Dr.Mohamed Latib - "guest speaker" la Universitatea Romano-Americana
Dr. Mohamed Latib, de la Universitatea DeSales University - SUA, va conferentia la Universitatea Romano-Americana pe globalizarii.
Evenimentul va avea loc marti, 13 ianuarie 2009, ora 14, la Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.
Cercul stiintific studentesc "Metode si instrumente de marketing ale firmelor moderne"
In perioada noiembrie 2008 - ianuarie 2009, in cadrul Facultatii de Studii Economice Europene s-a desfasurat a doua editie a cercului
stiintific studentesc "Metode si
instrumente de marketing ale firmelor moderne", coordonat de lect.univ.drd. Andreea Budacia si prep.univ. Alexandra Perju.
Lucrarile cele mai valoroase au fost prezentate in luna ianuarie, in cadrul unui simpozion stiintific menit sa dezvaluie care sunt strategiile,
tacticile si instrumentele
utilizate de profesionistii marketingului. Tematica abordata in cadrul simpozionului a fost extrem de generoasa, vizand subiecte din domeniul
marketingului serviciilor,
publicitate, merchandising, comportamentul consumatorului, marketing online, toate abordate dintr-o alta perspectiva decat cea clasica. O
perspectiva in care
companiile care au succes astazi o fac cu ajutorul unor specialisti inovativi, una care cauta solutia corecta la provocarile afacerilor de
astazi studiindu-i mai ales pe cei
care au curajul sa riste cu noi instrumente si strategii de marketing, despre care unii spun ca nu le-a venit inca momentul. In ciuda temelor
grele, discutiile au fost foarte
relaxate si amuzante, in deja cunoscutul spirit participativ cu care ne-au obisnuit profesorii din cadrul Facultatii de Studii Economice
Europene, corespunzator de altfel si
sensurilor de evolutie a invatamantului centrat pe student si preocuparilor generale ale Universitatii Romano-Americane de a oferi studentilor
un climat intelectual ales.
Studentii premiati in cadrul simpozionului - premiile au fost acordate pe echipe - sunt:
Bordei Alexandra
II
Ciocodeica Gabriel
I
Diaconu Mircea
II
Ionescu Loredana
III
Nemtescu Cristina
III
Pastravanu Robert
II
Stanescu Cristina
I
Stanisteanu Anca
III
Stefanescu Maria
I
Vladescu Ana-Maria
I
Lucrarile premiate vor fi publicate in primul numar al revistei MARKETING CLUB, noua revista de marketing holistic a studentilor
Universitatii Romano-
Americane, revista al carei mentor este chiar rectorul fondator al universitatii, prof.univ.dr. Ion Smedescu, dascalul care a trait pentru si
va continua sa traiasca prin
studentii sai.
Dr.Mohamed Latib - "guest speaker" la Universitatea Romano-Americana
Dr. Mohamed Latib, de la Universitatea DeSales University - SUA, a conferentiat la Universitatea Romano-Americana pe globalizarii.
Evenimentul a avut loc marti, 13 ianuarie 2009, ora 14, in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.
FEBRUARIE 2009
Oportunitati de angajare la BCR!
Centrul de Consiliere si Orientare in Cariera din cadrul Universitatii Romano-Americane va prezinta noi oportunitati de angajare la
Banca Comerciala Romana.
Pentru detalii apasati pe imaginea posterului de mai jos.
Reuniune AFER la Universitatea Romano-Americana
ASOCIATIA FACULTATILOR DE ECONOMIE DIN ROMANIA - AFER, a organizat Conferinta Nationala "COMPETENTA - CALITATE - PERFORMANTA" in
Bucuresti, in perioada 30
ianuarie 2008 - 13 februarie 2009.
Universitatea Romano-Americana a participat activ la acest eveniment, fiind gazda Rundei a III-a - "Relatii interuniversitare si evenimente
stiintifice" - in data de 6 februarie 2009.
Dr.Mohamed Latib - "INFO SESSION" despre programul MBA in PROJECT MANAGEMENT
Dr. Mohamed Latib, de la Universitatea DeSales University - SUA, va sustine doua SESIUNI INFORMATIVE despre oportunitatile legate de programul
MBA in Project Management
oferit in parteneriat de DeSales University si Universitatea Romano-Americana.
Intalnirile vor avea loc in datele de 16 si 17 martie 2009, la ora 18:00, in Salonul "Club Meeting Room" al hotelului Intercontinental din
Bucuresti.
Evenimentul va incepe cu o prezentare generala a intregului proiect iar in continuare vor urma dezbateri si discutii libere - atat profesorii
din SUA cat si co-organizatorii din cadrul
Universitatii Romano-Americane vor fi la dispozitia auditoriului pentru a raspunde la orice intrebare legata de programul MBA in Project
Management.
Sunt invitati toti cei care au in vedere o extindere a optiunilor profesionale prin intermediul unor programe de tip MBA, sustinute de unele
dintre cele mai cunoscute personalitati in
domeniile educatiei si afacerilor din SUA.
Vizita profesorului american Douglas Michele Turco de la Universitatea Drexel, Philadelphia
In perioada 5-10 februarie 2009 a avut loc vizita profesorului american Douglas Michele Turco de la Universitatea Drexel, Philadelphia.
Scopul vizitei a fost:
- efectuarea unei cercetari comune asupra evenimentului Finala Cupei Mondiale la Escalada pe Gheata (intocmirea unor chestionare,
traducerea lor, completarea la fata locului,
intervievarea participantilor, spectatorilor, rezidentilor, contactul cu organizatorii, cu autoritatile locale etc.); cercetarea are ca scop
inceputul unei colaborari in domeniul
managementului evenimentelor sportive pentru turism: cercetare, workshopuri, cursuri etc.
- participarea la Simpozionul Redescopera Romania - intre necesitate si dezvoltare durabila, organizat de catre Primaria Busteni cu
sprijinul Ministerului Turismului cu
comunicarea: Managementul evenimentelor sportive pentru un turism de succes, autori prof. univ. dr. D. M. Turco si prof. univ. dr. Dinu
Mihaela Sofia; a participat Ministrul
Turismului, d-na Elena Udrea, reprezentanti ai altor ministere etc.
- discutarea continutului Acordului de colaborare intre Universitatea Romano-Americana si Universitatea Drexel, Philadelphia
(domeniile colaborarii).
Instruire personal didactic LIVE@EDU
Miercuri, 25.02.2009, ora 10:30, in cadrul MICROSOFT INNOVATION CENTER - sala 517, va avea loc instruirea personalului didactic privind
utilizarea serviciilor puse la dispozitie de
catre MICROSOFT prin programul LIVE@EDU.
Persoanele interesate sunt rugate sa confirme participarea la decanatul Facultatii de Informatica Manageriala sau la adresa:
O noua editie a cursurilor predate de profesori din SUA
23 MARTIE - 3 APRILIE, 2009
orele 9,00 - 11,50
Cursul: "APPLIED BUSINESS MANAGEMENT"
Profesor: JAMES K. McCOLLUM, Ph.D.
University of Alabama in Huntsville, SUA
Conditii de participare:
studenti anii II - III
masteranzi
cunostinte de limba engleza - AVANSAT
media de promovare an(i) de studii - minim 8,00
Informatii suplimentare si inscrieri:
Biroul Relatii Internationale - corp C, Etaj 3 / 305
Cursuri de limba si cultura japoneza
Centrul de Studii Romano-Japoneze organizeaza cursuri de limba si cultura japoneza, cu sprijinul JTI si cu participarea doamnei
Profesor Sasaki
Setsuko.
Inscrierile pentru grupa de incepatori se fac pana pe data de 1 martie 2009, la telefon +4-0372.120.185 sau la sediul
Universitatii Romano-
Americane din bulevardul Expozitiei nr. 1B, corp B, etajul 3/322.
Cursul de limba japoneza se desfasoara pe durata a doua semestre cu un tarif de 400 RON/an universitar si este structurat urmarind doua
obiective
distincte:
obtinerea atestatului de competenta lingvistica (Noryokushiken)
dezvoltarea abilitatilor de comunicare in limba japoneza, la nivelul conversatiei de zi cu zi.
Doritorii se pot inscrie si la cursuri de Ceremonia Ceaiului si Ikebana (aranjament floral).
Vino cu noi in Europa! Burse Erasmus pentru studii si plasamente
Te asteptam la intalnirea de informare care va avea loc miercuri 4.03.2009 la ora 16.30, sala 117
Pentru mai multe detalii apasa pe imaginile de mai jos:
Experienta unei functii publice - prelegere sustinuta de consilierul prezidential Sebastian Lazaroiu
Centrul de Consiliere si Orientare in Cariera lanseaza o campanie de comunicare sociala avand ca obiectiv informarea studentilor cu
privire la insertia pe piata muncii in domeniul
de studii pe care il vor absolvi.
In cadrul acestei campanii, miercuri, 25 februarie 2009, orele 18:00, la Sala Senatului, domnul Sebastian-Laurentiu Lazaroiu,
Consilier Prezidential, a sustinut o prelegere
cu tema "Experienta unei functii publice".
La eveniment au participat in special studentii Facultatii de Drept si ai Facultatii de Studii Economice Europene.
MARTIE 2009
O noua prezenta publica a Grupului Folk Atlantis
Grupul Folk Atlantis, invitat sa deschida spectacolul dedicat zilei de 8 Martie care va avea loc la Palatul Sutu, orele
18,00.
"Rebranding Romania" - tema cu care va debuta "Cercul de lectura"
"Rebranding Romania" - tema cu care va debuta "Cercul de lectura", joi, 12 martie 2009, orele 18, sala 326.
"Despre Mentalitatea Romaneasca" - tema "Cercului de lectura"
"Despre Mentalitatea Romaneasca" - tema "Cercului de Lectura", joi, 19 martie, orele 18.00, sala 326.
Universitatea Romano-Americana la RIUF-2009
Universitatea Romano-Americana a participat in perioada 14-15 Martie 2009 la RIUF - Romanian International University Fair, eveniment organizat
in incinta Teatrului National Bucuresti.
"Performance" - prima revista a studentilor din Universitatea Romano-Americana
Studentii Clubului Studentesc CS-URA au editat si publicat primul numar al propriei lor reviste: PERFORMANCE
Pentru mai multe detalii apasati AICI"Calea Samuraiului Astazi" - lansare de carte in cadrul Centrului de Studii Romano-Japoneze
Centrul de Studii Romano-Japoneze va asteapta la evenimentul de lansara a cartii-audio "Calea Samuraiului Astazi", autor Yukio
Mishima, in lectura lui Constantin
Codrescu.
Facultatea de Economia Turismului Intern si International participa din nou la Targul de Turism al Romaniei
In perioada 19.03 - 21.03.2009 in cadrul Targului de Turism al Romaniei, editia XXI, organizat in cadrul ROMEXPO Bucuresti, studentii si
cadrele didactice din cadrul Facultatii
de Economia Turismului Intern si International a Universitatii Romano-Americane participa in calitate de expozant si membru
ANAT-Romania.
Devenita deja o traditie a facultatii, prezenta la targul de turism are ca scop principal promovarea ofertei educationale din domeniul
turismului si al administrarii afacerilor in turism.
Speram ca participarea Facultatii de Economia Turismului Intern si International sa genereze, ca in fiecare an, deschiderea de noi
colaborari cu mediul de afaceri dar si crearea de
experiente noi si unice pentru studentii implicati.
Experienta unei functii publice - prelegere sustinuta de consilierul prezidential Catalin Avramescu
In cadrul campaniei de comunicare sociala organizata de Centrul de Consiliere si Orientare in Cariera pentru informarea studentilor
privind insertia pe piata muncii, miercuri, 18
martie 2009, orele 18:00, la Sala Senatului, domnul Catalin Avramescu, Consilier Prezidential, a sustinut o prelegere in cadrul temei
"Experienta unei functii publice".
La eveniment au participat in special studentii Facultatii de Drept si ai Facultatii de Studii Economice Europene.
"Ieri cu vedere spre azi" - noua tema a Cercului de Lectura pentru 26 martie 2009
"Ieri cu vedere spre azi" - o noua tema de dezbatere si discutii pentru Cercul de Lectura - joi, 26 martie, orele 18.00, sala
326.
IMPREUNA PENTRU CATALINA! - Campanie umanitara
Matei Catalina Andreea, studenta in anul I la Facultatea de Management-Marketing, a fost diagnosticata cu malformatie arterio-
venoasa cerebrala profunda parieto-
occipitala dreapta.
Sansa Catalinei este o interventie chirurgicala la clinica "International Neuroscience Institute" - Hanovra, Germania. Catalina s-a reprogramat
pentru a treia oara in acest an, deoarece
costul de 25.000 de euro este prea mare pentru posibilitatile familiei sale.
TU esti mana de ajutor de care are nevoie.
IMPLICA-TE, pentru ca suntem ultima ei sansa!
Conturi BRD, sucursala Triumf:
RON - RO 12 BRDE 445 SV 3076 5404 450
EUR - RO 51 BRDE 445 SV 3076 5594 450
SWIFT: BRDEROBU
Demonstratie de Ceremonia Ceaiului organizata la Centrul de Studii Romano-Japoneze
In data de 28 martie 2009, la Centrul de Studii Romano-Japoneze, din cadrul Universitatii Romano-Americane, va avea loc o
demonstratie de ceremonia ceaiului.
Aceasta va fi sustinuta de doamna Kazuko Diaconu, presedinta Fundatiei Nipponica.
APRILIE 2009
Conferinta Nationala a Universitatilor Particulare din Romania
Luni, 30 martie 2009, la sediul Universitatii Romano-Americane a avut loc cea de-a doua Conferinta Nationala a Universitatilor
Particulare din Romania.
"Lumea dincolo de cuvinte"
O noua tema pentru Cercul de Lectura, joi 2 aprilie, orele 18.00 - 21.00, sala 326.
Comunicat de presa comun Microsoft - Universitatea Romano-Americana
Universitatea Romano-Americana a ales platforma online gratuita Microsoft Live@edu pentru a stimula accesul studentilor la resursele
didactice in format electronic.
Microsoft Live@edu le permite studentilor si profesorilor sa colaboreze cu usurinta, sa stocheze diverse resurse didactice, sa
gestioneze orarele de cursuri si sa ramana permanent in
legatura unii cu altii.
"Investeste in tine astazi, ca sa devii povestea de succes a zilei de maine!"
Daca esti student si vrei sa vorbim despre viitorul profesional, vino marti, 7 aprilie a.c., orele 12, la sala 117.
Care este relatia dintre scoala si cariera, care sunt sansele de angajare ale unui absolvent, cat conteaza pentru un angajator performanta
academica, sunt intrebari la care va vor raspunde:
Radu Topliceanu, Lending Area Director, Raiffeisen Bank
Mihaela Feodorof, Director de gestiune individuala si recrutare, BRD Groupe Societe Generale
Dragos Farmazon, Director de marketing, Galeria de Arta si Casa de Licitatii ArtMark
"Investeste in tine astazi, ca sa devii povestea de succes a zilei de maine!" - campanie initiata de MentorshipNet
si CS-URA.
O noua promotie de absolventi ai cursului "Applied Business Management"
Vineri, 3 aprilie 2009 s-a incheiat cursul "Applied Business Management" predat de profesor James K.McCollum de la University of Alabama
in Huntsville.
Prin acest curs, studentilor de la toate facultatile universitatii si studentilor straini din programul Erasmus, li s-a oferit inca o
oportunitate profesionala deosebita in pregatirea lor pentru a
deveni manageri de succes pentru economia romaneasca si internationala.
Profesorul James K.McCollum a folosit ca material didactic cartea in limba engleza, editata in colaborare cu prof.univ.dr. Ana-Maria Preda de
la Universitatea Romano-Americana,
"Applied Business Management".
Studentii au beneficiat de un adevarat curs participativ, s-a lucrat in echipe, s-a invatat din exemple, din succese si esecuri ale unor mari
firme americane.
Investeste in tine astazi, ca sa devii povestea de succes a zilei de maine!
"Investeste in tine astazi, ca sa devii povestea de succes a zilei de maine!" - campanie initiata de MentorshipNet si CS-
URA, marti 7 aprilie, orele 12:00, sala 117.
Care este relatia dintre scoala si cariera, care sunt sansele de angajare ale unui absolvent, cat conteaza pentru un angajator performanta
academica, sunt intrebari la care au raspuns:
Radu Topliceanu, Lending Area Director, Raiffeisen Bank
Mihaela Feodorof, Director de gestiune individuala si recrutare, BRD Groupe Societe Generale
Dragos Farmazon, Director de marketing, Galeria de Arta si Casa de Licitatii ArtMark
Reprezentanti ai mediului de afaceri - "guest speakers" la Universitatea Romano-Americana
Joi, 9 aprilie, ora 10, la Sala Senatului, domnul Calin ROTARUS, Managing Director - ARBOinteractive, a sustinut prelegerea "Industria
publicitatii - evolutii si perspective
profesionale".
La eveniment au fost prezente cadre didactice si studenti ai Facultatii de Management-Marketing.
Dependenta de putere a dictatorului universal
Cercul de Lectura, joi, 9 aprilie 2009, sala 326: "Dependenta de putere a dictatorului universal"Calendarul Evenimentelor Aniversare - 17 Aprilie 2009
Pentru a vizualiza calendarul evenimentelor dedicate aniversarii Universitatii Romano-Americane, va rugam sa apasati pe imaginea de mai jos
Impactul crizei economice mondiale asupra Romaniei
Vineri, 10 aprilie, orele 12, la Sala Senatului, va avea loc masa rotunda cu tema "Impactul crizei economice mondiale asupra Romaniei".
Au participat in calitate de invitati:
Eugen DIJMARESCU, Deputy Governor
Radu Gratian GHETEA, President of the Romanian Banking Association
Radu TITIRCA, Business Development Executive - IBM
James McCOLLUM PhD, University of Alabama in Huntsville
Instantanee de la evenimentele sportive
Instantanee de la evenimentele sportive derulate sambata, 11 aprilie, in cadrul manifestarilor aniversare dedicate implinirii a 18 ani de
existenta ai Universitatii Romano-Americane:
In cadrul evenimentelor dedicate aniversarii Universitatii, marti, 14 aprilie a.c., membrii Cercului de Lectura au abordat tema
"Globalizarea 1.0 - Globalizarea 2.0 - Globalizarea
3.0".
Expozitie si lansare de carte
Miercuri, 15 aprilie a.c., la Sala Senatului a avut loc lansarea lucrarilor:
Prof.univ.dr. Ion SMEDESCU, coordonator - "Marketing. Aspecte teoretice. Studii de caz. Aplicatii. Teste", Editura Universitara,
Bucuresti
Prof.univ.dr. Dumitru PATRICHE, coordonator - "Dictionar explicativ de management comercial", Editura Universitara, Bucuresti
La eveniment au participat alaturi de cadre didactice apartinand comunitatii universitare, James Mc.Collum, PhD, University of Alabama in
Huntsville si reprezentanti ai mediului academic
romanesc - prof.univ.dr. Constantin Rosca, prof.univ.dr. Gheorghe Orzan, prof.univ.dr. Octvian Botez, conf.univ.dr. Dumitru Bortun,
conf.univ.dr. Ioana Chitu, lect.univ.dr. Alina Tecau,
lect.univ.dr. Cristi Constantin.
Senat Festiv
Joi, 16 aprilie a.c., Senatul Universitatii Romano-Americane s-a reunit intr-o sedinta festiva dedicata implinirii a 18 ani de existenta.
Cu acest prilej, a fost evocata personalitatea regretatului Presedinte Fondator - Prof.univ.dr. Ion SMEDESCU, in memoria caruia au fost
lansate doua volume omagiale:
"La trecerea in eternitate a unui mare OM, profesorul universitar doctor Ion SMEDESCU", Editura Universitara, Bucuresti
"Prof.univ.dr. Ion SMEDESCU - Expuneri, Alocutiuni, Mesaje - 1991-2008", Editura ProUniversitaria, Bucuresti
La eveniment au participat personalitati marcante ale invatamantului superior romanesc si american:
Prof.univ.dr. Alexandru Puiu - Rector, Universitatea "Constantin Brancoveanu", Pitesti
Prof.univ.dr. Aurel Ardelean - Rector, Universitatea "Vasile Goldis", Arad
Prof.univ.dr. Dumitru Miron - Prorector, Academia de Studii Economice, Bucuresti
Prof.univ.dr. Constantin Rosca - Director, Asociatia Facultatilor de Economie din Romania
James McCollum, PhD - University of Alabama in Huntsville
In cadrul evenimentelor dedicate aniversarii Universitatii, joi, 16 aprilie a.c., a fost inaugurat Muzeul Universitatii Romano-
Americane, in care sunt evocate momentele reper ale
celor 18 ani de existenta.
Pentru a dainui peste timp, in cadrul muzeului a fost reconstituit biroul Prof.univ.dr. Ion SMEDESCU, Presedinte Fondator, care poarta
amprenta personalitatii sale si in care se
regaseste, sufletul sau traind pentru posteritate.
Itinerar cultural in imagini
In cadrul evenimentelor culturale dedicate aniversarii Universitatii, marti, 14 aprilie, membrii CS-URA au vizitat o serie de muzee din
capitala.
Demonstratie de ikebana organizata de Centrul de Studii Romano-Japoneze
Centrul de Studii Romano-Japoneze si Universitatea Romano-Americana va invita sambata, 25 aprilie 2009, sa participati la
o demonstratie de ikebana, sustinuta de
doamna Sanda Lazur.
Studenti ai Universitatii Romano-Americane participanti la cros
Duminica, 26 aprilie a.c., la cea de-a XVII-a editie a Crosului Universitatii Bucuresti, printre cei 2000 de participanti s-au aflat si
studenti ai Universitatii Romano-Americane, 6 dintre acestia
clasandu-se in primele 100 de locuri.
Membrii CS-URA participanti la cros sunt: Cristian Retegan, Mihai Naghi, Eduard Lazarescu, Viorica Gaitan, Diana Grigoras, Razvan Patache,
Laurentiu-Eduard Croitoru, George Handuc si
Sorin Radulescu.
Burse de studiu in Norvegia si Islanda
Biroul pentru Programe Comunitare al Universitatii Romano-Americane, in colaborare cu Agentia Nationala pentru Programe Comunitare in
Domeniul Educatiei si Formarii
Profesionale (ANPCDEFP), lanseaza Apelul pentru bursele de studii finantate prin proiectul Schema de finantare pentru mobiliati
universitare in Spatiul Economic European
(Mecanismul Financiar SEE).
Studentii vor putea beneficia de mobilitate de o durata de minimum 5 luni in Norgevia si Islanda. Bursele acordate sunt de 1000
euro/luna/student (sau echivalentul in lei).
Inscrierile se pot face pana pe data de 7 mai 2009, la Biroul Programe Comunitare (cam 306, etaj 3, Corp C).
Listele cu beneficiarii burselor SEE se vor alcatui strict in ordinea ierarhica a punctajelor obtinute in urma analizarii dosarului si a
interviului. Ceilalti candidati ramasi pe liste vor
putea pleca in mobilitati cu granturi Erasmus la nivelul practicat de Universitatea Romano-Americana, in limita locurilor disponibile la
fiecare institutie de invatamant superior.
Universitatea Romano-Americana impreuna cu University of Alabama in Huntsville organizeaza o scoala de vara internationala
dedicata temei "Dezvoltarea Afacerilor in
Contextul Integrarii Europene si al Globalizarii".
Cursurile vor avea loc in perioada 15-26 iunie 2009, sunt deschise tuturor studentilor si absolventilor de studii superioare, sunt organizate
in mod interactiv iar realizarea temelor se face prin
promovare colaborarii in cadrul unor echipe de studenti. Cursurile se finalizeaza cu "Certificat de Absolvire".
Programul activitati:
Cursuri in limba engleza:
- World Economy
- International Trade and Policies
- European Monetary Policy
- International Business Management
- Applied Business Management
Prelegeri si ateliere de lucru:
- Globalization
- Negotiation and International Business
- New Challenges of the European Construction
- European Union and International Relations
Activitati social-culturale:
- Vizite si intalniri de lucru
- Seri culturale
- Turul orasului Bucuresti si excursii in weekend
Cursurile, cazarea si masa sunt organizate in modernul campus al Universitatii Romano-Americane.
Transportul de la/catre aeroportul Otopeni sunt asigurate de catre organizatori.
Termenul limita pentru inscrieri: 1 iunie 2009
Pentru mai multe detalii va rugam contactati Departamentul de Relatii Internationale:
Corp C, etaj 3, camera 305
Telefon: +4-021-202.95.09 | +4-0372.120.121 Noi cursuri predate de profesori din SUA
Profesor Gai Ferdon, PhD - de la Helms School of Government, Liberty University, Virginia, SUA - va sustine in perioada 13 - 27 mai 2009
doua cursuri in limba engleza pentru studentii
si masteranzii Universitatii Romano-Americane: "American Constitutional History, American Government (National and State Government)" si
"American and Early Modern
British History".
Conditii de participare:
- studenti (in orice an de studii)
- masteranzi
- cunostinte de limba engleza - AVANSAT
- media de promovare an(i) de studii - minim 8
Pentru mai multe detalii va rugam contactati Departamentul de Relatii Internationale:
Corp C, etaj 3, camera 305
Telefon: +4-021-202.95.09 | +4-0372.120.121 Saptamana Facultatii de Studii Economice Europene
Facultatea de Studii Economice Europene organizeaza in perioada 4 - 8 mai 2009 "Saptamana Facultatii".
Sub aceasta egida sunt grupate mai multe evenimente, grupate conforma programului detaliat in continuare.
CSRJ organizeaza miercuri, 6 mai 2009, cu sprijinul JTI, "Ziua Centrului de Studii Romano-Japoneze".
In cadrul acestei manifestari vor fi prezente dezbateri, workshop-uri, karaoke, bucatarie japoneza, concert de shamisen, teatru.
Demonstratie de Ikebana, in cadrul Centrului de Studii Romano-Japoneze
Sambata, 25 aprilie 2009, la Universitatea Romano-Americana a fost organizata in cadrul Centrului de Studii Romano-Japoneze o
demonstratie de ikebana sustinuta de
doamna Sanda Lazur.
La eveniment au participat iubitori ai artei japoneze traditionale, studenti ai Universitatii Romano-Americane, cursanti ai Centrul de Studii
Romano-Japoneze, etc.
Cei ce doresc sa fie initiati in tainele acestei forme de cultura pot contacta Centrul de Studii Romano-Japoneze.
MAI 2009
BALUL ABSOVENTILOR 2009 - Facultatea de Informatica Manageriala si Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si
Internationale
Facultatile de INFORMATICA MANAGERIALA si RELATII COMERCIALE SI FINANCIAR-BANCARE INTERNE SI INTERNATIONALE anunta organizarea in
comun a BALULUI
ABSOLVENTILOR 2009 in data de 22 mai 2009, in locatia Aristocrat Events
Hall.
Pentru mai multe detalii va rugam contactati sefii de grupe sau accesati locatia dedicata evenimentului pe forumul universitatii: http://forum.rau.roRomania in fata provocarilor economice si de securitate din Europa si din lume
Prof. univ. dr. GHIORGHI PRISACARU, Presedinte al ARPE
Prof. univ. dr. ADRIAN NASTASE - Vicepresedinte al Camerei Deputatilor
TITUS CORLATEAN, Presedintele Comisiei de politica externa a Senatului
LASZLO BORBELY, Presedintele Comisiei de politica externa a Camerei Deputatilor
ROMULUS DORU COSTEA, Secretar de Stat, Ministerul Afacerilor Externe
ILIE SERBANESCU, Analist economic
BOGDAN CHIRIEAC, Analist de politica externa
Conferinta Internationala ITS Romania Conference eCall Workshop14-15 Mai 2009
Conferinta ITS Romania reuneste participanti implicati in Sistemele Inteligente de Transport din sectorul public (guverne
nationale, autoritati locale, organizatii pan-
europene, autoritati de transport public, institutii academice) si din sectorul privat (operatorii de transport si marfuri, operatori de
transport public, constructori de masini, furnizorii de
servicii, operatori de telecomunicatii, integratori de sistem, propietari de flota, operatori rutieri, organizatii de automobilism), precum si
experti internationali in domeniu.
Vor fi prezentate si discutate cele mai noi descoperiri si tehnologii.
Se vor trata urmatoarele arii tematice:
Infrastructura IT&C
Servicii de informare pentru calatori si trafic
Servicii de management al traficului
Dezvoltarea si arhitectura ITS
Siguranta si securitate
Finantare prin Programe Operationale Sectoriale si Fonduri Europene de Armonizare pentru fiecare din urmatoarele domenii:
ITS rutier
ITS pe ape interioare si maritim
ITS feroviar
ITS aerian
ITS urban
Ariile tematice pentru seminarul eCall sunt:
Strategii UE
Platforma europeana/nationala de implementare eCall
Situatia Statelor Membre privind implementarea E112, eCall si MoU
Cercetare Nationala si Europeana
Tehnologii
Probleme de implementare pentru vehicule si Centrul de primire al apelurilor de urgenta
Standardizare (Set minim de date, Cerinte de functionare, Calitatea serviciilor)
Constatarea Protectiei datelor
Actiuni/corelari cu ITS Action Plan - Directiva ITS
Instantanee de la Ziua Centrului de Studii Romano-Japoneze
Miercuri, 6 mai 2009, la Universitatea Romano-Americana a fost organizata Ziua Centrului de Studii Romano-Japoneze. Cu aceasta ocazie au
avut loc dezbateri pe tema: "Japonia
contemporana - aspecte esentiale ale mediului economic si cultural nipon", recital de shamisen, karaoke, workshop-uri (origami, caligrafie,
bucatarie japoneza), teatru.
De asemenea a fost acordat premiul "Studentul Anului" de catre Rectorul Universitatii Romano-Americane, prof.univ.dr. Ovidiu Folcut si
de catre reprezentantul companiei JTI,
doamna Alina Marinescu, studentelor Georgeta Oprea si Alexandra Stroe.
Cercul Stiintific Studentesc de Marketing
In perioada martie-mai 2009, in cadrul Universitatii Romano-Americane, a avut loc a III-a editie a CERCULUI STIINTIFIC STUDENTESC DE
MARKETING din cadrul FACULTATII DE
STUDII ECONOMICE EUROPENE, coordonat de lect.univ. drd. Andreea Budacia si prep.univ.Alexandra Perju.
Tema acestei editii a fost "Marketingul serviciilor ecleziastice", cele mai valoroase lucrari ale studentilor fiind prezentate pe 5 mai,
in cadrul unui simpozion stiintific menit sa identifice
tendinta de modernizare a bisericii si instrumentele specifice utilizate de profesionistii marketingului in acest domeniu.
Lucrarile premiate sunt:
Nume si prenume
Titlul lucrarii
Premiul
1.
Ciocodeica Gabriel, Costin Mihnea, Diaconu Mircea, Pastravanu Robert
Marketingul religios in principalele religii ale lumii
Premiul I
2.
Bordei Alexandra, Nemtescu Cristina, Stanisteanu Anca
Religia - metoda de construire a brandului personal
Premiul II
3.
Stanescu Cristina, Stefanescu Maria
Marketing religios - produse religioase
Premiul III
4.
Botan Roxana, Eftene Alexandra, Tanase Georgiana, Tene Corina
Promovarea tainelor crestinatatii
Mentiune
Eveniment cultural organizat de Libraria Carturesti cu participarea Centrului de Studii Romano-Japoneze
Libraria Carturesti organizeaza pe perioada lunii mai o serie de evenimente culturale pentru public - evenimente in cadrul carora vor
apare o serie de invitati speciali.
Sambata, 16 mai 2009, doamna Setsuko Sasaki - profesor de limba japoneza in cadrul Centrului de Studii Romano-Japoneze al
Universitatii Romano-Americane - va citi o
poveste in limba japoneza intitulata Crabul si maimuta - poveste interpretata simultan de Cerasela Constantin, actrita a teatrului Ion
Creanga.
In cadrul aceluiasi eveniment studentii Centrului de Studii Romano-Japoneze al Universitatii Romano-Americane vor prezenta piesa
Povestea Soarelui, o poveste cu
personaje mitologice nipone.
Sesiunea anuala de comunicari stiintifice studentesti
Joi, 15 mai a.c., orele 9:00, se desfasoara "Sesiunea anuala de comunicari stiintifice studentesti".
Clubul Studentilor din Universitatea Romano-Americana - CS-URA are placerea sa va invite la dezbaterea "Un an de proiecte CS-URA"
care va avea loc in Sala
Senatului, joi, 14 mai, incepand cu orele 15:00.
Temele supuse dezbaterii sunt:
raportul de evaluare 2008-2009 privind proiectele finalizate de catre CS-URA
impactul creat de activitatile si evenimentele CS-URA asupra educatiei non-formale atat la nivelul Universitatii Romano-Americane cat si
la nivelul mediului organizatiilor studentesti
bucurestene
perspective de dezvoltare a proiectelor pentru anul 2009-2010
Speakeri:
- Laurentiu Petre - Presedinte fondator al CS-URA
- Andreea Capatana - Membru fondator al CS-URA
- Cristian Retegan - Presedinte CS-URA
Va multumim si va asteptam!
Mini-concert organizat de Centrul de Studii Romano-Japoneze
Centrul de Studii Romano-Japoneze din cadrul Universitatii Romano-Americane va invita la un mini-concert de koto, care va fi
urmat de un workshop.
Evenimentul este sustinut de Tomoku KONDOU in data de 20 mai 2009, orele 11:00 - 12:00.
Finalizarea lucrarilor conferintei ITS Romania
Conferinta ITS Romania a reunit participanti implicati in Sistemele Inteligente de Transport din sectorul public (guverne
nationale, autoritati locale, organizatii pan-
europene, autoritati de transport public, institutii academice) si din sectorul privat (operatorii de transport si marfuri, operatori de
transport public, constructori de masini, furnizorii de
servicii, operatori de telecomunicatii, integratori de sistem, propietari de flota, operatori rutieri, organizatii de automobilism), precum si
experti internationali in domeniu.
In cadrul celor doua zile ale manifestari au fost tratate mai multe teme de maxim interes:
Infrastructura IT&C
Servicii de informare pentru calatori si trafic
Servicii de management al traficului
Dezvoltarea si arhitectura ITS
Siguranta si securitate
Seminarul eCall a acoperit urmatoarele arii tematice:
Strategii UE
Platforma europeana/nationala de implementare eCall
Situatia Statelor Membre privind implementarea E112, eCall si MoU
Cercetare Nationala si Europeana
Tehnologii
Probleme de implementare pentru vehicule si Centrul de primire al apelurilor de urgenta
Standardizare (Set minim de date, Cerinte de functionare, Calitatea serviciilor)
Constatarea Protectiei datelor
Actiuni/corelari cu ITS Action Plan - Directiva ITS
Foi de parcurs pentru implementare
Conferinta JURINDEX
Joi, 21 mai a.c., orele 14:00, in Aula Magna se desfasoara Conferinta JURINDEX, eveniment care marcheaza lansarea publica a celui
mai important proiect de jurisprudenta
nationala.
Organizatori:
Societatea de Studii Juridice (SSJ)
Universitatea Romano-Americana (URA)
Transparency International Romania (TI-RO)
Uniunea Nationala a Judecatorilor din Romania (UNJR)
Centrul de Studii de Drept European (CSDE)
"Este timpul meu!"
Universitatea Romano-Americana in parteneriat cu Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, organizeaza miercuri, 20 mai
a.c., orele 15:00, in Aula Magna,
dezbaterea cu tema "Este timpul meu!", avand ca tema orientarea si consilierea in cariera.
Pentru viitorii absolventi de liceu, consilierea joaca un rol esential in elaborarea unui plan coerent de cariera. Identificarea mediului
educational universitar, autocunoasterea, concordanta
dintre aspiratii, competente si aptitudini, reprezinta doar cateva repere ale dezbaterilor privind orientarea si consilierea in cariera.
Sunt invitati sa participe elevii de liceu si cadrele didactice cu responsabilitati de consiliere a acestora in alegerea traseului educational.
Cursuri predate de profesori din SUA
Doamna profesoara Gai Ferdon, PhD - de la Helms School of Government, Liberty University, Virginia, SUA - sustine in perioada 13 - 27 mai
2009 doua cursuri in limba engleza pentru
studentii si masteranzii Universitatii Romano-Americane: "American Constitutional History, American Government (National and State
Government)" si "American and Early
Modern British History".
Participare activa a Centrului de Studii Romano-Japoneze la evenimente culturale
Libraria Carturesti a gazduit sambata, 16 mai 2009, un eveniment cultural in cadrul caruia doamna Setsuko Sasaki - profesor de limba japoneza
in cadrul Centrului de Studii Romano-
Japoneze al Universitatii Romano-Americane - a citit o poveste in limba japoneza intitulata Crabul si maimuta - poveste
interpretata simultan de Cerasela Constantin,
actrita a teatrului Ion Creanga.
In cadrul aceluiasi eveniment studentii Centrului de Studii Romano-Japoneze al Universitatii Romano-Americane au prezenta piesa
Povestea Soarelui, o poveste cu
personaje mitologice nipone.
Dezbaterea "E timpul meu!"
Universitatea Romano-Americana in parteneriat cu Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti a organizat miercuri, 20 mai
a.c., dezbaterea cu tema "Este timpul
meu!", avand ca tema orientarea si consilierea in cariera.
Pentru viitorii absolventi de liceu, consilierea joaca un rol esential in elaborarea unui plan coerent de cariera. Identificarea mediului
educational universitar, autocunoasterea, concordanta
dintre aspiratii, competente si aptitudini, reprezinta doar cateva repere ale dezbaterilor privind orientarea si consilierea in cariera.
"Primavara, muzica si poezie"
"Primavara, muzica si poezie", eveniment cultural organizat in Aula Magna, vineri, 22 mai a.c., orele 12:00.
Invitati:
Rodica Anghelescu
Eugen Stan
Carina Adam
Marin Voican Ghioroiu
In cadrul acestui eveniment, Grupul folk "ATLANTIS" va lansa CD-ul "Cu dor nestins".
Prima Conferinta JURINDEX
In data de 21 mai 2009, s-au desfasurat la Bucuresti lucrarile primei conferinte JURINDEX, care a marcat oficial lansarea
serviciului de publicare online a hotararilor
judecatoresti, gratuit si integral.
Programat pentru ora 14:00, evenimentul s-a desfasurat in Aula Universitatii Romano-Americane din Bucuresti si s-a bucurat de o
participare generoasa. Au fost prezenti
reprezentanti de marca ai institutiilor cu interes special in mediul juridic, avocati de renume, judecatori, oameni de stiinta, reprezentanti
ai mediului de afaceri precum si jurnalisti.
Membrii prezidiului: proc. Laura Codruta Kovesi, Procuror General al Romaniei, prof. univ. dr. Nicolae Popa, presedintele Inaltei Curti de
Casatie si Justitie, jud. Virgil Andreies,
presedintele Consiliului Superior al Magistraturii, prof. univ. dr. Ovidiu Folcut, rectorul Universitatii Romano-Americane, jud. Adrian Neacsu,
manager proiect JURINDEX, av. dr. Gheorghe
Florea, presedintele Uniunii Nationale a Barourilor din Romania.
Au prezentat mesaje din partea conducatorilor institutiilor: dr. Stefan Deaconu, Administratia Prezidentiala, consilier al Presedintelui
Romaniei, Alina Bica, secretar de stat in cadrul
Ministerului Justitiei si Libertatilor Cetatenesti.
Au sustinut alocutiuni si interventii membrii prezidiului precum si: Titus Corlatean, senator, presedinte al Comisiei de Politica Externa a
Senatului, fost vicepresedinte al Comisiei Juridice a
Parlamentului European, Iulian Urban, senator, vicepresedinte al Comisiei Juridice a Senatului, Bogdan Olteanu, deputat, vicepresedintele
Camerei Deputatilor, jud. dr. Diana Ungureanu,
director adjunct al Institutului National al Magistraturii, Bogdan Dumitrache, director Revista Romana de Jurisprudenta, jud. Cristi Danilet,
vicepresedinte Societatea pentru Justitie, dr. Victor
Alistar, director executiv Transparency International Romania, jud. Dragos Calin, vicepresedinte Uniunea Nationala a Judecatorilor din Romania,
director revista Forumul Judecatorilor, conf.
univ. dr. Mihai Sandru, presedintele Societatii de Studii Juridice.
Partea a doua a lucrarilor, dedicata discutiilor, s-a concentrat pe intrebari adresate managerului JURINDEX, jud. Adrian Neacsu, presedintele
Tribunalului Vrancea. Dezbaterile au fost
interesante si s-au desfasurat intr-un climat de maxim interes fata de proiectul JURINDEX. Lucrarile conferintei s-au prelungit pana dupa ora
18:00. La final, prof. univ. dr. Florea Magureanu a
multumit participantilor si a exprimat deplina disponibilitate a Universitatii Romano-Americane din Bucuresti pentru sustinerea viitoarelor
conferinte JURINDEX.
General Electric - "Scholar-Leaders"
"Scholar-Leaders", primul program de burse de acest fel din Europa Centrala, este sponsorizat de organizatia filantropica a General
Electric Company, GE Foundation, in
cadrul deciziei ferme a GE de a derula proiecte de caritate la nivel corporativ, in intreaga lume.
Programul este conceput pentru a dezvolta potentialul de lideri al studentilor si pentru a contribui la dezvoltarea in Romania a unei forte de
munca de orientare internationala. Seminariile
de vara de la Budapesta ii va reuni pe acesti studenti remarcabili, pentru a le oferi o imagine din interior asupra lumii angajatilor si a
mediului de lucru al GE, conferindu-le astfel un avantaj
cand vor incepe sa isi dezvolte propriile cariere. Seminarul va fi condus de directori din esalonul de varf al General Electric si lideri
respectati din diverse domenii de interes.
In cadrul programului, cincisprezece castigatori vor fi selectati dintr-un esantion divers si competitiv de candidati, cu ajutorul unui comitet
de selectie independent si neutru, in cadrul unei
competitii deschise. Castigatorii vor fi studenti cu rezultate universitare remarcabile, care isi vor fi castigat distinctiile nu numai prin
realizari academice, ci si prin activitati extrascolare.
Fiecare castigator va primi anual suma de 1.000 Euro, timp de trei ani. Mai important este faptul ca, in cadrul acestei burse, ei se vor
implica in activitati voluntare in cadrul comunitatilor
locale, vor participa la un seminar pe tema spiritului de lider, derulat la Budapesta, alaturi de alti studenti din Europa Centrala si vor
castiga o perspectiva unica, din interior, asupra
companiei GE, beneficiind de o zi in care sa insoteasca "din umbra" un director GE, asistand la programul sau obisnuit.
Pe 10 iunie 2009, ora 14:00, va avea loc in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane decernarea premiilor pentru
studentii implicati in programul GE "Scholar-
Leader" 2008, prilej cu care Universitatea Romano-Americana va fi inclusa oficial in cadrul programului, dand posibilitatea studentilor sa
interactioneze si sa cunoasca beneficiile
programului de la semenii lor.
Incheierea cursurilor "AMERICAN CONSTITUTIONAL HISTORY and GOVERNMENT"
Marti, 27 mai 2009 s-au incheiat cursurile avand ca tema "AMERICAN CONSTITUTIONAL HISTORY and GOVERNMENT" predate de prof.dr. Gai Ferdon
de la Liberty University-Virginia,
SUA.
Studentii si masteranzii participanti la curs au avut ocazia sa-si consolideze viziunea fata de valorile traditionale americane, fata de o
tara in care libertatea, oportunitatea, prosperitatea si
societatea civila infloresc.
Universitatea Romano-Americana sustine performanta
Luni, 1 iunie 2009, Universitatea Romano-Americana lanseaza campania "Universitatea Romano-Americana sustine performanta"
prin acordarea de premii
olimpicilor din sectorul 1 al Capitalei.
Evenimentul, organizat in colaborare cu Primaria Sectorului 1 si Inspectoratul Scolar al Sectorului 1, va avea loc in Sala
Senatului din B-dul Expozitiei nr. 1B, incepand
cu ora 13.00.
Tinerii premianti sunt membri ai delegatiei romane la olimpiadele internationale care vor avea loc in toamna, in domeniile informatica,
geografie, limbi straine, limba romana, chimie, logica
si argumentatie. Este vorba despre Tobosaru Manuela, Octean Sabina, Maria Mitu, Andra Stancu si Paraschiv Alexandru de la
Colegiul National Sf. Sava si Litu
Laura, Belciu Fiorella, Galateanu Adelina, Bojica Alexandru, Zurac Bogdan de la Liceul Teoretic Ion Neculce.
in cadrul festivitatii vor fi acordate diplome de excelenta si profesorilor coordonatori: Ioan Grosu, Marilena Milian, Gabriel
Sandoiu, Adrian Costache si Lina Chiru de
la Colegiul National Sf. Sava si Gasnas Georgeta, Cotabita Ioana si Boca Alina de la Liceul Teoretic Ion Neculce.
Premiile vor fi inmanate de Rectorul Universitatii Romano-Americane, prof. univ. dr. Ovidiu Folcut si Primarul Sectorului 1, Andrei
Chiliman.
De asemenea, Universitatea Romano-Americana ofera premiantilor posibilitatea de a participa, gratuit, in anul academic 2009-2010,
la cursuri sustinute de renumiti
profesori americani in domenii de interes precum management, marketing, turism, comportament organizational, psihologie, tehnologia informatiei
si stiintele comunicarii, administratie
publica sau economie.
Campania initiata de Universitatea Romano-Americana chiar de Ziua Internationala a Copilului, se doreste a fi un proiect de
sustinere a performantei si excelentei in
educatie, prin promovarea de manifestari si actiuni menite sa conduca la cresterea calitatii in invatamant si dezvoltarea potentialului creativ
al tinerilor.
Campania, care se va derula timp de un an, va oferi tinerilor liceeni si studentilor posibilitatea de a participa la manifestari instructiv-
educative si cultural-sportive, organizate de Universitate,
in care sa se regaseasca sub aspect vocational.
IUNIE 2009
Luni, 1 iunie 2009, Universitatea Romano-Americana a lansat campania "Universitatea Romano-
Americana sustine performanta" prin acordarea de premii olimpicilor din sectorul 1 al Capitalei.
Evenimentul a fost organizat in colaborare cu Primaria Sectorului 1 si Inspectoratul Scolar al Sectorului 1 si a
strans impreuna tineri premianti, membri ai delegatiei romane la olimpiadele internationale care vor avea loc in toamna, in
domeniile informatica, geografie, limbi straine, limba romana, chimie, logica si argumentatie.
Este vorba despre Tobosaru Manuela, Octean Sabina, Maria Mitu, Andra Stancu si Paraschiv Alexandru de la
Colegiul National Sf. Sava si Litu Laura, Belciu Fiorella, Galateanu Adelina, Bojica Alexandru, Zurac Bogdan de
la Liceul Teoretic Ion Neculce.
In cadrul festivitatii au fost acordate diplome de excelenta si profesorilor coordonatori: Ioan Grosu, Marilena
Milian, Gabriel Sandoiu, Adrian Costache si Lina Chiru de la Colegiul National Sf. Sava si Gasnas Georgeta,
Cotabita Ioana si Boca Alina de la Liceul Teoretic Ion Neculce.
Premiile si diplomele au fost inmanate de Rectorul Universitatii Romano-Americane, prof. univ. dr. Ovidiu Folcut,
Primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman si doamna profesoara Lucia Damian, Inspector pentru management
educational, evaluare si dezvoltare institutionala, asigurarea calitatii in cadrul Inspectoratului Scolar Sector 1
Bucuresti.
Festivitatea de absolvire a cursului de "Microeconomie"
In cadrul parteneriatului dintre Universitatea Romano-Americana si DeSales University of Pennsylvania, o
noua serie de studenti a absolvit cursul de "Microeconomie" predat de Tahereh Hojjat, PhD.
Noi evenimente Microsoft pentru studenti in Universitatea Romano-Americana
In perioada 9 - 12 iunie, intre orele 9.30 - 14.30, te invitam la standul Microsoft din holul de la parterul universitatii
pentru a-ti activa contul personal pe noul domeniu @student.rau.ro, al studentilor si masteranzilor din Universitatea
Romano-Americana.
Toti studentii care isi vor activa contul personal @student.rau.ro la standul Microsoft vor castiga premii si vouchere
gratuite pentru examene de certificare Microsoft (MCTS).
Vor primii premii si cei care si-au activat deja contul personal @student.rau.ro si viziteaza standul Microsoft din
universitate in perioada mentionata.
Decernarea premiilor "Scholar Leaders" ale "Fundatiei GE"
Pe data de 10 iunie 2009, in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane, Fundatia GE si Institutul
International pentru Educatie - IIE au anuntat public castigatorii programului regional "Scholar Leaders" -
program de burse ajuns la a treia editie.
Premiile au fost acordate de catre domnul Cristian Colteanu, Director Executiv al GE pentru Romania, Bulgaria si Republica
Moldova, si domnul Wagaye Johannes, Director Adjunct la Biroului European al Institutul International pentru Educatie.
Dintre personalitatile prezente la ceremonie amintim doar pe domnul profesor universitar doctor Ovidiu Folcut, Rector al
Universitatii Romano-Americane, pe doamna Julie O'Reagan, Atasatul Cultural al Ambasadei SUA la Bucuresti si pe domnul
Sorin Mandrutescu, Presedintele Camerei de Comert Romano-Americane.
In cadrul aceluiasi eveniment s-a semnat si un acord oficial de colaborare intre Universitatea Romano-
Americana si Fundatia GE.
Romania in contextul actualei crize economice si financiare
Universitatea Romano-Americana continua dezbaterile si analizele stiintifice referitoare la contextul economic
national si mondial actual, avand ca invitati personalitati marcante ale mediului economic si institutiilor publice.
Vineri, 12 iunie, orele 11, la Sala Senatului, a avut loc masa rotunda cu tema "Romania in contextul actualei crize
economice si financiare", la care a participat domnul Nicolae Vacaroiu, presedinte al Curtii de Conturi.
Scoala Internationala de Vara "Dezvoltarea Afacerilor in Contextul Integrarii Europene si al Globalizarii"
Luni, 15 iunie 2009, s-a deschis oficial o noua editie a Scolii Internationale de Vara cu tema "Dezvoltarea
Afacerilor in Contextul Integrarii Europene si al Globalizarii", organizata de Universitatea Romano-Americana in
colaborare cu University of Alabama in Huntsville.
Conferinta "Efectele crizei financiare in Romania"
Centrul de Studii si Documentare Europeana si Departamentul de Relatii Internationale au organizat vineri
19 iunie 2009, in Sala Senatului din cadrul Universitatii Romano-Americane, conferinta cu tema "Efectele
crizei financiare in Romania" sustinuta de viceguvernatorul Bancii Nationale a Romaniei, domnul Eugen
Dijmarescu.
La conferinta au participat studentii Scolii Internationale de Vara organizata de Universitatea Romano-
Americana in colaborare cu University of Alabama in Huntsville si cursanti ai Advancia Negocia.
Cursuri de perfectionare
IULIE 2009
AUGUST 2009
SEPTEMBRIE 2009
CCE lanseaza o noua serie de cursuri intensive de perfectionare in domeniul managementului
In cadrul Centrului de Cercetari Economice al Universitatii Romano-Americane se va derula o noua serie de cursuri intensive de
perfectionare in domeniul
managementului.
Informatii privind programul si specificul cursurilor:
1. Perioada de inscriere: 15 Septembrie - 15 Octombrie. 2. Perioada de derulare a cursurilor: 1 Noiembrie - 15 Noiembrie. 3. Structura cursului:
a. 24 de ore de pregatire teoretica - se va desfasura pe parcursul a 4 zile, in cadrul universitatii, in zilele de
sambata si duminica, sau 6 zile dupa orele
16.00 in intervalul de luni pana vineri (programul final va fi stabilit in functie de optiunile cursantilor, mentionate in formularul de
inscriere);
b. 40 de ore de pregatire practica - tutoriat pentru realizarea proiectului in vederea sustinerii examenului de
absolvire (on line si/sau intalniri periodice
cu formatorul/trainerul, la sediul universitatii). 4. Specificul cursurilor:
a. Managementul Resurselor Umane - Evaluare, Motivare, Dezvoltare
b. Managementul Investitiilor
c. Management de Proiect
d. Managementul Relatiilor Industriale si Dialog Social Autonom 5. Regimul cursurilor: autorizate CNFPA. 6. Conditii pentru inscrierea la cursuri: vezi documentul anexat prin link-ul de mai jos 7. Documentul obtinut la finalul cursurilor, dupa examenul de absolvire: Certificat de absolvire, atestat de Ministerul
Educatiei, Cercetarii si Inovarii si
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale + supliment pentru certificarea competentelor dobandite. 8. Examenul de absolvire: proba teoretica + proba practica, la 2 saptamani de la finalizarea cursului. 9. Taxa de participare: 1.200 de lei. 10. Numarul minim de persoane pentru constituirea unei grupe de curs: 10. 11. Daca se inscriu la cursuri mai multe persoane cu adeverinta de la acelasi loc de munca, taxa de participare se reduce cu 20%,
pentru fiecare cursant. 12. Inscrierile se vor face prin intermediul unui e-mail, la adresa [email protected],
persoana de contact Prof.univ.dr. Daniela Zirra, telefon 0721296649 sau 0749031949.
Pentru mai multe detalii puteti accesa anuntul oficial al inceperii cursurilor: ANUNT CURSURI
NOIEMBRIE
2009Noi perspective internationale - colaborare cu Universitatea Nationala din Singapore
Vineri, 4 septembrie 2009, o delegatie a Universitatii Nationale din Singapore, condusa de prof.univ.dr. Amirthalingam Kumaralingam -
Prodecan pentru Programe
Internationale al Facultatii de Drept si Director al Institutului Asiatic de Studii Juridice a vizitat Universitatea Romano-
Americana in vederea incheierii unui parteneriat
menit sa contribuie la cresterea calitatii programelor de studii si cercetarii stiintifice in domeniul juridic.
Deschiderea anului universitar 2009-2010
Deschiderea noului an universitar 2009-2010 va avea loc in cadrul campusului Universitatii Romano-Americane, pe 1 si 2 octombrie a.c.
Universitatea Romano-Americana in Topul universitatilor din Romania
Studiul "University Ranking" efectuat de compania germana Kienbaum Management Consultants in colaborare cu Revista Capital
a cuantificat calitatea ofertei
educationale a universitatilor romanesti din perspectiva absolventilor si mediului de afaceri.
Universitatea Romano-Americana s-a pozitionat pe locul 7 in Topul universitatilor pentru specializarile economice.
Vineri 16 octombrie, orele 17: Deschiderea cursurilor de Ikebana, sustinute de D-na Sanda Lazur. Perioada de inscriere: 15 septembrie - 15 octombrie 2009, la sediul CSRJ
OCTOMBRIE 2009
Festivitatea de deschidere a anului universitar 2009-2010
Joi, 1 octombrie, in Aula Magna, studentii Universitatii Romano-Americane au participat alaturi de personalitati din Romania si SUA,
masteranzi, absolventi si cadre didactice, la festivitatea
de deschidere a anului universitar 2009-2010.
"Deschidem astazi un nou an universitar, urcand inca o treapta pe scara infinita a timpului si pasim cu demnitate, speranta si incredere pe
un nou drum caracterizat de o deschidere din
ce in ce mai profunda a invatamantului superior romanesc catre mediul extern", a mentionat Rectorul Universitatii Romano-Americane, prof.
univ.dr. Ovidiu Folcut in discursul sau de
deschidere a noului an academic.
Referindu-se la anul universitar care s-a incheiat, Rectorul Ovidiu Folcut sustine ca acesta a marcat un real success in evolutia Universitatii
prin "finalizarea procesului de acreditare a
tuturor programelor de studii universitare de licenta de catre Agentia Romana de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Superior, precum si
crearea si acreditarea a 6 noi programe de
masterat". In opinia sa, "pentru a satisface exigentele unei societati globalizate, cu o cultura intemeiata pe valorile democratiei, o
institutie de invatamant superior, trebuie sa
asimilieze conceptul de calitate, asigurand indeplinirea unor standarde minime pentru fiecare activitate pe care o desfasoara si propunandu-si
imbunatatirea continua a acestora, avand
drept deziderat excelenta. Calitatea educatiei universitare devine un subiect de importanta definitorie nu numai pentru ca piata fortei de
munca impune noi exigente, ci pentru ca in
prezent, o diploma obtinuta nu mai garanteaza angajarea in domeniul de studiu al absolventului".
La eveniment au participat personalitati ale mediului universitar si de afaceri din Romania si SUA, printre care:
Ronald E. Carrier, PhD, Presedinte Emerit al Universitatii James Madison din SUA
Dr. Radu-Gratian Ghetea, Presedintele Asociatiei Romane a Bancilor
Gabriel Liviu Ispas, Director General, Directia Generala Juridica si Control - Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii
Parteneriatul incheiat cu James Madison University a reprezentat un pas important in dezvoltarea strategica a Universitatii Romano-Americane,
prin adaptarea si implementarea valorilor
educationale ale invatamantului superior american, prin derularea unor programe de mobilitati pentru cadre didactice si studenti, prin
organizarea de cursuri on-line, prin transferul
bilateral de cunostinte si tehnici educationale.
O noua editie a cursurilor predate de profesori din SUA
26 octombrie - 6 noiembrie 2009
orele 9:00 - 11:50
Cursul "PROJECT MANAGEMENT"
Profesor: JAMES Mc.COLLUM, PhD
University of Alabama in Huntsville, SUA
Conditii de participare:
* studenti anii II - III
* masteranzi
* cunostinte de limba engleza - AVANSAT
* media de promovare an(i) de studii - minim 8.00
Perioada de inscriere: 09.10. - 22.10.2009
Informatii suplimentare si inscrieri:
Biroul Relatii Internationale - corp C, Etaj 3 / 305
Reuniunea internationala a Asociatiei Consilierilor Juridici din Europa
Vineri, 9 octombrie a.c., Universitatea Romano-Americana a fost gazda Reuniunii Internationale a Asociatiei Consilierilor Juridici
din Europa.
La eveniment au participat Alain - Marc Irissou, Presedintele AFJE (Association Francaise des Juristes d'Entreprise), Paul de
Jonge - Director Executiv AFJE, Dan
Stoica - reprezentantul Romaniei la ECLA si Presedintele Forumului Consilierilor Juridici "EFCcons", alaturi de reprezentanti ai Germaniei,
Belgiei, Italiei, Norvegiei, Irlandei, Bulgariei,
etc.
Olimpiada Studentilor Economisti, editia 2009, Sectiunea Marketing
Brief:
In perioada 20-22 noiembrie 2009, Facultatea de Management-Marketing, Universitatea Romano-Americana, si Asociatia Facultatilor de Economie din
Romania (AFER), organizeaza a IV-a
editie a Olimpiadei Studentilor economisti, sectiunea Marketing.
Informatii detaliate:
Facultatea de Management-Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane, organizeaza in perioada 20-22 noiembrie 2009 faza nationala a
Olimpiadei Studentilor Economisti,
sectiunea Marketing. Cu aceasta ocazie va invitam sa participati cu lucrari de interes din domeniul Marketing.
Calendarul manifestarii
1 - 16 octombrie 2009 inscrierea lucrarilor in competitie
17 - 25 octombrie 2009 trimiterea electronica a lucrarilor
26 - 31 octombrie 2009 confirmarea acceptarii lucrarilor, publicarea programului
20 - 22 noiembrie 2009 desfasurarea competitiei
Competitia de comunicari se organizeaza pe urmatoarele subsectiuni:
1. Cercetari de marketing
2. Marketing online
3. Politici si strategii de marketing
Conditii de participare
La aceasta competitie pot participa:
- Studentii care au fost selectionati de facultati la faza locala. Facultatea este cea care atesta inscrierea studentilor pentru faza
nationala, mentionand titlul lucrarii, specializarea, nivelul de
pregatire (licenta sau master) si anul de studiu;
- Alti studenti ai facultatilor membre AFER, care isi exprima individual intentia de participare si care vor obtine acordul facultatii
organizatoare;
- Studentii facultatilor care nu sunt membre AFER, numai daca facultatea acestora isi manifesta in scris, anticipat competitiei, dorinta de a
deveni membra AFER;
- Studentii facultatilor similare din strainatate, care propun lucrari ce se incadreaza in profilul sectiunii, cu conditia platii unei taxe de
participare;
- Facultatile se pot prezenta cu cel mult doi studenti pe subsectiune.
Inscrierea lucrarilor la Olimpiadei Studentilor economisti, sectiunea Marketing
Competitia de comunicari consta in trimiterea unei lucrari de cercetare, care va fi sustinuta public in fata Comisiei de Jurizare.
Pentru a fi admise in concurs, lucrarile trebuie sa respecte criteriile de redactare, mentionate mai sus si sa fie trimise organizatorilor la
urmatoarea adresa de e-mail: [email protected]
Data limita de inscriere la olimpiada este 19 octombrie 2009, iar data limita a trimiterii lucrarilor este 25 octombrie 2009.
Redactarea lucrarii
Redactarea lucrarilor trebuie sa fie realizata respectandu-se urmatoarele cerinte:
1. Lucrarile pot fi elaborate individual sau in echipa si pot avea maxim 15 pagini, redactate in Microsoft Word 2003;
2. Formatul paginii - A4, iar marginile: stanga 2,5 cm, sus, jos si dreapta 2 cm;
3. Titlul lucrarii: font Times New Roman, marime 14, bold, centrat, cu majuscule; titlurile capitolelor sau subtitlurile: Times New Roman,
marime 12, bold, centrat;
4. Autorul lucrarii: font Times New Roman, marime 12, bold; intre titlul lucrarii si numele autorului se lasa un rand;
5. Abstract: maxim 300 de cuvinte; font Times New Roman, marime 10; intre numele autorului si abstract se lasa un rand liber;
6. Cuvinte cheie: maxim 6, font Times New Roman, marime 10; intre abstract si cuvintele cheie se lasa un rand liber;
7. Continutul lucrarii: font Times New Roman, marime 12, spatiere la 1,5;
8. Tabelele si graficele se vor numerota si insera in text;
9. Concluzii: font Times New Roman, marime 12;
10. Bibliografia se va plasa la sfarsitul lucrarii.
In urma evaluarii lucrarilor si a sutinerii acestora pe baza criteriilor stabilite prin Regulamentul AFER, Comisia de Jurizare va acorda:
- Marele premiu "CONSTANTIN FLORESCU" - cu o valoare de 2000 RON (se acorda un singur premiu pe sectiune);
- Premiul special "Prof.univ.dr. ION SMEDESCU"- cu o valoarea de 1500 RON (se acorda un singur premiu pe sectiune);
- Premii I, II, III - cu valori de 1300, 1000, 700 RON (se acorda pe fiecare subsectiune);
- Mentiune - cu valoarea de 500 RON (se acorda pe fiecare subsectiune).
- Premii in obiecte (carti, echipamente de calcul si birotica, CD-uri etc.); se acorda pe fiecare subsectiune.
Alte informatii
- Potrivit Regulamentului Olimpiadei, Comisia de Jurizare va fi stabilita de catre conducerea AFER in luna octombrie 2009.
- Lucrarile sustinute in cadrul olimpiadei vor fi publicate in volumul conferintei: cele premiate in intregime, iar la celelalte se va publica
doar abstractul.
- Cheltuielile pentru masa si cazarea participantilor vor fi suportate de catre organizatori.
- Informatii detaliate privind desfasurarea olimpiadei si conditiile de participare se afla pe site-urile Web ale AFER (www.afer.ase.ro) si
Facultatii de Management-Marketing
(www.rau.ro).
Secretar olimpiada: Lector.univ.drd. Costel Negricea
Facultatea de Management-Marketing, Universitatea Romano-Americana
Bd. Expozitiei 1B, Sector 1, Bucuresti
Tel: 0372 120 133
Email: [email protected]
Web: www.afer.ase.ro, www.rau.ro Cerc de lectura "In apararea indezirabililor"
Miercuri, 14 octombrie a.c., ora 16:30, sala 223, prima intalnire in noul an universitar a membrilor Cercului de Lectura, intr-o
dezbatere cu tema "In apararea
indezirabililor".
15 studenti americani au calatorit in Romania sa studieze afaceri
Articol, publicat in luna august 2009, in revista Universitatii Alabama din Huntsville, cu privire la participarea unui grup de studenti
americani la Scoala Internationala de
Vara organizata la Universitatea Romano-Americana, in luna iunie 2009.
Pe data de 23 octombrie 2009, la ora 15:30, va asteptam in Sala de Sport a Liceului Aurel Vlaicu la preselectia pentru echipa
de baschet (masculin).
Persoane de contact:
Lector universitar doctorand Serban Georgescu - 0372.120.185, Sala 322
Coordonator echipa: Igor Roznovschi - 0723.583.871
Poster preselectieFacultatea de Economia Turismului Intern si International la Targul National de Turism
Din dorinta de a fi mereu in mijlocul specialistilor, Facultatea de Economia Turismului Intern si International a onorat invitatia
Federatiei Patronatelor din Turismul
Romanesc de a participa la Targul National de Turism organizat in perioada 15.10-18.10.2009, in cadrul Romexpo Bucuresti.
La eveniment au participat importanti furnizori de servicii turistice din toate regiunile Romaniei.
Standul Facultatii de Economia Turismului Intern si International s-a bucurat de atentia vizitatorilor mai ales tineri dornici de
perfectionare in domeniu dar si a specialistilor
interesati de dezvoltarea parteneriatelor de practica, intership si cercetare aplicativa. Subliniem implicarea studentilor Facultatii de
Economia Turismului Intern si International care
au participat la eveniment in calitate de expozanti si care au reprezentat cu succes imaginea Universitatii Romano-Americane.
Cursuri de Limbi Straine
Doriti sa va initiati intr-o limba straina?
Departamentul de Limbi Straine va ofera cursuri intensive de limba engleza, franceza, germana si spaniola.
Nivel avansat, mediu si incepatori.
Durata: 3 luni Perioada: 14 noiembrie 2009 - 30 ianuarie 2010 Organziare: 40 de ore, cate 4 ore in fiecare sambata, intre orele 9:00 - 13:00 Taxa de participare: 350 lei (platibili la casieriile Universitatii Romano-Americane) Finalizare: Certificat de absolvire
Inscrierile se fac in perioada 26 octombrie 2009 - 13 noiembrie 2009 la Departamentul de Limbi Straine - Corp C, sala 310 - cu
chitanta de achitare a taxei.
Testul de stabilire a nivelului de studiu va avea loc pe 6 noiembrie 2009, ora 18:00 sala 310.
NOIEMBRIE 2009
Burse de studii la James Madison University, Virginia, SUA
Cerinte:
- Studenti anul II
- Limba engleza - Avansat
- Media de promovare a anului I de studii - minim 8
Perioada de inscriere: 2.10.2009 - 20.01.2010
Inscrieri si informatii suplimentare: Biroul Relatii Internationale
Etaj 3/305, Dna. Despina Barbieru
Workshop de "Halloween"
Scopul workshopului:
Dezvoltarea activitatilor extra-curriculare si promovarea valorilor occidentale in cadrul Universitatii Romano-Americane.
Planul general:
- introducerea in tema: Eduard Lazarescu (student anul III, Facultatea IM)
- scurta prezentare a sarbatorii in Europa: Irina Popescu (studenta anul III, Facultatea MM)
- Halloween-ul in USA: James McCollum
- exercitiu practic: sculptare dovleci de Halloween
- social netwoking
Temele discutiei:
- Istoria sarbatorii
- Simboluri
- Particularitatile in Europa si Romania
- Jocuri si activitati de Halloween
Rezultate:
Informarea unui numar de aproximativ 60 de studenti in legatura cu sarbatoarea de Halloween si modurile de celebrare a ei in lume.
Organizatori: CS-URA (Clubul Studentilor din Universitatea Romano-Americana).
Cursuri Ikebana
Centrul de Studii Romano-Japoneze organizeaza saptamanal cursuri de ikebana pentru orice nivel, folosind metode de predare si dotari
moderne.
Cursurile sunt sustinute de catre doamna Sanda Lazur (stilul Sogetsu) in fiecare vineri, incepand cu orele 17:00, la sediul CSRJ.
Va asteptam!
Incheierea cursului "Project Management" - curs predat de profesor doctor James McCollum
Vineri, 6 noiembrie a.c., a avut loc finalizarea oficiala a cursului de "Project Management" predat de Dr. James McCollum, University of
Alabama in Huntsville, SUA.
Studentii absolventi ai acestui curs au primit diplomele care atesta promovarea acestui curs.
Simpozionul International "Performanta, tendinte si riscuri in turismul mondial"
Vineri, 6 octombrie a.c., Facultatea de Economia Turismului Intern si International din cadrul Universitatii Romano-Americane a organizat a
IV-a editie a simpozionului international "Performanta, tendinte si riscuri in turismul mondial".
Tematica simpozionului a acoperit o arie larga de probleme care vizeaza performanta si riscurile in turismul international, beneficiind de
prezenta a numerosi specialisti in domeniu.
Conferinta Nationala "Forta juridica a hotararilor pronuntate in recursul in interesul legii"
Universitatea Romano-Americana a fost vineri, 6 noiembrie 2009, gazda conferintei nationale "Forta juridica a hotararilor pronuntate
in recursul in interesul legii".
La eveniment au participat judecatori, avocati, consilieri juridici si alti profesionisti.
Moderator: dr. Andrei Savescu, Universitatea Romano-Americana.
Moderatorul stiintific al evenimentului a fost jud. Florin Costiniu, presedintele Sectiei Civile a Inaltei Curti de Casatie si Justitie.
Printre participanti s-au numarat jud. Lidia Barbulescu, presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie, jud. Gabriela Birsan, presedintele
Sectiei de contencios administrativ a Inaltei Curti de
Casatie si Justitie, jud. Anton Pandrea, presedintele Sectiei penale a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, proc. Tiberiu Nitu, prim-adjunct
al Procurorului General al Romaniei, jud. dr. Constantin Branzan, judecator ICCJ, directorul Institutului National al Magistraturii, av. dr.
Traian Briciu, directorul Institutului National de Pregatire si Perfectionare a Avocatilor, dr. Mihai Sandru, presedintele Societatii de Studii
Juridice.
Au sustinut prezentari: jud. Lidia Barbulescu, jud. dr. Dan Lupascu, membru CSM, jud. Dragos Calin, Curtea de Apel Bucuresti, jud. dr. Marius
Andreescu, Curtea de Apel Pitesti, av. Cristina Duvlea, Baroul Gorj.
Numeroasele interventii si replici au conturat o intalnire animata, interesanta, care s-a prelungit vineri dupa-amiaza cu mult peste ora
programata.
BALUL BOBOCILOR 2009
In vederea participarii la preselectia pentru concursul MISS & MISTER BOBOC 2009, va rugam sa completati formularul online!
Inscrierile se fac pana miercuri, 18.11.2009, ora 10:00 - exclusiv ONLINE.
Preselectia va avea loc miercuri, 18.11.2009, ora 12:00, sala 017.
Pentru mai multe detalii, urmariti anunturile online si
posterele afisate in campus!
Te-ai hotarat sa vii la preselectie? ...
Dezbaterea "Urmatorii 100 de ani. Previziuni pentru secolul XXI"
Centrul de Studii si Documentare Europeana va invita marti 17 noiembrie, ora
15.00, sala 223, la dezbaterea cu tema "Urmatorii 100 de ani. Previziuni pentru secolul XXI" moderata de prof. Florin Bonciu.
Dezbaterea isi propune sa abordeze principalele schimbari majore ce vor avea loc pe mapamond in secolul 21 potrivit previziunilor directorului
general al agentiei de analiza geopolitica STRATFOR, George Friedman in cartea sa.
BALUL BOBOCILOR 2009
CLUBUL STUDENTILOR CS-URA iti da permis de acces! Contacteaza-i!
Infodesk - Corpul B, parter
Rezervare masa: 175 lei Persoana de contact: Natalia Pirlog Telefon: 0724-503.657 | 0766-470.087 "SPATIU SI AER - o proiectie a lumii de maine (Strategii de adaptare ale Toyota Motor Corporation)"
Pe data de 2 decembrie 2009, intre orele 10:30 si 12:00, va avea loc in Aula Magna a Universitatii Romano-Americane conferinta
"SPATIU SI AER - o proiectie a lumii de maine (Strategii de adaptare ale Toyota Motor Corporation)", sustinuta de domnul Tetsuya Kaida,
General Manager of Corporate Value Development Project Department, Toyota Motor Corporation (Japonia), eveniment inclus in cadrul "Japan-
Danube Friendship Year 2009".
Domnul Tetsuya Kaida este bine-cunoscut pentru talentul sau de a integra concepte filosofice in design-ul final al produselor. El a adus idei
inovatoare in departamentul de proiectare a valorilor corporatiste, pledand pentru modele inspirate din cultura japoneza axata pe armonia
dintre om si natura. Domnul Tetsuya Kaida prezinta modul în care Toyota inglobeaza viata, cultura si sufletul.
Pentru relatii suplimentare puteti contacta Centrul de Studii Romano-Japoneze
e-mail: [email protected]
telefon: +4-0372.120.185.
Conferinta "Implicatii ale Globalizarii si Integrarii Romaniei in Uniunea Europeana asupra Finantarii si Derularii Schimburilor Comerciale
Externe"
Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Internationale a organizat vineri, 20 noiembrie 2009, simpozionul
international "Implicatii ale Globalizarii si Integrarii Romaniei in Uniunea Europeana asupra Finantarii si Derularii Schimburilor
Comerciale Externe", editia a III-a.
Olimpiada Studentilor Economisti - Sectiunea Marketing
In perioada 20-21 noiembrie 2009, Facultatea de Management-Marketing, Universitatea Romano-Americana, si Asociatia Facultatilor de
Economie din Romania (AFER), au organizat a IV-a editie a Olimpiadei Studentilor Economisti, sectiunea Marketing.
Cu acest prilej, Universitatea Romano-Americana a decernat in memoria Presedintelui-Fondator, Premiul Special "Ion Smedescu".
Deschiderea oficiala a evenimentului stiintific
Prezentarea lucrarilor stiintifice pe sectiuni
Festivitatea de decernare a premiilor
Balul Bobocilor 2009 in imagini
Universitatea Romano-Americana a organizat marti, 24 noiembrie a.c. la Clubul Fratelli Studios, Balul Bobocilor 2009.
Parteneri: Orange, Ambition, Radio 21, Music Channel Invitati: Simplu, Alex, The Kittens Prezentatori: Cristi Stanciu si Marian Soci, Radio 21
Adelina-Ioana Bisca si Ciprian Hutanu
Elena Prodanescu si Andreea Casaro
Alexandra Marin si Cristian Virtejaru
Luana-Evelina Runceanu si Sebastian George Padure
Alexandra Erbatu si George Alexandru Deliu
DECEMBRIE 2009
SPATIU SI AER - o proiectie a lumii de maine - Strategii de adaptare ale Toyota Motor Corporation
Pe data de 2 decembrie 2009, intre orele 10:30 si 12:00, a avut loc in Aula Magna a Universitatii Romano-Americane conferinta
"SPATIU SI AER - o proiectie a lumii
de
maine (Strategii de adaptare ale Toyota Motor Corporation)", sustinuta de domnul Tetsuya Kaida, General Manager of Corporate Value
Development Project Department,
Toyota
Motor Corporation (Japonia), eveniment inclus in cadrul "Japan-Danube Friendship Year 2009".
Domnul Tetsuya Kaida este bine-cunoscut pentru talentul sau de a integra concepte filosofice in design-ul final al produselor. El a adus idei
inovatoare in departamentul de
proiectare a
valorilor corporatiste, pledand pentru modele inspirate din cultura japoneza axata pe armonia dintre om si natura. Domnul Tetsuya Kaida
prezinta modul în care Toyota inglobeaza
viata,
cultura si sufletul.
Campania de Sarbatori "Daruieste din suflet!"
Un proiect initiat de Clubul Studentilor din Universitatea Romano-Americana, dedicat copiilor cu nevoi speciale din centrele de
plasament.
Daca vrei sa te implici ...
- cauta urnele cu mesajul "Daruieste din suflet!"
- contacteaza un reprezentant al CS - URA
- participa la evenimente
Criza economico-financiara si impactul sau asupra redefinirii polilor de putere economica
Universitatea Romano-Americana lanseaza un amplu proiect de comunicare sociala al carui element central il constituie viziunea diplomatiei
asupra viitorului economiei
globale.
Lansarea proiectului a avut loc miercuri, 9 decembrie, la Sala Senatului, in prezenta Domnului LIU ZENGWEN, Ambasadorul Chinei la
Bucuresti.
Magia Sarbatorilor de Iarna
Universitatea Romano-Americana a organizat joi, 17 decembrie 2009, o serie de evenimente dedicate sarbatorilor de iarna.
Au participat ca invitati toti membrii comunitatii noastre academice insotiti de copii si l-au asteptat impreuna pe Mos Craciun!