducere se aleg in mod democratic, la toate nivelurile - Consiliul Facultatii, Biroul Consiliului Facultatii, Departamentul etc.);
6. In procesul instructiv-educativ, studentii sunt parteneri de dialog. Opiniile acestora sunt luate in considerare pentru evaluarea si perfectionarea activitatii universitare.

Consiliul Facultatii de Management-Marketing a definit strategia de dezvoltare a Facultatii, armonizand elementele necesare pentru asigurarea unui proces de invatamant performant cu cerintele pietei interne si internationale a fortei de munca. Anual s-au analizat planurile de invatamant si programele analitice si s-au propus modificari, astfel incat sa se asigure corelarea intre disciplinele de specialitate, actualizarea continutului acestora in deplina concordanta cu cele mai noi realizari stiintifice pe plan mondial, introducerea unor discipline noi, moderne, cu impact pe piata muncii.









© Universitatea Romano-Americana / Romanian-American University - Toate drepturile rezervate.

Publicat la: 2006-04-12 (34503 citiri)

[ Inapoi ]
  Check Google Page Rank   Contact administrator        URA Protectia Datelor