Acasa Admitere Contact Informatii
           Limba
Select Language:


           Noutati
Actualizare! Prelungirea suspendarii cursurilor fata-in-fata, incepand cu 18.05.2020
publicat: 2020-05-17

#StămAcasă - Sfaturi privind mişcarea şi nutriţia
publicat: 2020-04-14


           Incearca si tu!

           Cine e online
Exista in mod curent, 35 vizitator(i).



Cursuri VIDEO ONLINE
#TEAMS@URA - video classes




For ENGLISH TAUGHT PROGRAMS click here!

Consiliul de Administratie al Universitatii Romano-Americane a adoptat procedura de utilizare a Microsoft Teams pentru sustinerea activitatii didactice online.

In perioada 12-29 martie 2020, conform prevederilor aprobate in Consiliul de Administratie, in sedintele din 11.03.2020 si 16.03.2020, in cadrul Universitatii Romano-Americane activitatea didactica online s-a desfasurat prin utilizarea de catre cadre didactice, studenti si masteranzi a platformei proprii https://paginamea.rau.ro, prin accesul studentilor la resurse de invatare specifice temelor prevazute in Fisa disciplinei pentru perioada 12 - 29 martie 2020 (curs/seminar/laborator) si posibilitatea de mesaje instant, prin platforma proprie, in intervalul orar planificat, conform orarului afisat pe www.rau.ro, pentru fiecare activitate didactica.
Activitatea didactica a putut fi completata, in functie de specificul disciplinei, prin teme de casa, lucrari de laborator si proiecte, publicate tot pe platforma https://paginamea.rau.ro.

Se introduce urmatoarea procedura, in suplimentarea celei existente, dupa cum urmeaza:
  • ART.1. Ca urmare a aprobarii Consiliului de Administratie din 24.03.2020 se adopta ca instrument informatic suport suplimentar pentru activitatea didactica, platforma Office 365, in baza contractului de licentiere existent, cu extinderea urmatoarelor facilitati:
    - realizarea de video-conferinte, prin aplicatia Microsoft Teams, la care cadrele didactice, studentii si masteranzii au acces gratuit prin adresele de email institutionale (@profesor.rau.ro si @student.rau.ro);
    - alocarea de sarcini didactice personalizate catre studenti si masteranzi, cu termen prestabilit de predare, prin optiunea Assignments a aplicatiei Microsoft Teams;
    - discutii interactive de grup si individuale, in timp real, prin optiunea Chat, disponibile in aplicatia Microsoft Teams;
    - realizarea testarii individuale/evaluarii individuale, cu termen limitat de raspuns, prin functionalitatea Quiz si Microsoft Forms, care sa permita evaluarea cunostintelor studentilor si masteranzilor;
    - planificarea activitatii didactice on-line, conform orarului deja stabilit pentru activitatea didactica, disponibil la www.rau.ro;
    - definirea si exercitarea unui mecanism de control privind desfasurarea activitatii didactice in regim on-line.
  • ART.2. Cadrele didactice au obligatia sa puna la dispozitia studentilor si masteranzilor accesul la suportul de curs, in platforma https://paginamea.rau.ro si sa il prezinte in video-conferinta, prin platforma Microsoft Teams, conform orarului existent, disponibil la www.rau.ro. Pentru activitatile de seminar/laborator se va posta materialul didactic aferent si o tema de casa sau test, cu timp de raspuns limitat (prin optiunea Asignments/Microsoft Teams), prin care sa verifice parcurgerea materialelor de catre studenti si masteranzi;
  • ART.3. Evaluarea cunostintelor pe parcursul semestrului, se realizeaza in conformitate cu prevederile Regulamentului de activitate profesionala a studentilor si Fisa disciplinei;
  • ART.4. Activitatile didactice pentru care nu poate fi utilizat regimul online vor fi reprogramate dupa reluarea activitatii "fata in fata", fiind aduse la cunostinta Directorului de Departament, Decanului si aprobate de Rector;
  • ART.5. Retribuirea orelor, in regim "plata cu ora", precum si a normei de baza pentru activitatile online, se va realiza in baza pontajului individual semnat de titular si integrat in Pontajul colectiv de catre Directorul de Departament;
  • ART.6. Raportarea incidentelor tehnice/organizatorice, care au condus la neefectuarea activitatii didactice, conform orarului, se face de catre titularul de curs/seminar/laborator catre Decan, cu propunere de reprogramare a activitatii la un alt interval orar si eventuala notificare a Departamentului IT cu privire la natura incidentului tehnic;
  • ART.7. Verificarea desfasurarii activitatii didactice on-line se va face, in conformitate cu prevederile Statutului cadrului didactic si Legea 1/2011, de catre Decan/Prodecan, prin mecanismul AdminOnLine (identitate electronica asociata la toate cursurile cu drept de vizualizare a continutului, discutiilor si duratei de desfasurare).






Instrumente de lucru:
  1. Ghid de utilizare a platformei Microsoft Teams - pentru CADRE DIDACTICE, in vederea desfasurarii de activitati didactice on-line, teme de casa si lucrari de laborator

  2. Ghid de utilizare a platformei Microsoft Teams - pentru STUDENTI, in vederea desfasurarii de activitati didactice on-line, teme de casa si lucrari de laborator

  3. Ghid teste/examene prin Microsoft Teams - pentru STUDENTI






Legaturi utile:















© Universitatea Romano-Americana / Romanian-American University - Toate drepturile rezervate.

Publicat la: 2020-03-22 (10471 citiri)

[ Inapoi ]
  Check Google Page Rank   Contact administrator        URA Protectia Datelor