Acasa Admitere Contact Informatii
           Limba
Select Language:


           Noutati
Actualizare! Prelungirea suspendarii cursurilor fata-in-fata, incepand cu 18.05.2020
publicat: 2020-05-17

#StămAcasă - Sfaturi privind mişcarea şi nutriţia
publicat: 2020-04-14


           Incearca si tu!

           Cine e online
Exista in mod curent, 27 vizitator(i).



Arhiva - 2018





IANUARIE 2018

Dezbaterea "Commercial Diplomacy - An Insider's View"

Universitatea Romano-Americana are placerea sa va invite la evenimentul "Commercial Diplomacy - An Insider's View", avandu-l ca invitat pe dl.Greg O'Conoor, Commercial Counselor and Regional Senior Commercial Officer Southeast Europe - U.S.A. Embassy.

Evenimentul este deschis tuturor categoriilor profesionale interesate de diplomatia comerciala si de relatiile economice internationale, fiind organizat in data de 22 ianuarie 2018, de la ora 11:30, in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.


Apasa pentru marire

Cursuri IATA

Centrul IATA RAU organizeaz? un nou curs IATA Foundation in Travel and Tourism with Amadeus, in perioada 19.03 - 04.04.2018, la Universitatea Romano-Americana, respectiv un curs IATA Travel and Tourism Consultant, in perioada 16 - 21.04.2018.

Inscrierile sunt deschise pana pe 15 Februarie 2018, in limita locurilor disponibile, iar examenul va avea loc in Iunie 2018.



FEBRUARIE 2018

Training - "Leadership local sau organizare comunitara"

Centrul European pentru Educatie si Cercetare Juridica si Centrul de Drepturile Omului si Migratie al Universitatii Romano-Americane, impreuna cu Departamentul de Stat al SUA si cu Centrul de Resurse pentru Participare Publica, au placerea de a va invita sa aplicati pentru prima editie a programului de training "Leadership local sau organizare comunitara", care va avea loc la Bucuresti, sambata, 24 februarie 2018.

Pentru mai multe detalii si inregistrari va rugam sa accesati pagina web dedicata activitatii:
www.ecler.org
Intalnire Informala - "Leadership local sau organizare comunitara"

Centrul European pentru Educatie si Cercetare Juridica si Centrul de Drepturile Omului si Migratie al Universitatii Romano-Americane, alaturi de Departamentul de Stat al SUA - Programul "Professional Fellows" si de Centrul de Resurse pentru Participare Publica, au placerea de a va invita la o discutie informala pe tema "Leadership local sau organizare comunitara".
Activitatea va avea loc incepand cu ora 12:00, in Sala 223, pe 23 februarie 2018.

Discutiile vor fi facilitate de catre absolventi romani ai Programului "Professional Fellows" al Departamentului de Stat al SUA alaturi de dna. Xochitl MAYKOVICH - Political Director, Washington CAN, Seattle, USA, trainer specializat pe organizare comunitara.

Participantii sunt rugati sa se inregistreze online, prin intermediul acestui
FORMULAR ONLINE.

Toti cei care vor lua parte la intalnire vor primi certificate de participare.
Burse de Studii - Calendar

Universitatea Romano-Americana reaminteste studentilor si masteranzilor sai, inmatriculati in cadrul programelor de studii in limba romana, calendarul activitatilor legate de bursele de studii (cf. extrasului din Regulamentul de referinta):



Vom reveni in curand cu arhiva documentelor legate de activitatile extracurriculare punctate in cadrul fiselor de autoevaluare.
Cursuri extracurriculare cu profesori internationali - sem.2, 2017-2018

Universitatea Romano-Americana pune la dispozitia studentilor sai o noua serie de cursuri extracurriculare, sustinute de profesori de prestigiu de la universitati partenere din SUA si Europa.

Mai multe detalii, precum si procedura de inscrierile la cursuri, sunt disponibile prin intermediul site-ului web dedicat:
guestcourses.rau.ro


Apasati pentru varianta marita

URA la "UAE Global Education Fair"

Universitatea Romano-Americana va participa la UAE Global Education Fair, care se va organiza in Dubai, intre 3 si 4 martie 2018.
Va asteptam la Pavilionul Study in Romania pentru a afla mai multe despre noi!

Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati linkul.


Apasati pentru varianta marita

Stagii de practica - Christian Dior Parfums

Christian Dior Parfums anunta urmatoarele stagii de practica pentru primavara/vara 2018 (15 aprilie - 15 iulie):
- Trade Marketing
- Sell Out & Retail

Descrierea posturilor: apasati aici.

Prezentarea posturilor are loc marti, 6 Martie 2018, ora 13:00 în Sala Senatului URA.
Inscrierile se fac la:
https://rcfbii.typeform.com/to/sORzke

Candidatii ideali dau dovada de creativitate, spirit antreprenorial si excelent? in executie.
Va rugam sa veniti cu CV-ul, indicand unul sau mai multe internship-uri pentru care aplicati, in ordinea preferintelor.


Apasati pentru varianta marita




MARTIE 2018

Vrei sa pleci in Europa cu bursa Erasmus+ (Studii sau Plasamente)?

Afla cum:
- Marti, 6 martie 2018, ora 13:00 la Sala 117 - Sesiune de Informare Erasmus
- www.rau.ro, sectiunea Biroul Programe Comunitare - Erasmus
- La Biroul 306 - Biroul Programe Comunitare

Granturile Erasmus+ Studii sunt finantate cu sume cuprinse intre 450 si 500 de euro pe luna. Participantii anteriori sunt acceptati in noul program Erasmus+.

Pentru mai multe informatii ne gasiti la:
- Biroul Programe Comunitare - Erasmus corpul C, etaj 3, birou 306
- Telefon +40(0)372.120.115
- Email: [email protected]
Laborator Academic - in parteneriat cu ASF

Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Internationale din cadrul Universitatii Romano-Americane are placerea sa va invite, in data de 14 martie 2018, sa participati la un "LABORATOR ACADEMIC", organizat in parteneriat cu "Autoritatea de Supraveghere Financiara" sub auspiciile "GLOBAL MONEY WEEK 2018".
Evenimentul va avea loc la ora 12:00 in Sala Senatului.


Apasati pentru varianta marita

"StagiiPeBune" - stagii de practica

Universitatea Romano-Americana invita studentii sai, in special studentii care au in acest an "Practica" in planul de invatamant, in data de 14 martie 2018, ora 11:00, in Amfiteatrul 1, pentru o prezentare in parteneriat cu "StagiiPeBune.ro", cel mai mare program de stagii pentru studentii din Romania.


Apasati pentru varianta marita

Atelier Digital Google la URA

Universitatea Romano-Americana invita studentii sa participe la o noua editie din Atelierul Digital Google, ce urmeaza a se desfasura miercuri, 14 martie 2018, orele 10:30 - 12:00, in Sala 017.

Activitatea este condusa de catre doamna Madalina Stanescu, Trainer Google Certificat.

Participarea la eveniment este conditionata de inscrierea prealabila prin:
FORMULAR ONLINE

Termen limita inscriere: Marti, 13 martie, 16:00.

Limba de lucru: romana
Conferinta Internationala ABA
20-22 aprilie 2018


In perioada 20-22 aprilie 2018, la Universitatea Romano-Americana va avea loc Conferinta Internationala ABA, cel mai mare eveniment din sud-estul Europei dedicat analizei comportamentale aplicate, organizat de Asociatia Help Autism si ATCA.

Conferinta aduce din nou la Bucuresti cei mai valorosi specialisti din tara si de peste hotare pentru trei zile de prelegeri si seminarii cu privire la cele mai noi teorii si practici in domeniu. Este adresata atat specialistilor in analiza aplicata a comportamentului, cat si persoanelor implicate in recuperarea copiilor cu autism: psihologi, medici, cadre didactice, parinti.

Va invitam sa aflati mai multe pe:
www.conferinta-aba.ro.
Situatia finala a indeplinirii criteriilor de acordare a burselor - sem.1, 2017-2018

Universitatea Romano-Americana publica listele finale privitoare la indeplinirea criteriilor pentru acordare burselor de studii in semestrul 2 al anului universitar 2017-2018:



NOTA
Studentii beneficiari de mobilitati in cadrul Programului Erasmus+, in semestrul I al anului universitar 2017-2018, isi pastreaza bursele de studii pana la momentul primirii de catre Universitatea Romano-Americana a documentelor oficiale care certifica rezultatele academice obtinute, de catre acestia, la institutiile gazda. In cazul in care, pe baza documentelor anterior mentionate, se va constata ca unii dintre acestia nu intrunesc conditiile pentru mentinerea bursei de studii, urmeaza a fi notificati si vor putea plati taxa de studii aferenta semestrului al doilea, fara penalizari, in cadrul termenelor stabilite pentru fiecare situatie in parte.
Ateliere de Lucru de Testare Gaming - GAMELOFT @RAU

Universitatea Romano-Americana va invita la o serie de ateliere de lucru de "Testare Gaming", pe o perioada de 3 zile, cate 3 ore fiecare atelier. Atelierele sunt concepute si prezentate de specialisti de la GAMELOFT si in cadrul lor veti invata despre testare Black Box, White Box, Grey Box + Waterfall vs. Agile si altele.

Participantii ce vor urma intregul modul vor primi diploma de participare semnata de catre GAMELOFT.
De asemenea, studentilor interesati li se va prezenta la finalul modulului si o oportunitate de angajare/practica.

PROGRAM ATELIERE DE LUCRU:
  • Ziua 1 (28 martie 2018) >> 09:00 - 12:00, sala 517
    Introducere. Tipuri de testare (Black Box, White Box, Grey Box + Waterfall vs. Agile).
    Istoria jocurilor si a dispozitivelor.
    Ce este calitatea? Definitii ale testarii si de ce este necesara. Ciclul de productie.
    Rolul si responsabilitatile unui tester. Ce sunt bug-urile. Tipuri de bug-uri.
    Psihologia unui tester.
  • Ziua 2 (11 aprilie 2018) >> 09:00 - 12:00, sala 517
    Testare manuala - ce este, avantaje/dezavantaje + Gameplay tests
    Testare manuala - Technical & performance tests
    Gameplay bugs
    Testare automata - ce este, avantaje/dezavantaje
    Testare automata - JavaScript
  • Ziua 3 (25 aprilie 2018) >> 09:00 - 12:00, sala 517
    Automation tests
    Advanced testing
    Testare-Progres, Viitor, Directie


Locurile sunt limitate, fapt pentru care este necesara completarea
formularului de inscriere.

Persoana de contact:
Lect.univ.dr. Gabriel GARAIS - Prodecan, Facultatea de Informatica Manageriala
[email protected]

Modul este considerat activitate extracurriculara.
Limba de lucru: romana.

Future Makers: Atelier de antreprenoriat

Global Shapers Hub, impreuna cu Universitatea Romano-Americana, va invita la un eveniment din seria "Ateliere de antreprenoriat FUTURE MAKERS".
PREMII in valoare de 20.000 DE EURO!

Caravana atelierelor de antreprenoriat continua! Miercuri, 28 martie 2018, in intervalul 16:30 - 19:30, la sala MBA, aflam mai multe despre proiectul de educatie antreprenoriala Future Makers, in cadrul unei discutii despre tendinte de viitor, initierea unui plan de afaceri si generarea de solutii care sa raspunda la provocarile urmatorului deceniu.

Formular inscriere: http://bit.ly/2t7U2oN

"Those who initiate change will have a better opportunity to manage the change that is inevitable."


Apasati pentru varianta marita

Conferinta anuala: Aspecte controversate determinate de aplicarea noilor coduri, penal si de procedura penala

Facultatea de Drept a Universitatii Romano-Americane si Asociatia Romana de Stiinte Penale au organizat Conferinta anuala consacrata aspectelor controversate determinate de aplicarea codurilor penale si de procedura penala, in data de 16 martie 2018.

Tudorel Toader, ministrul Justitiei, a avut o interventie privind perspectivele in politica penala.


Dezbatere privind exercitarea profesiei de procuror

Invitat: procuror general adjunct BOGDAN LICU, de la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.

Miercuri, 28 martie 2018, studentii Facultatii de Drept sunt invitati la o dezbatere privind exercitarea profesiei de procuror.
Evenimentul va avea loc la sala 017, incepand cu ora 16.00.
Dezbaterea "Commercial Diplomacy - An Insider's View"

Universitatea Romano-Americana are placerea sa va invite la evenimentul "Commercial Diplomacy - An Insider's View", avandu-l ca invitat pe dl.Greg O'Conoor, Commercial Counselor and Regional Senior Commercial Officer Southeast Europe - U.S.A. Embassy.

Evenimentul este deschis tuturor categoriilor profesionale interesate de diplomatia comerciala si de relatiile economice internationale, fiind organizat in data de 28 martie 2018, de la ora 15:00, in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.


Apasati pentru varianta marita



Participarea este considerata activitate extracurriculara.
Limba de lucru: engleza.
Apasati pentru varianta marita

Atelier de Lucru - INS & URA

Universitatea Romano-Americana organizeaza in parteriat cu Institutul National de Statistica un atelier de lucru pentru studentii interesati de organizarea, functionarea si functiunile INS.
Activitatea va avea loc pe 12 aprilie 2018, de la ora 10:00, la sediul INS (Bd Libertatii nr.16 sector 5, Bucuresti).

  • Agenda atelier de lucru


  • Persoana de contacta URA si inregistrari participare:
    Stefan IONESCU, lect.univ.dr
    [email protected]


    Participarea este considerata activitate extracurriculara pentru studentii URA.
    Limba de lucru: romana


    Lansarea Concursului de Procese Simulate de Drept Comercial, ed. a IX-a

    In data de 28 martie 2018, in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane, a avut loc lansarea editiei a IX-a a Concursului de Procese Simulate de Drept Comercial, organizat de Universitatea Romano-Americana sub coordonarea doamnei av.conf.univ.dr. Luminita Tuleasca.
    La eveniment au participat, alaturi de studenti si echipa de organizare, Rectorul Universitatii Romano-Americane - domnul prof.univ.dr. Ovidiu Folcut, Presedintele Senatului - doamna prof.univ.dr. Ana-Maria Preda si Decanul Facultatii de Drept - doamna conf.univ.dr. Mihaela Pruna.

    Studenti implicati vor beneficia de un program de pregatire complex, pe parcursul caruia vor acumula cunostinte teoretice si, mai ales, practice in domeniul dreptului comercial si al procedurii civile, pentru a face fata exigentelor unui proces real, desfasurat intr-o sala de judecata.
    Pe parcursul concursului, participantii vor intra in rolul de avocati si judecatori, indeplinind toate atributiile pe care acestia le au in cadrul unui litigiu (redactare cerere de chemare in judecata, intampinare, hotarare judecatoreasca, desfasurarea procesului in instanta etc.).

    In prima etapa a proiectului au fost selectati urmatorii studenti ai anului III, Facultatea de Drept, Universitatea Romano-Americana: Popescu Ilinca Cosmina, Vladulescu Radu-Cristian, Oprea Carla-Ioana, Malinovski Lavinia, Peica Bianca, Badea Ana-Maria, Mogos Georgiana-Marina, Pelin Florin-Stefan, Rasi Izabela, Doncian Daniela, Negru David Alexander, Ioana Voica, Duca Mihaela, Nicolae Larisa Alexandra, Marin Dorina, Apostu Andreea, Sain Madalina-Cosmina si Busuioc Gabriel.
    Urmand programul traditional al concursului, cei mai buni studenti vor fi selectati pentru a reprezenta Universitatea Romano-Americana la Concursul inter-universitar de procese simulate pe Drept comercial din 19 mai 2018, Curtea de Apel Bucuresti.
    Studentii vor fi pregatiti si indrumati de conf.univ.dr. Luminita Tuleasca (coordonator proiect), av.asist.univ.dr. Andra Eftimie, av.Alina Turcu si av.George Ionita.

    Multumim tuturor colaboratorilor implicati in acest proiect: av.Alina Turcu, av.George Ionita, lect.univ.dr. Silvia Tabusca, asist.univ.av.dr. Andra-Elena Eftimie, Erica Poenaru si Filipciuc Ioana-Andreea.
    Multumiri speciale partenerilor nostri: Wolters Kluwer Romania, JURIDICE.ro si Tuleasca Lawyers.


    Apasati pentru varianta marita




    APRILIE 2018

    Calea spre succes la feminin, ed.VII

    Universitatea Romano-Americana are placerea sa va invite joi, 12.04, ora 11.30, Sala Senatului, la cea de-a VII-a editie a evenimentului Calea spre succes la feminin.

    Evenimentul isi propune sa ofere modele feminine de succes tinerilor, care ii pot impulsiona sa-si contureze propriul drum spre implinirea profesionala si personala.


    Apasati pentru a mari



    Participarea este considerata activitate extracurriculara pentru studentii URA.
    Limba de lucru: Romana.


    Creativity Workshop

    Facultatea de Management-Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane are placerea sa va invite la atelierul de lucru Creativity Workshop.

    Acest atelier de lucru va reprezenta un prim pas pentru studentii cu varste cuprins intre 18 si 23 de ani care doresc sa participe la competitia de creativitate nationala si se califica pentru Cannes Lions, cel mai prestigios festival de gandire creativa in comunicarea de marketing la nivel global.
    Atelierul este organizat in parteneriat cu Roger Hatchuel Academy si este creativ moderat de Teodora Migdalovici, Cannes Lions Creativity Ambassador in Romania.

    Evenimentul va avea loc joi, 12 aprilie 2018, incepand cu ora 15:00, la Sala Senatului, corp C, etaj 1, in campusul Universitatii Romano-Americane.


    Apasati pentru a mari



    Participarea este considerata activitate extracurriculara pentru studentii URA.
    Limba de lucru: Romana.


    Scoala de Vara la SeoulTech University (Coreea de Sud) - 2018

    Perioada de desfasurare: 16 - 27 iulie 2018, (Check-in: 14 iulie 2018 / Check-out: 28 iulie 2018, nu este permisa plecarea inainte de termen)
    Locatie: Seoul National University of Science & Technology, Seul, Coreea de Sud
    Limba de desfasurare a Scolii de Vara: Engleza
    Puncte credit acordate: 2 puncte credit la finalizarea programului Programul complet al Scolii de Vara poate fi regasit aici: STISS SCHEDULE

    Costuri:
    Studentii Universitatii Romano-Americane au oportunitatea de a beneficia de burse oferite de Universitatea SeoulTech.
    Bursa acopera: taxa de inscriere, cazare, mese, cursuri, excursii si pick-up service de la aeroport.
    Studentii trebuie sa acopere costurile pentru: biletele de avion (Romania - Coreea de Sud - Romania), asigurare de calatorie si cheltuieli personale.

    Documente necesare pentru inscriere în concurs:
  • Formular de inscriere
  • Scrisoare de motivatie
  • Macheta CV


  • Criterii de evaluare:
  • Performante scolare
  • Capacitate de comunicare in limba engleza
  • Participarea la activitati extracurriculare
  • Seriozitate, credibilitate si motivatie
  • Spirit de echipa
  • Disponibilitatea de a invata mai multe despre cultura coreeana


  • Criterii de eligibilitate:
    Studentii la programe de licenta inscrisi la cursuri de zi (anul I, II, III*) si masteranzii (anul I) care au:
  • Media generala peste 7,50
  • Toate examenele promovate
  • (* doar pentru studentii de la Drept)

    Data limita pentru inscrierea candidatilor: 13 aprilie 2018.
    Anuntarea rezultatelor: 16 aprilie 2018.

    Contact:
    [email protected]
    +4-0372.120.185
    Departamentul de Studii Asiatice - Universitatea Romano-Americana, corp B, etaj 3, sala 322
    "La Multi Ani! URA"

    Astazi, 17 aprilie 2018, se implinesc 27 de ani de la infiintarea URA de catre domnul prof.univ.dr. Ion Smedescu!

    Cu aceasta ocazie uram "LA MULTI ANI!" intregii comunitati academice: cadre didactice, studenti, masteranzi, absolventi si personal administrativ, deopotriva.


    Apasati pentru a mari

    Digital Transformation Forum, Governance x Watchdogs

    ACTUALIZARE - Comunicat de presa


    In numele Digital Communication Network (DCN), World Learning si al Universitatii Romano-Americane (URA) ne face o deosebita placere sa va adresam invitatia de a participa la Digital Transformation Forum, Governance x Watchdogs (Bucuresti, 3-4 mai 2018).
    Forumul se va desfasura la Universitatea Romano-Americana (bd. Expozitiei nr.1B, sector 1, Bucuresti - Aula Magna).

    Digital Transformation Forum se concentreaza pe modurile in care tehnologiile digitale moderne contribuie la o mai buna guvernanta precum si la imbunatatirea activitatii media si a societatii civile, asigurandu-se ca politicile publice si implementarea lor servesc populatiei. Reprezentanti ai guvernului, jurnalisti, experti ai societatii civile si profesionistii din domeniul comunicarii vor interactiona cu omologii lor din peste 30 de tari pe parcursul a doua sesiuni, axandu-se pe tematicile unor guvernari mai eficiente si oneste, pe mijloace media active si pe activismul civic.

    Invitatii din SUA provin de la organizatii prestigioase ca CNN, Mother Jones, Poynter Institute, Politifact sau PeaceTech Exchanges. Expertii regionali includ nume precum DigitalFreedomLab din Belarus, Estonian Information System Authority din Estonia, Italian Institute for Social Assistance din Italia, Kloop social media din Kyrgyzstan, TechSoup din Polania, Serbian Justice Department din Serbia, Transparency International din Slovacia, Mykolayiv Center for Investigative Reporting din Ucraina, South and Eastern European Dialogue on Internet Governance si multe altele.

    Participantii vor explora teme precum strategii de informare digitala, instrumente de transparenta si responsabilitate guvernamentala, instrumente de cautare a adevarului, programe de guvernare electronica, date deschise, planuri strategice pentru social-media, e-guvernare, practici anticoruptie sau jurnalism mobil si participativ, printre altele.

    Evenimentul se va desfasura in limba engleza dar este permanent disponibila si traducere simultana in limba romana (ridicati doar o pereche de casti fara fir de la intrare).
    Pe parcursul celor doua zile, participantii sunt incurajati sa relationeze in timpul pauzelor de cafea si pranzurilor oferite de catre organizatori.

    Cadrele didactice, studentii/elevii, jurnalistii si functionarii publici au intrare gratuita.

    Pentru mai multe informatii despre forum, va rugam vizitati pagina web dedicata:

    dtf2018.rau.ro


    Apasati pentru a mari

    RJF-2018

    In scopul corelarii permanente a ofertei educationale cu cerintele pietei muncii, precum si a crearii unui mediu de interactiune concret, Universitatea Romano-Americana din Bucuresti organizeaza targul de joburi si internshipuri RAU JOB FAIR, editia a V-a.

    Targul va avea loc pe data de 25 aprilie 2018, intre orele 10:00 - 17:00, in incinta Universitatii Romano-Americane (Bd. Expozitiei, nr.1B, sector 1, Bucuresti).
    Evenimentul cuprinde activitati de recrutare si selectie la standurile companiilor expozante, ce vor fi amplasate in holul principal al universitatii (corp B).

    Companii expozante: JW MARRIOTT Bucharest Grand Hotel, RAMADA Bucharest Majestic, EA Games, Radisson BLU Hotel Bucharest, GENPACT, Athenee Palace Hilton Bucharest, Sheraton, INTERCONTINENTAL Bucharest, Hotel Caro, Adecco, Ramada Parc, Telus International, Telekom, DB Schenker, Romanian Airport Services, BRD Groupe Societe Generale, Gameloft, Travelport, Pepsico, ING Bank, ICredit, Credit Europe Bank, Turkish Airlines, RTT, Raiffeisen BANK, G2 Travel, Harrison, Valoris, Open Knowledge, Baneasa Developments, COMPLETE TRAINING si altele.

    De asemenea, evenimentul presupune desfasurarea, in paralel, a unor ateliere de lucru tematice menite sa ofere informatii utile pentru dezvoltarea profesionala, sustinute de catre reprezentantii mediului social, educational si de afaceri.
    Evenimentul este deschis oricarei persoane (student, masterand sau absolvent), indiferent de universitatea de provenienta.

    Participarea este GRATUITA si se realizeaza in urma completarii formularului de inscriere online.

    Detalii complete pe site-ul dedicat: http://rjf.rau.ro


    Apasati pentru a mari

    Amfiteatrul 1 - Woodrow Wilson

    Universitatea Romano-Americana are placerea de a va invita in data de 24 aprilie 2018, in Aula Magna, de la ora 15:00, cu prilejul evenimentului "Cele 14 puncte ale presedintelui Woodrow Wilson si importanta lor pentru Romania".

    Evenimentul se circumscrie activitatilor prilejuite de centenarul Marii Uniri de la 1918 si are ca invitati de onoare reprezentanti ai Ambasadei SUA la Bucuresti, Casei Regale a Romaniei si Administratiei Prezidentiale a Romaniei.

    Cu acest prilej, incepand din 24 aprilie 2018, "Amfiteatrul 1" al Universitatii Romano-Americane va purta denumirea de "Amfiteatrul Woodrow Wilson".
    Tot in sfera acestui eveniment, va avea loc vernisajul expozitiei "Centenarul unui parteneriat: prima misiune americana in Romania si contributia Crucii Rosii Americane in Primul Razboi Mondial" (Hol Central, corp B).
    Concurs de Procese Simulate pe Drept Comercial - 2018

    In data de 3 mai 2018, la Judecatoria Sector 2 - Bucuresti, se va desfasura etapa interna a Concursului de procese simulate pe Drept comercial - 2018 - MCC Commercial Law - 2018.
    Cei mai buni studenti ai Facultatii de Drept, Universitatea Romano-Americana, vor participa la etapa inter-universitara a competitiei din 19 mai 2018 - Curtea de Apel Bucuresti.

    Simulam procese reale in salile de judecata ale instantelor judecatoresti! Studentii vor fi in postura de avocati si judecatori. Munca, invatatura, distractie si amintiri de neuitat! :)

    Multumim tuturor colaboratorilor implicati in acest proiect: av. Purice Alina Elena, av. George Bogdan Ionita, Andreea Filipciuc, Erica Poenaru, Silvia Tabusca si Andra Iftimie.
    Multumiri speciale partenerilor nostri: WOLTERS KLUWER ROMANIA, JURIDICE.ro si TULEASCA LAWYERS.
    Coordonator proiect - Av.Conf.univ.dr. Luminita Tuleasca


    Apasati pentru a mari




    MAI 2018

    Scoala Internationala de Vara 2018

    In perioada 14-25 mai 2018, la Universitatea Romano-Americana, se desfasoara cursurile Scolii Internationale de Vara, editia cu numarul 12, organizata in colaborare cu University of Alabama in Huntsville.

    Scoala de vara reuneste studenti si masteranzi din SUA si Romania, care vor beneficia de un bogat program de studii si de activitati culturale si turistice.
    Cursurile si prelegerile sustinute de profesori de la cele doua universitati si de personalitati din mediul de afaceri si diplomatic abordeaza subiecte din cadrul temei "Dezvoltarea afacerilor in contextul integrarii europene si al globalizarii": economie mondiala, comportament organizational, piete de capital, negociere si afaceri internationale, management financiar international s.a.

    Informatii si inscrieri:
    UNIVERSITATEA ROMANO-AMERICANA
    Biroul Relatii Internationale (cam.305)
    Telefon: +4-0372.120.121
    e-mail: [email protected]


    Apasati pentru a mari

    Conferinta Internationala "Crossing Boundaries in Culture and Communication"

    Departamentul de Limbi Straine din cadrul Universitatii Romano-Americane are onoarea de a va invita la sesiunea de deschidere a celei de-a saptea editii a conferintei internationale Crossing Boundaries in Culture and Communication.

    Ceremonia dedicata deschiderii va avea loc in Sala Senatului, intre orele 9.30-11.00.

    Va multumim anticipat pentru participare si va asteptam!

  • Programul Conferintei



  • Apasati pentru a mari

    Intalnire cu eJobs!

    Cauti un loc de munca?
    Vino la intalnirea cu eJobs, miercuri, pe 9 mai 2018, in Sala Senatului, de la 13.30


    Apasati pentru a mari

    Accelerate Your Career - Sistemul de Burse Accelerate ACCA

    Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Interna?ionale din cadrul Universitatii Romano-Americane are placerea sa va invite, in data de 14 mai 2018, sa participati la evenimentul ACCELERATE YOUR CARRIER, unde va fi prezentat Sistemul de Burse Accelerate, prin intermediul caruia studentii pot beneficia de anumite facilitati in demersul lor de obtinere a certificarii ACCA.

    Evenimentul va avea loc la ora 17:30, in sala 112, sub egida si cu participarea unor reprezentanti ai ACCA Romania.



    Participarea este considerata activitate extracurriculara pentru studentii URA.
    Limba de lucru: Romana.


    Programul "JMU Cross-Cultural Summer Program: Leadership and Global Engagement"

    Pe baza bunelor relatii de colaborare intre Universitatea Romano-Americana (URA) si James Madison University (JMU) din Virginia, SUA, va oferim oportunitate de a participa la programul de scoala de vara JMU Cross-Cultural Summer Program: Leadership and Global Engagement (1-28 Iulie 2018, Virginia SUA).

    Taxa de participare mentionata in anunt acopera cheltuielile de cazare, masa si program turistic-cultural.
    Studentii URA beneficiaza de burse.
    Pentru inscriere va rugam sa depuneti urmatorele documente la Biroul pentru Programe Americane, camera 305:
    1. Formular de inscriere
    2. CV - de preferat in format Europass
    3. Documente care dovedesc nivelul de competente lingvistice, de preferat certificari internationale Cambridge, Toefl, IELTS sau echivalent
    4. Alte documente relevante
    Termen de inscriere: 15 Mai 2018.

  • AFIS PROGRAM

  • Google Digital Marketing - Boot Camp

    Google lanseaza vara aceasta Digital Bootcamp, un program intensiv de training in marketing online adresat studentilor din Bucuresti. La finalul programului, studentii vor putea beneficia de un internship de circa 3 luni, intr-una dintre agentiile partenere Google, cu posibilitate de angajare full-time.

    Perioada de desfasurare:
    6 zile de training intens in Digital Marketing, 10 - 15 iulie 2018, zilnic intre orele 9-17.

    Traineri:
    Trainerii vor fi specialisti din agentii, care vor sustine sesiuni teoretice si workshopuri, in functie de aria de expertiza.

    Inscrieri - termen limite 10 iunie:
    https://events.withgoogle.com/digital-boot-camp/
    Zilele Culturii Japoneze @URA

    A saptea editie a Zilelor Culturii Japoneze va avea loc in cadrul Universitatii Romano-Americane in perioada 17 - 19 mai 2018.
    Scopul principal al acestui eveniment este de a oferi publicului oportunitatea de a intra in contact atat cu Japonia contemporana cat si cu cea traditionala.

    Anul acesta, printre numeroasele evenimente si ateliere, se numara Atelierul de Kendama, coordonat de Zoomdanke (Japonia) si Atelierul "Art of a Geisha", coordonat de artista Umekichi (Japonia). La finalul editiei, va invitam sa fiti alaturi de noi la Gala Aniversara Haru Urara, pe data de 19 mai, ora 18:00, Aula Magna, Universitatea Romano-Americana, unde nu numai invitatii speciali, dar si studen?ii CSRJ-AH va vor pregati un spectacol nemaivazut!

    Pentru mai multe detalii va ruga sa accesati pagina noastra dedicata:
    http://zileleculturiijaponeze.rau.ro
    Noi activitati Soft Skills

    Seria atelierelor de lucru sustinute de reprezentantii BRD-GSG in parteneriat cu URA continua si anul acesta cu 3 activitati, circumscrise cursului de Soft Skills.

    • 16 mai 2018 - 13.00, Sala 017, "Active Listening" - Andra Cruceanu, coach BRD
    • 23 mai 2018 - 11.30, Sala Senatului, "Activitatea de recrutare din perspectiva angajatorului" - Flabia Nae, HRBP
    • 30 mai 2018 - 11.30, Sala Senatului, "Primii pasi in antreprenoriat" - Gabriel Vilceanu, Recrutor



    Limba de lucru: Romana.


    Schimburi de studenti URA - UAH (SUA)

    Avand in vedere oportunitatile de a studia in SUA pentru o perioada de un semestru in anul academic 2018-2019, va invitam la o prezentare ce va fi sustinuta de reprezentantii University of Alabama in Huntsville (UAH).

    Dorim sa precizam ca, pe baza parteneriatului dintre URA si UAH derulat in cadrul programului ERASMUS+, studentii URA pot participa la un program de schimburi ("exchange students") fiind exonerati de plata taxei de studii la universitatea partenera din SUA.

    University of Alabama in Huntsville (UAH) este unul din cei importanti parteneri academici pentru Universitatea Romano-Americana, in aceasta perioada derulandu-se si Scoala de Vara Internationala, organizata in parteneriat si care a ajuns la editia a XII-a.

    Intalnirea se va derula pe data de 17 mai 2018, intre 15.00 si 15.30, la sala 316.
    Cursuri IATA

    Centrul IATA RAU organizeaza un nou curs IATA Foundation in Travel and Tourism with Amadeus, in perioada 24 - 29.07.2018, la Universitatea Romano-Americana.

    Inscrierile sunt deschise pana pe 1 Iunie 2018, in limita locurilor disponibile, iar examenul va avea loc in Septembrie 2018.


    Apasati pentru a mari

    Festivitatile de Absolvire - 2018

    Universitatea Romano-Americana are placerea de a va invita la Festivitatile de Absolvire - Promotia URA 2018.
    Ceremoniile vor avea loc in Aula Magna, conform programului:
    • IM - marti, 3 iulie, 13:00
    • ETII, MM, RCFBII, SEE - vineri, 6 iulie, 12:00
    • DR - joi, 12 iulie, 13:00
    Va asteptam cu drag alaturi de cei care incheie in acest an o perioada importanta din parcursul lor educational.



    IUNIE 2018

    "Prin sport celebram sanatatea si centenarul" - Sesiune Nationala de Comunicari Stiintifice

    Facultatea de Educatie Fizica, Sport si Kinetoterapie a Universitatii Romano-Americane organizeaza editia a II-a a evenimentului Sesiunea Nationala de Comunicari Stiintifice "Prin sport celebram sanatatea si centenarul".

    Activitatea este organizata in colaborare cu Institutul de Studii, Cercetare si Inovare al Universitatii Titu Maiorescu, Departamentul de Educatie Fizica si Sport al Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea de Educatie Fizica si Sport a Universitatii Ecologice din Bucuresti, Clubul Sportiv Acvatica Sport si Clubul Sportiv FreeStyle.

    Lucrarile sesiunii vor avea loc in perioada 22 - 24 noiembrie 2018, la sediul Universitatii Romano-Americane din Bucuresti, Bd.Expozitiei nr.1B.
    Pentru mai multe detalii va rugam sa verificati site-ul dedicat:
    nutritiesportiva.rau.ro


    Apasati pentru a mari




    IULIE 2018

    Festivitatile de Absolvire - Promotia URA 2018

    Universitatea Romano-Americana are placerea de a va invita la Festivitatile de Absolvire - Promotia URA 2018.
    Ceremoniile vor avea loc in Aula Magna, conform programului:
    • IM - 3 iulie, 13:00
    • ETII, MM, RCFBII, SEE - 6 iulie, 12:00
    • DR - 12 iulie, 13:00



    Apasati pentru a mari

    Hospitality International Summer School 2018 - aroma turismului gastronomic

    In perioada 23 - 29 iulie 2018, studentii facultatilor de profil din domeniul turismului si ospitalitatii din cadrul Universitatii Romano-Americane (Bucuresti), Universitatii Babes-Bolyai (Cluj-Napoca), Universitatii Stefan cel Mare (Suceava) si Universitatii Lucian Blaga (Sibiu) au avut parte de o noua experienta frumoasa, marcata de participarea la cea de-a VI-a editie a Hospitality International Summer School (prima scoal? de vara in domeniul industriei ospitalitatii din Romania).
    O experienta unica prin continutul informatiilor prezentate, aspectelor practice si noutatilor din domeniu, cu implicarea specialistilor practicieni din industria turismului.

    Devenita deja o traditie, Hospitality International Summer School 2018 a insemnat, insa, si de aceasta data, o poveste noua, conturata in jurul unei teme extrem de actuale - "Incursiune in ospitalitatea si gastronomia romaneasca". Calatoria a inceput in Bucuresti, la hoteluri importante, care ne-au aratat ce inseamna gastronomia in contextul standardelor extrem de inalte de la nivelul fiecarui lant hotelier si ne-au impartasit din secretele unor restaurante de succes. Mai mult decat atat, am aflat ce se afla in spatele "cortinei" si cat efort implica o simpla masa in oras. Calatoria a continuat intr-un loc special, un loc care, cel putin pentru moment, reprezinta un promotor important al gastronomiei romanesti in Europa, dar si in intreaga lume - Sibiu, desemnat a fi Regiune Gastronomica Europeana 2019. O noua experienta incredibila si… delicioasa! Am invatat, ne-am plimbat, ne-am distrat la concursul de gatit. Am cunoscut oameni frumo?i, am visat, am vazut, am simtit, am trait… Atat de multe arome, dar si emo?ii…

    Multumim pentru participare si implicare tuturor profesionistilor din domeniul industriei ospitalitatii (JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Sheraton Bucharest Hotel & Restaurant Benihana, Crowne Plaza Bucharest, Hotel Golden Tulip Ana Tower Sibiu, Conacul Maria Theresa), care au reusit sa ne transmita intr-un timp relativ scurt parte din experienta lor, extrem de relevanta pentru formarea noastra in viitoarea cariera.

    Toate aceste lucruri minunate se datoreaza dedicarii si implicarii celor care au contribuit la organizarea Hospitality International Summer School: doamna prof.univ.dr. Daniela Firoiu (URA), doamna prof.univ.dr. Smaranda Cosma (UBB), doamna prof.univ.dr. Carmen Nastase (USV), domnul conf.univ.dr. Cosmin Tileaga (ULBS) si Adina Gabriela Croitoru (absolventa URA).

    Multumim, de asemenea, managementului institutional al celor patru universitati pentru ca au facut posibila scrierea unui nou capitol al frumoasei povesti Hospitality International Summer School.


    Apasati pentru a mari



    Apasati pentru a mari



    Apasati pentru a mari

    Confirmare locuri - ADMITERE IULIE 2018

    In perioada 1 - 31 august 2018, cu exceptiile mentionate mai jos si strict legate de procesul de admitere, activitatea in cadrul Universitatii Romano-Americane este suspendata pentru perioada de vacanta.

    Pentru toate informatiile privind SESIUNEA DE ADMITERE - SEPTEMBRIE 2018 va rugam sa accesati paginile noastre dedicate: studii in limba romana sau studii in limba engleza.


    Universitatea Romano-Americana face urmatoarele anunturi, in atentia candidatilor care au fost declarati admisi in sesiune de ADMITERE IULIE 2018:

  • In luna AUGUST, ca urmare a perioadei de vacanta, confirmarea locului obtinut prin concurs se va putea face prin plata taxei si incheierea contractului de studii, in Campus, doar in perioadele 1 - 03.08.2018 si respectiv 27 - 31.08.2018, in intervalul orar 9:00-15:00.

  • In intervalul 4 - 26.08.2018 plata taxei de studii se poate efectua prin ordin de plata in contul Universitatii Romano-Americane, IBAN: RO91 BRDE 410S V218 6179 4100, BRD-GSG, deschis la: Sucursala Academiei - Bucuresti, iar contractual de studii va fi semnat, la sediul universitatii, incepand cu 27.08.2018.

  • Candidatii care nu au achitat prima transa din taxa de studii in termen de 5 zile de la afisarea rezultatelor, nu mai pot beneficia de reducerea de 10% acordata pentru achitarea integrala a taxei de studii.




  • Apasati pentru a mari




    AUGUST 2018




    SEPTEMBRIE 2018

    Cazare in Campus - 2018-2019

    Pentru a urmari detaliile privind cazarea in caminul Universitatii Romano-Americane va rugam sa accesati pagina dedicata.
    Targul Educaitonal "QS World Grad School"

    Daca iti doresti sa faci masteratul sau doctoratul in strainatate si cauti informatii relevante despre acest subiect, vino la targul programelor de studii in afara tarii.
    Aici ai ocazia sa intalnesti reprezentantii unor universitati de top din intreaga lume si sa afli toate detaliile despre procesul de admitere.

    27 Septembrie, Hotel Intercontinental din Bucuresti.

    Inregistreaza-te gratuit aici: https://goo.gl/Y9gG9B

    De ce sa participi?

    • Intalnesti universitati de top precum IE, Politecnico di Milano, EU B-School, WU Vienna, Romanian-American University si altele.
    • Participi la workshop-ul EY despre cariera.
    • Afli informatii despre TOEFL/IELTS.
    • Studii postuniversitare in SUA: prin bursele Fulbright.
    • Castigi carti de pregatire a admiterii, carduri-cadou de la Starbucks si alte premii. Vorbesti cu absolventi de la Standford, LSE, UCL.
    • Primesti o fotografie pentru CV.
    • Primii 100 de candidati primesc de la QS un ghid gratuit despre educatie si cariera in strainatate.

    Deschiderea festiva a noului an academic

    Universitatea Romano-Americana va invita sa participati la festivitatile de deschidere prilejuite de noul an universitar 2018-2019.
    Programul deschiderilor festive este urmatorul:
      Luni, 1 octombrie 2018
    • Deschidere pe universitate - ora 10:00, Aula Magna
    • Deschidere RCFBII - ora 12:30, Amfiteatru 1 - Woodrow Wilson
    • Deschidere IM - ora 13:00, Aula Magna
    • Deschidere EFSK - ora 14:00, Amfiteatru 2 - Jean Monnet

      Marti, 2 octombrie 2018
    • Deschidere MM - ora 10:00, Aula Magna
    • Deschidere SEE - ora 11:00, Sala Senatului
    • Deschidere ETII - ora 12:00, Aula Magna
    • Deschidere DR - ora 14:00, Aula Magna

    Studenti, profesori, parinti, personal administrativ, invitati - intreaga comunitate academica - sunt invitati sa participe la aceste evenimente.
    BURSE DE STUDII
    Anii de studiu 2,3,4


    Universitatea Romano-Americana, in conformitate cu Regulamentul de Burse, publica lista rezultatelor competitiei pentru bursele integrale de studii acordate studentilor din anii de studii 2-3 (4 pentru DR), inmatriculati la programele de studii de licenta si masterat cu predare in limba romana.

    Listele pe facultati cuprind toate specializarile si formele de invatamant la care se desfasoara cursuri in cadrul respectivelor facultati:

  • Bursieri - DR


  • Bursieri - EFSK


  • Bursieri - ETII


  • Bursieri - IM


  • Bursieri - MM


  • Bursieri - RCFBII


  • Bursieri - SEE




  • Eventuale contestatii se pot depune in conformitate cu Regulamentul de Burse.



    OCTOMBRIE 2018

    Cursuri in parteneriat cu Universitatea Hanyang (Coreea de Sud)

    Departamentul de Studii Asiatice are placerea de a anunta doua cursuri ce se vor organiza in parteneriat cu Universitatea Hanyang din Republica Coreea, la Universitatea Romano-Americana.

    Va invitam sa participati, la unul sau la ambele cursuri, conform programului:

    • "Korean Business and Management" - Prof. Joohan Ryoo (Professor of Division of International Studies, Hanyang University)
      Cursul va avea loc in fiecare miercuri (semestrul I), in intervalul 10:00 - 11:30, incepand cu data de 3 octombrie - Sala 316 (etaj 3)

    • Korean Politics and International Relations in the Korean Peninsula" - Prof. Steve Lee (Vice President of Hanyang University and Professor of Graduate School of International Studies)
      Cursul va avea loc in fiecare vineri (semestrul I), in intervalul 10:00 - 11:30, incepand cu data de 5 octombrie - Sala 316 (etaj 3)

    Cursurile sunt purtatoare de puncte-credit, in urma absolvirii cursul si punctele aferente urmand a fi trecute in foaia matricola a studentilor.
    Pentru inscriere va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: [email protected]


    Participarea este considerata activitate extracurriculara pentru studentii URA.
    Limba de lucru: Engleza.


    UPDATE! BURSE DE STUDII
    Anii de studiu 2,3,4


    Universitatea Romano-Americana, in conformitate cu Regulamentul de Burse, publica centralizarea cererilor de burse de studii acordate studentilor din anii de studii 2-3 (4 pentru DR), inmatriculati la programele de studii de licenta si masterat cu predare in limba romana.

    Listele pe facultati cuprind toate specializarile si formele de invatamant la care se desfasoara cursuri in cadrul respectivelor facultati:

  • Centralizare Cereri - DR

  • Contestatii - DR

  • LISTE FINALE - DR



  • Centralizare Cereri - EFSK

  • LISTE FINALE - EFSK



  • Centralizare Cereri - ETII

  • LISTE FINALE - ETII



  • Centralizare Cereri - IM

  • Centralizare Cereri - IM - ERATA

  • Contestatii - IM

  • LISTE FINALE - IM



  • Centralizare Cereri - MM

  • LISTE FINALE - MM



  • Centralizare Cereri - RCFBII

  • Contestatii - RCFBII

  • LISTE FINALE - RCFBII



  • Centralizare Cereri - SEE

  • LISTE FINALE - SEE





  • FELICITARI TUTUROR BURSIERILOR


    Contractele de Bursa si Cererea de Restituire a Taxei de Studii achitate se completeaza incepand din 5.10.2018 pana in 12.10.2018.
    Formularele se ridica de la Casieria Universitatii, Corp B, parter.

    Eventuale contestatii la centralizarea cererilor se pot depune in conformitate cu Regulamentul de Burse.
    UPDATE! Stagii de practica - CHRISTIAN DIOR PARFUMS

    Universitatea Romano-Americana si partenerul sau deja traditional Christian Dior Parfums anunta urmatoarele stagii de practica pentru perioada 5 Noiembrie 2018 - 5 Februarie 2019:

    - Marketing & Merchandising
    - Sales & Retail
    - Training

  • Descriere generala a activitatilor


  • Inscrierile se fac prin e-mail, la adresa:
    [email protected].

    Candidatii ideali dau dovad? de creativitate, spirit antreprenorial si excelenta in executie.
    Va rugam sa trimiteti CV-ul in limba romana si in engleza, pana pe 29 Octombrie, indicand unul sau mai multe stagii de practica pentru care aplicati, in ordinea preferintelor.

    UPDATE!
    In data de 29 octombrie 2018, de la ora 13.00, in Sala Senatului, va avea loc o prezentare a stagiilor de practica Christian Dior Parfums de catre reprezentantii companiei.


    Apasati pentru a mari

    Cursuri extracurriculare cu profesori internationali

    Universitatea Romano-Americana pune la dispozitia studentilor sai o noua serie de cursuri extracurriculare, sustinute de profesori de prestigiu de la institutii partenere din SUA si Europa.

    Mai multe detalii precum si inscrierea la cursuri sunt disponibile prin intermediul site-ului web dedicat:
    http://guestcourses.rau.ro


    Apasati pentru a mari

    Burse de studii URA - anul 1 (licenta si master)

    Universitatea Romano-Americana publica listele cu burse de studii, aprobate pentru anul universitar 2018-2019, pentru studentii si masteranzii din anul 1 de studii (licenta si masterat, de la programele cu predare in limba romana):

    Programe de licenta



    Programe de master



    Contractele de Bursa si Cererea de Restituire a Taxei de Studii achitate se completeaza incepand din 15.10.2018 pana in 19.10.2018.
    Formularele se ridica de la casieria URA (corp B, parter).
    Formularele, alaturi de un extras de cont bancar deschis la BRD-GSG pe care trebuie sa il anexati (numai in acest cont bancar va fi restituita suma deja achitata de bursier), se predau tot la casieria URA (corp B, parter).

    Eventuale contestatii la centralizarea cererilor se pot depune in conformitate cu Regulamentul de Burse.
    UPDATE Alegeri studenti in structurile de conducere URA (2018-2019)

    UPDATE La propunerea Biroului Electoral Central al Studentilor, Senatul Universitatii Romano-Americane a aprobat, in sedinta din data de 24.10.2018, modificarea Calendarului alegerilor reprezentan?ilor studentilor in structurile de conducere ale Universitatii Romano-Americane, dupa cum urmeaz?:
    - Depunerea candidaturilor pentru calitatea de reprezentant al studentilor in Consiliul Facultatii/Senatul universitar - 25.10.2018 ora 8:00 - 29.10.2018 ora 16:30, Registratura URA (corp C, etaj 1, Rectorat)
    - Derularea alegerilor - 05.11.2018
    - Reluarea alegerilor in cazul in care la turul anterior nu s-au prezentat cel putin jumatate plus unu din numarul total al studentilor cu drept de vot - 06.11.2018
    - Validarea alegerilor la nivelul Senatului universitar - 07.11.2018

    Pot candida, in vederea alegerii ca reprezentanti ai studentilor in Consiliul Facultatii/Senatul universitar, studentii integralisti care au obtinut, in anul universitar precedent, media generala minimum 8.00, care nu au contractul de studii suspendat si care nu au sanctiuni in vigoare. In cazul candidatilor aflati in anul I de studii universitare de licenta/masterat, media generala luata in calcul este aceea de la examenul de admitere.

    Candidaturile se anunta, conform calendarului (Anexa 1 din METODOLOGIE), prin inregistrarea la Registratura Universitatii (corp C, etaj 1, rectorat), in intervalul orar 08:00 - 16:30, a Declaratiei de intentie (Anexa 2 din METODOLOGIE), insotita de urmatoarele documente:
    1. Curriculum vitae (format european), cu poza, in format electronic si tiparit, semnat olograf pe fiecare pagina (Anexa 3 din METODOLOGIE).
    2. Copia cartii de identitate sau, in cazul in care candidatul nu are o carte de identitate, a pasaportului sau a unui alt act de identitate intocmit intr-un scop echivalent cartii de identitate sau pasaportului. In cazul in care candidatul si-a schimbat numele, fotocopii dupa documentele care atesta schimbarea numelui - certificat de casatorie sau dovada legala a schimbarii numelui.

    Termenul limita pentru depunerea dosarului de candidatura este luni, 22 octombrie 2018, ora 16:30.

    In vederea depunerii candidaturilor va rugam sa parcurgeti METODOLOGIA aferenta, prezentata in pagina web dedicata:
    Alegeri Studenti
    Vrei sa pleci in Europa cu bursa?

    Granturile Erasmus+ Studii sunt burse gratuite. Obiectivul principal al programului ERASMUS+ este de a imbunatati sansele de angajare ale tinerilor prin dobandirea de competente suplimentare apreciate de angajatori, precum si imbunatatirea competentelor lingvistice.

    De ce sa fii student Erasmus+?

    • Studiezi in universitati din Europa! / Faci stagii de practica in companii europene!
    • Incerci diversitatea culturala si lingvistica!
    • Cunosti locuri minunate!
    • Iti faci prieteni noi din toate colturile Europei!
    • Ramai cu amintiri unice!
    • Te pregatesti pentru o societate globalizata!


    Mai multe detalii la:
    Biroul Programe Comunitare - Erasmus (corp C, etaj 3, birou 306)
    Telefon: +4 0372 120 115
    Email: [email protected]
    Web: click aici !


    Apasati pentru a mari

    O noua sesiune marca Atelierul Digital Google @URA

    Universitatea Romano-Americana si Google va invita la o noua sesiune a Atelierului Digital, ce va avea loc in data de 5 noiembrie 2018, de la ora 15:00, in sala de curs 321 (corp B, etaj 3).

    Programul Atelierul Digital este destinat studentilor pasionati de marketing digital, care vor sa invete si sa aplice elementele care stau la baza unei strategii online de succes.

    De ce sa participi? Pentru a intelege:
    • cum sa realizezi o strategie online
    • cum creezi un website si cum il promovezi
    • cum optimizezi un website pentru motoarele de cautare (SEO)
    • cum setezi o campanie Google AdWords Search
    • cum realizezi o strategie pentru social media (Facebook, LinkedIn, YouTube)
    • cum lucrezi cu Google Analytics
    • care sunt elementele principale ale unei optimizari mobile
    Trainer: Alexandra Tudor

    Locuri disponibile: 100. Inscrierea se face online, AICI.


    Participarea este considerata activitate extracurriculara pentru studentii URA.
    Limba de lucru: Romana.


    Construind o afacere in turism de la 0

    Ai o idee de afaceri si nu stii cum sa o fructifici? Vino la prelegerea "Building a Tourism Business from the Ground Up", sustinuta de dna. Marisa MacIsaac, Science and Technology Cooperation Specialist - USA, in sala 523, miercuri, 31 octombrie 2018, ora 13.30.


    Participarea este considerata activitate extracurriculara pentru studentii URA.
    Limba de lucru: Engleza.





    NOIEMBRIE 2018

    UNIversities for Futures wORk Skills 2020

    La Universitatea din Warmia si Mazury, s-a lansat programul international UNIversities for Futures wORk Skills 2020. Partenerii UWM sunt 5 universitati si 2 companii din 5 tari europene.
    Pentru reuniunea de trei zile (29-31.10), reprezentantii universitatilor din Spania, Grecia, Belgia, Romania si Portugalia au venit in Kortowo (Polonia). Punctul principal al intalnirii a fost semnarea unui acord cu autoritatile UWM, care a inceput programul de schimb si formare internationala Erasmus+. Valoarea proiectului, al carui lider este Universitatea din Warmia si Mazury, este de 288.731 EUR.

    Semnarea contractului a fost precedata de scurte prezentari ale universitatilor partenere cu privire la participarea in proiect. Rolul cheie in pregatirea intalnirii a fost jucat de angajatii Facultatii de Economie din UWM: dr. Bogdan Wlodarczyk, care a preluat functia de manager de proiect si dr.Marek Szturo, care va fi unul dintre experti. La intalnire au participat, de asemenea, prof.Roman Kisiel, decanul WNE si prof.Anna Organisciak-Krzykowska, prodecan pentru cercetare si cooperare internationala WNE. UWM a fost reprezentata de prof.Jerzy Jaroszewski, prorector pentru cercetare.

    "Astazi pregatim bazele proiectului, care va fi implementat in urmatoarele 30 de luni. Proiectul va include o cercetare realizata pe pietele fortei de munca din Europa, inclusiv piata poloneza, apoi va dezvolta cursuri adecvate pentru studenti si doctoranzi pentru a-i pregati pentru noua piata a fortei de munca. Universitatile vor pregati 40 de studenti si 4 profesori care apoi vor instrui studentii nostri. De asemenea, vom pregati un curs online in domeniul asa-numitelor abilitati soft. Reuniunea de astazi este, de asemenea, o mare oportunitate de a prezenta universitatea noastra pe scara mai larga, deoarece majoritatea participantilor prezenti astazi viziteaza tara noastra pentru prima data." - explica Dr.Bogdan Wlodarczyk.

    Participantii la proiect vor instrui un numar de 80 de studenti din universitatile partenere in domeniul competentelor soft si 16 profesori universitari pentru a desfasura cursuri de dezvoltare a competentelor soft.

    Partenerii UWM sunt: Universitatea Romano-Americana (Bucuresti), Haute Ecole de la Province din Lisge (Belgia), Universidad do Vigo (Spania), Instituto Politecnico do Porto (Portugalia) si companiile de consultanta Metodo Estudios Consultores SLU si Infalia (Grecia). Urmatoarea intalnire a participantilor la proiect este planificata pentru primavara anului 2019 in Romania.

    Proiectul a început la 1 septembrie 2018 si se va incheia la 28 februarie 2021.
    ACTUALIZARE! - Alegeri studenti

    ACTUALIZARE!
    Marti, 6 noiembrie 2018, intre orele 12.00 si 18.00, in Holul Central (corp B) vor avea loc ALEGERILE REPREZENTANTILOR STUDENTILOR in structurile de conducere ale Universitatii Romano-Americane (Senat si Consiliile Facultatilor).


    Luni 5 noiembrie 2018, intre orele 12.00 si 18.00, in Holul Central (corp B) vor avea loc ALEGERILE REPREZENTANTILOR STUDENTILOR in structurile de conducere ale Universitatii Romano-Americane (Senat si Consiliile Facultatilor).

    Detalii privind candidatii si metodologia sunt disponibile in pagina web dedicata
    Curs extracurricular: A Therapy The World Forgotten: Stress Management Techniques For 21st Century Professionals

    Lect.dr. Dan Radu Poenaru va sustine in perioada 4 - 7.12.2018 cursul extracurricular A Therapy The World Forgotten: Stress Management Techniques For 21st Century Professionals.
    Acesta se va desfasura conform programului:
    - 4.12.2018 - 10:30-13:30, Sala 326
    - 6.12.2018 - 10:30-13:30, Sala 326
    - 7.12.2018 - 10:30-13:30, Sala 319

    Cursul se adreseaza exclusiv studentilor de la Facultatea EFSK.

    Inscrierile se fac exclusiv prin platforma online dedicata guestcourses.rau.ro.


    Participarea este considerata activitate extracurriculara pentru studentii URA.
    Limba de lucru: Engleza.


    Curs extracurricular "Romania's Long Road from Communism to Democracy"

    Universitatea Romano-Americana, impreuna cu Liberty University, SUA, organizeaza cursul extracurricular intensiv "Romania's Long Road from Communism to Democracy".

    Activitatea se va desfasura in data de 17 noiembrie 2018, orele 10:00 - 17:00, in Sala 321.
    Profesorii care vor sustine cursul sunt:
    - Stephen Bowers, Prof.univ.dr, Liberty University, SUA
    - Mihaela Istrate, Lect.univ.dr., URA

    Cursul este destinat studentilor URA de la programele "cu frecventa redusa".
    Participarea se face exclusiv pe baza de inscriere online, prin intermediul site-ul dedicat cursurilor extracurriculare: guestcourses.rau.ro


    Apasa pentru marire



    Participarea este considerata activitate extracurriculara pentru studentii URA.
    Limba de lucru: Engleza.


    Caravana Ospitalitatii

    Facultatea de Economia Turismului Intern sI Intenational (ETII) va invita sa participati la un eveniment important.
    Caravana Ospitalitatii se opreste in campusul Universitatii Romano-Americane marti, 27.11.2018, in Amfiteatru 1, la ora 9.30.

    Profitati de ocazia de a interactiona cu profesionisti de top din industria turismului, precum:
    • Lior Bebera - GM Hotel Intercontinental
    • Rainer Gieringer - GM Hotel Hilton Athene Palace
    • Georgeta Grecu - GM Hotel Cismigiu
    • Larisa Budaca - GM Golden Tulip Victoriei
    • Calin Ile - GM Ibis Hotels
    • Malin Malineanu - GM New Concept Travel
    • Dragos Popescu - GM Concept Hotels
    • Florin Tancu - GM Weco-Travel, Presedinte Skal International Bucuresti
    Acestia va vor spune povestea lor profesionala, cum au reusit sa urce treptele carierei si ce asteptari au de la viitorii lor colegi.
    Dezbatere "Intelegem era in care traim? Tehnologia redefineste regulile jocului." UiPath @URA

    Facultatea de Informatica Manageriala din cadrul Universitatii Romano-Americane va invita la dezbaterea "Intelegem era in care traim? Tehnologia redefineste regulile jocului."
    Evenimentul va avea loc in data de 5 decembrie 2018, de la ora 10:00, in Amfiteatrul 1 "Woodrow Wilson".

    Invitatul special al evenimentului este dl. Alexandru BOLD, Sr. Director, Global Technical Solution Portfolio at UiPath , absolvent al Facultatii de Informatica Manageriala. Va invitam sa aflati direct de la el detalii despre primul unicorn romanesc - o companie de IT evaluata la peste 1 miliard de dolari.


    Apasati pentru a mari



    Participarea este considerata activitate extracurriculara pentru studentii URA.
    Limba de lucru: Romana.


    Masa rotunda ""Tendinte si provocari ale pietei muncii pentru absolventii de economie si afaceri internationale. Leasingul de personal"

    Intr-o piata a muncii aflata intr-o continua schimbare, cu numeroase provocari pentru tinerii care doresc sa fie selectati pentru locuri de munca in cadrul unor companii si institutii, Facultatea de Studii Economice Europene organizeaza masa rotunda "Tendinte si provocari ale pietei muncii pentru absolventii de economie si afaceri internationale. Leasingul de personal".

    Invitatul nostru este dl. Tony Zamfir, specialist in recrutare, HR Manager al IAE Interim SRL. Evenimentul va avea loc in sala 314 si este considerat activitate extracurriculara. Numarul de locuri este limitat la 30 de participanti.
    Caravana Ospitalitatii la URA

    In data de 27.11.2018, Universitatea Romano-Americana a fost gazda Caravanei Ospitalitatii, eveniment care a purtat semnatura organizatiei Skal International.

    Evenimentul a reprezentat o oportunitate excelenta pentru studentii Facultatii de Economia Turismului Intern si International de a sta fata in fata cu nume cu rezonanta din industria turismului, de a descoperi ce se afla in spatele brandurilor de succes si de a intelege ca pasiunea, perseverenta, atitudinea pozitiva si creativitatea sunt valorile care definesc carierele stralucite in domeniul ospitalitatii.
    Invitatii speciali care au impartasit studentilor propriile experiente - si carora Universitatea Romano-Americana le multumeste si in acest context - sunt:
  • Lior Bebera - GM Hotel Intercontinental
  • Rainer Gieringer - GM Hotel Hilton Athene Palace
  • Georgeta Grecu - GM Hotel Cismigiu
  • Larisa Budaca - GM Golden Tulip Victoriei
  • Calin Ile - GM Ibis Hotels
  • Malin Malineanu - GM New Concept Travel
  • Dragos Popescu - GM Concept Hotels
  • Florin Tancu - GM Weco-Travel, Presedinte Skal International Bucuresti



  • Apasati pentru a mari

    Apasati pentru a mari

    Stagii de practica Sephora

    Universitatea Romano-Americana si Sephora anunta disponibilitatea de stagii de practica pentru pozitia de Beauty Adviser, in regim part-time (6h) sau full-time (8h).

    Aplicatiile se primesc pe adresa de posta electronica [email protected] (mentionand la subiect: "REFSTUDENT").
    Candidatii ideali trebuie sa dea dovada de creativitate, abilitati de comunicare, atitudine pozitiva, capacitate antreprenoriala si excelenta in executie.

    Prezentarea pozitiilor va avea loc in ziua de miercuri, 5 decembrie 2018, ora 12:00, in Sala Senatului URA.


    Apasati pentru a mari




    DECEMBRIE 2018

    Sesiune Comunicari Stiintifice Studentesti - Decembrie 2018

    Universitatea Romano-Americana organizeaza Sesiunea de Comunicari Stiintifice Studentesti - Decembrie 2018, in data de 12 decembrie.
    Lucrarile pe sectiuni sunt programate incepand cu orele:
    - 9:00 - pentru nivelul licenta
    - 16:30 - pentru nivelul masterat

    Programul complet al sectiunilor este disponibil in Brosura dedicata.
    Stagiu Discipline Sportive de Iarna - EFSK

    Studentii facultatii de EFSK din cadrul Universitatii Romano-Americane au participat, in perioada 7 - 9 decembrie 2018, la stagiul aferent disciplinelor sportive de iarna din cadrul programelor de studii EFS si KMS.

    Studentii si cadrele didactice au efectuat stagiul in statiunea Sugas Bai, dotata si cu partie de ski cu zapada artificiala, urmand ca in perioada 25 - 27 ianuarie 2019 sa participe la al doilea stagiu similar.


    Apasati pentru a mari












    © Universitatea Romano-Americana / Romanian-American University - Toate drepturile rezervate.

    Publicat la: 2019-01-01 (4880 citiri)

    [ Inapoi ]
      Check Google Page Rank   Contact administrator        URA Protectia Datelor