Conducerea Facultatii este exercitata de
Consiliul Facultatii, care functioneaza in baza competentelor atribuite prin
Carta Universitatii Romano-Americane si are ca Presedinte pe Decan.
Decan: Iliuta Costel Negricea, conf.univ.dr.
Prodecan: Alexandru Ionescu, conf.univ.dr.
In cadrul facultatii, functioneza
Departamentul de Management-Marketing.
In realizarea misiunii si obiectivelor sale,
Facultatea de Management-Marketing se bazeaza pe un set de principii, in deplina concordanta cu obiectivele incluse in
Carta
Universitatii Romano-Americane, respectiv:
1. Facultatea promoveaza gandirea libera si libertatea academica, fiind atasata principiului universalitatii valorilor cunoasterii;
2. Admiterea la cele doua forme de invatamant din cadrul facultatii se face in conformitate cu prevederile legale. Organizarea si desfasurarea concursului de admitere se reglementeaza
printr-o metodologie aprobata de Senatul Universitatii;
3. Autoritatea academica este bazata exclusiv pe competenta profesionala (didactica si de cercetare stiintifica);
4. Facultatea promoveaza parteneriatul cu facultati de profil si dezvolta cooperarea academica nationala si internationala;
5. Organele de conducere se aleg in mod democratic, la toate nivelurile - Consiliul Facultatii, Biroul Consiliului Facultatii, Departamentul etc.);
6. In procesul instructiv-educativ, studentii sunt parteneri de dialog. Opiniile acestora sunt luate in considerare pentru evaluarea si perfectionarea activitatii universitare.
Consiliul
Facultatii de Management-Marketing a definit strategia de dezvoltare a Facultatii, armonizand elementele necesare pentru asigurarea unui proces de invatamant
performant cu cerintele pietei interne si internationale a fortei de munca. Anual s-au analizat planurile de invatamant si programele analitice si s-au propus modificari, astfel incat sa se
asigure corelarea intre disciplinele de specialitate, actualizarea continutului acestora in deplina concordanta cu cele mai noi realizari stiintifice pe plan mondial, introducerea unor
discipline noi, moderne, cu impact pe piata muncii.