Exista in mod curent, 130 vizitator(i).
|
|
Proiect POSDRU/176/3.1/S/150369
Apasati pentru varianta largita
Comunicat de presa al proiectului "Start Up Antreprenorial" - POSDRU/176/3.1/S/150369
Incepand cu data de 9 februarie 2015, Universitatea Romano-Americana din Bucuresti, sub coordonarea Centrului de Analizs si Dezvoltare Institutionala "Eleutheria" (CADI), implementeaza in parteneriat cu Universitatea "Constantin Brancusi" din Targu-Jiu si SC Metodo Studii Consultanta Romania SRL (MSCR), proiectul cu titlul "Start Up Antreprenorial", cod contract - POSDRU/176/3.1/S/150369.
Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013.
Anunt: Achizitie MATERIALE CONSUMABILE (BIROTICA, PAPETARIE) - POSDRU/176/3.1/S/150369
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie directa
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi "pretul cel mai scazut"
Obiectul contractului: Achizitionarea de MATERIALE CONSUMABILE (BIROTICA, PAPETARIE)
Data limita de depunere a ofertelor: 2 martie 2015, ora 16.00
Informatii suplimentare la tel:
0744.374.177, Marilena-Roxana ZUCA, Expert raportare si achizitii
[email protected]
Anunt: Achizitie SERVICII HRANA - POSDRU/176/3.1/S/150369
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie directa
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi "pretul cel mai scazut"
Obiectul contractului: Achizitionarea de Servicii Hrana
Data limita de depunere a ofertelor: 18 martie 2015, ora 16.00
Informatii suplimentare la tel:
0744.374.177, Marilena-Roxana ZUCA, Expert raportare si achizitii
[email protected]
Anunt: Achizitie ECHIPAMENT INFORMATIC SI ACCESORII DE BIROU, CU EXCEPTIA MOBILIERULUI SI A PACHETELOR SOFTWARE - POSDRU/176/3.1/S/150369
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie directa
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi "pretul cel mai scazut"
Obiectul contractului: Achizitionarea de echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software
Data limita de depunere a ofertelor: 31 martie 2015, ora 16.00
Informatii suplimentare la tel:
0744.374.177, Marilena-Roxana ZUCA, Expert raportare si achizitii
[email protected]
Anunt: Achizitie PACHETE SOFTWARE PENTRU SISTEME DE OPERARE PENTRU COMPUTERE PERSONALE (PC) - POSDRU/176/3.1/S/150369
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie directa
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi "pretul cel mai scazut"
Obiectul contractului: Achizitionarea de echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software
Data limita de depunere a ofertelor: 6 aprilie 2015, ora 16.00
Informatii suplimentare la tel:
0744.374.177, Marilena-Roxana ZUCA, Expert raportare si achizitii
[email protected]
Anunt: Achizitie MOBILIER - POSDRU/176/3.1/S/150369
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie directa
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi "pretul cel mai scazut"
Obiectul contractului: Achizitionarea de mobilier
Data limita de depunere a ofertelor: 27 mai 2015, ora 16.00
Informatii suplimentare la tel:
0744.374.177, Marilena-Roxana ZUCA, Expert raportare si achizitii
[email protected]
© Universitatea Romano-Americana / Romanian-American University - Toate drepturile rezervate. Publicat la: 2015-02-23 (2510 citiri) [ Inapoi ] |
|